Re: Pronken met je Platinums

557
#79 Final Fantasy VII
Niet echt een mooi nummer of zo, maar wel de mooiste plat ooit! :D Voor mij is dit nog altijd mijn favoriete game of all time, dus wel een hele speciale.

Ging een stuk vlotter dan ik verwacht had. Voorheen heb ik de game wel in een uurtje of 30 uitgespeeld, maar volgens mij nog nooit alles gehaald. De 3x speed maakte het misschien wel een stuk sneller wat dat betreft: binnen 35 had ik de plat (als je bekijkt hoeveel tijd dit scheelt op een Knights of the Round summon.... pfff! ;)). De God Mode heb ik uiteraard niet gebruikt, behalve dan voor het levellen aan het eind (ik ga niet langer grinden dan nodig natuurlijk)
Image

Re: Pronken met je Platinums

560
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:plat nummer 11 met gta san andreas op ps3
jij hebt de game nu al helemaal afgehaspeld Cois ? dat is rap :idea:
kheb er in de eerste week superveel op gespeeld en gistern na een uur of 6 dan de laatste trophies binnen gehaald

ondertss plat nr 12 tales from the borderlands
Image

Re: Pronken met je Platinums

561
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:plat nummer 11 met gta san andreas op ps3
jij hebt de game nu al helemaal afgehaspeld Cois ? dat is rap :idea:
kheb er in de eerste week superveel op gespeeld en gistern na een uur of 6 dan de laatste trophies binnen gehaald

ondertss plat nr 12 tales from the borderlands
Trophyhunter :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

565
paveman wrote:Congrats wrecker: wat vond jij van de herbeleving van deze klassieker?
@fsterchele: het begint er in ieder geval wel heel sterk op te lijken... :P
Bedankt," Disk 1en 2" heb ik met genoegen terug gespeeld maar ben daarna gaan farmen voor een bepaald aantal trophies , wat wel goed ging dmv die cheats die ze er bewust hebben ingelaten, maar dat nam de magie wel weg... na de game te hebben uitgespeeld heb ik ook nog een speedrun gedaan om de Barret trophie binnen te halen... wel met de cheats op

Re: Pronken met je Platinums

568
Ik kom hier te weinig. Gezien mijn staat van dienst is er ook weinig aanleiding toe, behalve een ding:

Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie nieuwe platinums! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron