Re: PlayStation Plus

496
Wou net beginnen met Teslagrad maar tijdens het spelen krijg ik om de tien seconden een opslag foutmelding waardoor deze game onspeelbaar is. Wie heeft dit probleem nog? Anders laat ik deze game linkse liggen. Trekt er niet op nu krijgen we het is gratis via ps+.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

497
RoyVdW wrote:Wou net beginnen met Teslagrad maar tijdens het spelen krijg ik om de tien seconden een opslag foutmelding waardoor deze game onspeelbaar is. Wie heeft dit probleem nog? Anders laat ik deze game linkse liggen. Trekt er niet op nu krijgen we het is gratis via ps+.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Op PS4 had ik er geen problemen mee, buiten dat sommige stukjes erg lastig waren. Probeer anders eens om volledig opnieuw te installeren, weet niet meer of er updates waren. Of een nieuwe game starten en de oude saves links laten liggen (is kut, I know). En uiteraard ook opletten dat je HDD niet vol is.
Image

Re: PlayStation Plus

500
M-power wrote:Plus games voor oktober:
Broken age
Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
Unmechanical Extended (PS4/PS3)
Kickbeat (PS Vita/PS3)
Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
Chariot (PS3)
Totaal niets naar mijn goesting... Volgende maand meer geluk hopelijk.
Image

Re: PlayStation Plus

501
Super meat boy, broken age en unmechanical lijken me alle drie leuke spellen. Ik heb super meat boy op de pc, maar nooit uitgespeeld, omdat ik niet verder kwam. Broken age en unmechanical had ik al een tijdje in het vizier en ben ook blij dat ik die voor ps+ krijg.
Image

Re: PlayStation Plus

505
Broken Age: Geen idee wat ik hier van moet verwachten
Super Meat Boy: Lijkt me wel grappig
Unmechanical Extended: Lijkt me niet veel
Kickbeat: Dafuq
Kung Fu Rabbit: Lijkt me op het eerste zicht op een browserspel
Chariot: Meh

Toch 1 van de minste maanden vind ik persoonlijk
Image

Re: PlayStation Plus

509
Toon8 wrote:pfff :(
Gelukkig dat SW Battlefront straks uitkomt, zal ik toch nog iets uit mijn abo halen door online te spelen. Heb denk ik nog maar 1 ps plus game gespeeld sinds ik een abo heb.
Als je weet dat de PS4 straks 2 jaar op de markt is, is het inderdaad nog 'gene vetten' geweest. Maar we moeten ook ergens beseffen dat PS Plus pas gratis games is beginnen geven toen de PS3 al drie jaar oud was.

Ondanks de overload aan indiegames waar ik me aan erger, zaten er toch al mooie/leuke PS4 games bij de IGC:

- Resogun
- Injustice: Gods Among Us
- Infamous First Light
- Apotheon
- Valiant Hearts: The Great War
- Rocket League
- Lara Croft and the Temple of Osiris
Image
cron