Re: Je nieuwste trophies

511
Ik geloof best dat er heel wat mensen zijn die de PS5 buiten zullen blijven houden, hoor, maar laten we wel zijn: de meeste mensen zijn alleen maar principieel zo lang het ze niets kost. Dat wil zeggen: zodra GT7 wèl is uitgebracht, of Naughty Dog een kneiter van een exclusive uitbrengt en ga zo maar door... dan zullen er alsnog weinig mensen zijn die op dat moment net zo principieel blijven als ze nu zijn.
Neemt niet weg dat je met hele delen op deze aardkloot zit waar men nog maar net de PS4 kan krijgen, die dus nog aardig in de PS3 generatie zitten en dat het allemaal zeer legitieme punten zijn die worden aangehaald, dus dat het Sony zéker klanten kost (niet alles valt enkel op $'s uit te rekenen!). Het enige dat ik wil zeggen is dat ik mensen die uit principe iets niet doen pas serieus neem op het moment dat ze de verleiding echt kunnen weerstaan.
Image

Re: Je nieuwste trophies

512
Je bedoelt mensen die de overstap maken van PS5 naar Xbox?
Ik denk dat ik begrijp wat je wil zeggen Paveman. Persoonlijk ga ik niet gauw overstappen naar de andere kant. Maar daar wringt net het schoentje vind ik.
"For the players". Maar dan wel op korte tijd een ganse generatie aan de kant schuiven. Terwijl wat jij ook aanhaalt er nog zėėr veel gamers in de PS3 generatie zitten of de overstap gemaakt hebben naar de PS4.
Image

Re: Je nieuwste trophies

513
Ok, Max Payne 3, Chapter 7 in challenge mode werkt gewoon niet. Da's nu al de 7e keer dat ofwel het chapter niet laadt na de bar fight, ofwel komen er geen vijanden en geen challenges.
Is hier een oplossing voor? Google vind ik niets. Offline challenge mode spelen lukt niet, dan zegt de game dat ik een stuk DLC niet heb. Mijn PS3 freezed (Maar niet altijd), dus herstarten heb ik al gedaan. In en uitloggen terwijl de game opstaat ook al gedaan.
Ik was net zo vlot door de chapters aan het gaan. Pfff..
Image

Re: Je nieuwste trophies

514
NTGSruler wrote: 16 Apr 2021 20:39 Ok, Max Payne 3, Chapter 7 in challenge mode werkt gewoon niet. Da's nu al de 7e keer dat ofwel het chapter niet laadt na de bar fight, ofwel komen er geen vijanden en geen challenges.
Is hier een oplossing voor? Google vind ik niets. Offline challenge mode spelen lukt niet, dan zegt de game dat ik een stuk DLC niet heb. Mijn PS3 freezed (Maar niet altijd), dus herstarten heb ik al gedaan. In en uitloggen terwijl de game opstaat ook al gedaan.
Ik was net zo vlot door de chapters aan het gaan. Pfff..
Soms kan het helpen om niet direct vol in de actie te gaan na een cutscene maar paar seconden te wachten.

Heb je eventueel filmpje met daarop moment waar het voor jou vastloopt? Misschien dat er bij mij dan weer een lichtje gaat branden... Want ik had een deel ongeveer een jaar geleden gedaan en de laatste 8-10 onderdelen heb ik nu gedaan.
Image

Re: Je nieuwste trophies

515
@Kolm:

Dat eerste heb ik ook al geprobeerd. Wanneer het level geladen is, vooral ik op continue druk, even wachten. Nu het level wordt eigenlijk vlot geladen. Het gevecht in de bar kan ik vlotjes doorlopen. Maar eens je naar buiten moet (door de dubbele deur, naar beneden via de trap en over het muurtje springen) daar loopt het fout. Ik krijg dan gewoon 1 vlak zonder texturen, maar ik kan wel nog doorlopen tot aan de muur.
Vandaag ben ik van dagshift, eventueel als ik zin en tijd heb probeer ik nog eens deze avond en stuur ik het filmpje door via Messenger.

Ik zit bijvoorbeeld nu te denken als het zou helpen als ik mijn PS3 bekabeld aansluit. PS3 console is nu verbonden via wifi (weliswaar zéér sterk signaal al zeg ik het zelf). Misschien dat het daardoor komt dat niet alles snel genoeg geladen wordt.
Image

Re: Je nieuwste trophies

516
Het is eerder dat ik niet begrijp welk stuk je precies zit. Je beschrijving klinkt voor mij als Chapter 4 Part 1. Ik heb een filmpje van chapter 7 bekeken en echt geen idee wat je beschrijft.

