Re: Pronken met je Platinums

4939
Ik eerst ook hoor. Zorgen dat je level stijgt door je verschillende archetypen te levellen en door je wapens te levellen.
Het algemene level hangt daar mee samen, beetje raar systeem wel.

De boss zal in story altijd op zijn zelfde level blijven (zie je net boven de map rechts boven). Dus hoe hoger je erover gaat, hoe makkelijk het wordt. Al blijft het wel een pittige, zeker zijn 2e fase :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4941
Platinum 188: The Walking Dead Final Season

Image



Euhm ja typische Walking Dead game, maar zeker niet mijn favoriet. Ik moet alweer diep nadenken om mijn ervaring neer te typen, sommige stukken ben ik alweer kwijt. Beetje raar einde, diegene die de game gespeeld hebben weten denk ik wel waarover ik het heb.

Platinum 189: Cat Quest

Image



Ik wist dat deze games bestonden, maar er nooit echt aandacht aan besteed. Fout, achteraf bekeken. Zalige chille game met de nodige "kat-uitspraken" die als een rode draad doorheen het verhaal lopen. Redelijk wat dungeons te doen, maar hard genoten van deze.

Platinum 190: Cat Quest II


Image



Meer van hetzelfde met deze. Nu komen er ook honden aan te pas, met bijhorende "honden-uitspraak".


Platinum 191: Cat Quest III


Image



De laatste in de series (voorlopig, het einde van CQIII hint naar een vierde game). Deze introduceert een nieuwe gameplay-toets, namelijk kunnen rondvaren met je piratenschip inclusief upgrades wat je kunt doen doorheen de game. Minder dungeons, en deze keer wel een mooie handige lijst om te zien welke items je nog mist. De game voelt ook wat anders aan dan de eerste 2, iets meer modern en interactief. Verder is deze de "moeilijkste" om platinum te halen vanwege de vele chests (162) die je moet zoeken waarvoor je best op het einde van de game dan een guide gebruikt. Er is ook 1 item die RNG is/was. Ze hebben onlangs een patch uitgebracht waarbij dit item zowiezo spawned bij het bereiken van level 37 in de Inifinity Tower. Jammer genoeg is net dit laatste wat mij een beetje een zure smaak gegeven heeft over deze game. Ik vond het onnodig om dit erin te steken en het haalt het "chille" aspect voor mijn beleving er toch wel uit.


Perfect om morgen te starten met Astro Bot. Ik kijk ernaar uit. Ga eerst nog de 4e bot gaan zoeken nu in Astro's Playroom om die game op 100% te zetten en die bots te kunnen overzetten naar Astro Bot.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4943
Het rpg-like stuk is simpelweg het levelen, magic (bepaalde spells) en de items als kleding en wapens die je stats verbeteren. Maar echt allemaal héél simpel. En het is een mix van button bashen, counter-based en sommige vijanden heb je een bepaalde strategy voor nodig. En als laatste is er het element level vs vijand vs dungeon. Dus je moet een bepaald level zijn om een dungeon makkelijk te kunnen clearen of een vijand te kunnen verslaan. Maar het levelen gaat enorm snel.
Je hoeft er geen schrik voor te hebben. Tis echt enorm simpel en vooral chill om te spelen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4946
zenmaster wrote: 05 Sep 2024 19:53 Ik had je er al mee bezig gezien, maar los daarvan heb ik de derde gekocht. De laatste game die ik bij GM kocht. :|
Zijn de eerste 2 ook fysiek te krijgen dat je weet?
Fysiek weet ik dat er het "Cat Quest + Cat Quest II Pawsome Pack" was uitgekomen wat 1 en 2 bevat want dat heb ik ooit gekocht.
Alleen kan ik hem binnen EU zo snel niet meer vinden :q:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4949
NTGSruler wrote: 05 Sep 2024 21:37 Zoals altijd: Cat Quest I en II zijn fysiek te koop, maar de prijs is naar mijn mening te hoog. Ik heb beide in sale gekocht digitaal. De derde game was ook met korting als je op release kocht met PS+.
Voor de derde game, bij MediaMarkt:

https://www.mediamarkt.be/nl/product/_c ... 5AQAvD_BwE

Misschien nog goedkoper te vinden, maar heb niet echt gezocht :lol:
Post is beetje zinloos, want je heb de derde game gekocht Zenmaster! :D
Image