Re: Pronken met je Platinums

4891
@ruler: mooi dat het toch ook enige voldoening en plezier heeft gegeven!
Marty wrote: 18 Jun 2024 13:10 Platinum 499 bereikt:
Rise of the Ronin

500 zou ik graag FF Rebirth halen maar die ligt denk ik buiten mijn kunnen :O

En anders FF16 denk ik :think:
Kom Marty, je kunt het!! Waar loop je het meest tegenaan? De minigames of de Legendary challenges (of beide)? Ik ben nog niet zo heel erg ver, dus heb er nog maar weinig beeld bij, al merk ik wel dat de moeilijkheid alweer een stuk hoger ligt dan Remake. Al hoop ik uiteindelijk wel de platinum binnen te halen. Ik zou echt balen van de eerste niet 100% FF game in m'n lijst ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

4892
paveman wrote: 19 Jun 2024 10:56 @ruler: mooi dat het toch ook enige voldoening en plezier heeft gegeven!
Marty wrote: 18 Jun 2024 13:10 Platinum 499 bereikt:
Rise of the Ronin

500 zou ik graag FF Rebirth halen maar die ligt denk ik buiten mijn kunnen :O

En anders FF16 denk ik :think:
Kom Marty, je kunt het!! Waar loop je het meest tegenaan? De minigames of de Legendary challenges (of beide)? Ik ben nog niet zo heel erg ver, dus heb er nog maar weinig beeld bij, al merk ik wel dat de moeilijkheid alweer een stuk hoger ligt dan Remake. Al hoop ik uiteindelijk wel de platinum binnen te halen. Ik zou echt balen van de eerste niet 100% FF game in m'n lijst ;)
Mini games heb ik al allemaal afgerond, ook de hard versies. Moet alleen alle chadley legendary en brutal challenges en verhaal op hard uitspelen.

En natuurlijk de game al tijdje nier gespeeld, moet ik eerst weer aan de combat wennen :lol:
Image