Kan je even wachten voor je over het muurtje springt?
En ik weet dat ik in Chapter 4 Part 1 in score attack beter de laatste cutscene gewoon laat spelen. Die kan je skippen maar bijna elke keer dat ik dat deed ging hij vastlopen tijdens de cutscene of daarna ergens rare dingen als plots niet kunnen schieten ofzo.

Ik had dit filmpje voor chapter bekeken, op welke tijd zit jouw punt? Dan zou ik het zelf ook nog is kunnen proberen want in dit level herinner ik me (behalve een paar challenges opnieuw proberen) geen problemen.

Image

Re: Je nieuwste trophies

517
Kolm, bedankt alweer voor de moeite!

DIt is inderdaad het level wat ik bedoel. Het eerste stuk is dus een shootout in een bar wat ik bedoel :D
Vanaf 1:48 wanneer hij door de dubbele deur gaat en dan naar beneden naar het muurtje krijg ik dus dat er niets geladen wordt. Vlakke texturen. Op pauze zetten en terug herstarten helpt niet. In de meeste gevallen leidt dit zelfs tot een freeze en verplicht herstarten van de PS3 via de aan/uit knop op de console zelf.

Ik zie wel dat er op 1:07 even interactie is met een NPC onder het bed? Misschien dat dit het probleem is, aangezien ik dit nog niet heb gedaan? Is dit een deel van de missie?

Wachten vooraleer ik over het muurtje spring heb ik ook al gedaan. Geen efffect. Maar wil het zeker nog eens opnieuw proberen.
Image

Re: Je nieuwste trophies

518
Ik denk niet dat die interactie nodig is maar je kan het proberen. Het valt me wel op dat hij de cutscene bij het over het muurtje springen skipt... Je zou dus kunnen proberen te wisselen met wel/niet skippen.

Ik heb ook geen idee in hoeverre internet connectie tijdens het spelen iets uitmaakt. Ik weet dat ik een keer heb gehad in score attack dat ik het gewoon kon uitspelen maar dan op het einde kreeg ik geen XP omdat ik niet verbonden was omdat PSN op PS3 toen er blijkbaar uit lag.
Image

Re: Je nieuwste trophies

519
Het valt me wel op dat hij de cutscene bij het over het muurtje springen skipt... Je zou dus kunnen proberen te wisselen met wel/niet skippen.

Dit is net mijn probleem.... Eens ik van de trappen kom, laadt hij het muurtje niet. Een cutscene skippen gaat dus niet lukken. Heb gisteren een 8tal keer opnieuw geprobeerd, en maar 1 keer laadde hij correct. Tis te zeggen: ik kon over het muurtje springen en de cutscene speelde af. Daarna kreeg ik geen vijanden meer te zien, geen challenges en kon ik gans het level doorlopen tot aan het poortje (einde level), maar dat pakte hij dan weer niet...
Image

Re: Je nieuwste trophies

520
Vreemd... Ik heb het net nog even opnieuw getest en jouw probleem kan ik niet reproduceren.
Wel/niet de cutscene met de kerel onder het bed maakte niet uit.

Ik had eerst een 'trage' run waar ik veel shootdodge en bullet time had. Ook netjes de painkillers achter de bar en in dat achterkamertje gepakt. Vervolgens rustig met corner shooting verder en pain killer in badkamer genomen. Dan rustig de vijanden uit die laatste twee kamers laten komen en dus nergens rushen.

Ik heb dan na de cutscene van over het muurtje springen telkens voor 'replay level' gekozen en uiteindelijk ook een run kunnen doen waar ik niet eens alle vijanden dood had. Die in kamertje van cutscene had ik 1 keer geraakt maar was niet dood. Ik heb daar dus niet die laatste 'killcam' gehad. Werkte ook... maar is misschien wel het proberen waard om die killcam een keer te vermijden?

Wapens heb ik geprobeerd met pistol waarmee je start en de Micro SMG. Telkens de golden guns geactiveerd.

Voor zover ik weet had jij ook de disc versie? Enige verschil dat ik dan nog kan bedenken is het model PS3. Ik speel op een oude FAT 80GB model. Ik dacht dat jij een slim of ultraslim had? De game is volgens mij uitgekomen voor de slim PS3 uitkwam dus misschien geeft dat compatibiliteits problemen? :think:
Image
cron