Re: Pronken met je Platinums

535
RoyVdW wrote:Crazy shit, veel missable ones en al zoveel uren gespeeld :O Proficiat Wastelander, bijbassende naam en avatar kon niet uitblijven die mooie platinum :D
Yeah ik heb wel rond de 85 uur gespeeld ondertussen denk ik. :p Eerlijk gezegd een relatief makkelijke plat. Gewoon ne savefile maken net voor een bepaald beslissende moment. En dan gewoon 3 keer uitspelen. Enkel de trophy voor een settlement met 100% happiness was echt verschrikkelijk. :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

536
The Wastelander wrote:
RoyVdW wrote:Crazy shit, veel missable ones en al zoveel uren gespeeld :O Proficiat Wastelander, bijbassende naam en avatar kon niet uitblijven die mooie platinum :D
Yeah ik heb wel rond de 85 uur gespeeld ondertussen denk ik. :p Eerlijk gezegd een relatief makkelijke plat. Gewoon ne savefile maken net voor een bepaald beslissende moment. En dan gewoon 3 keer uitspelen. Enkel de trophy voor een settlement met 100% happiness was echt verschrikkelijk. :p
Lukt dat nog altijd enkel door hospitals te spammen?

Re: Pronken met je Platinums

537
Tjeefkeuh wrote:
The Wastelander wrote:
RoyVdW wrote:Crazy shit, veel missable ones en al zoveel uren gespeeld :O Proficiat Wastelander, bijbassende naam en avatar kon niet uitblijven die mooie platinum :D
Yeah ik heb wel rond de 85 uur gespeeld ondertussen denk ik. :p Eerlijk gezegd een relatief makkelijke plat. Gewoon ne savefile maken net voor een bepaald beslissende moment. En dan gewoon 3 keer uitspelen. Enkel de trophy voor een settlement met 100% happiness was echt verschrikkelijk. :p
Lukt dat nog altijd enkel door hospitals te spammen?
Zo heb ik het inderdaad gedaan een stuk of 16 hospital lvl 3 + 4 aan eten. Dan kei veel pictures spammen tot er meer happines bij komt. Alst omhoog ga --> 24 uur slapen --> een bel plaatsen en bellen ff tussen uw setlers lopen. Dan dit herhalen tot ge 100 hebt. Maar der is momenteel blijkbaar nen bug waardoor het een stuk makkelijker kan (minder caps/settlers/tijd nodig): https://www.reddit.com/r/falloutsettlem ... _and_easy/
Image