Re: Pronken met je Platinums

576
@met0t0: bedankt!
@Kolm: je hebt al online gespeeld, met mij oa., dus ik vermoed dat je de ene trophy voor online match te spelen al hebt. Normaal gezien zou je kunnen die 100 matches afwerken in Botzone. Het is ook makkelijker in die mode die 10 kill streak te halen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

578
Plat #58 Iedereen Is Naar De Verdoemenis
Image
Gehaald op 18u tijd met slapen ertussen dus zeer korte game.
Eerst zonder guide gespeeld en genoten van het uitzicht. Na mijn 1e speelbeurt nog maar 3 trophies dus paar keer herspelen met YouTube guide voor alle verhaalonderdelen en die radio's. Ging wel irriterend traag. Mooie game die meer een interactief stripverhaal is.
Image

Re: Pronken met je Platinums

581
NTGSruler wrote:@Kolm: je hebt al online gespeeld, met mij oa., dus ik vermoed dat je de ene trophy voor online match te spelen al hebt. Normaal gezien zou je kunnen die 100 matches afwerken in Botzone. Het is ook makkelijker in die mode die 10 kill streak te halen.
Ik dacht dat die 10 kill streak niet te halen was in botzone... maar blijkbaar dus toch lees ik net :p En er stond mij iets bij dat je in elk mp-type moest winnen en ik dacht dat ik die nog niet had, blijkbaar wel :D Maar ik moet nog wel de trophy voor 10 VAN-Guard drones neerschieten. Zou niet te moeilijk mogen zij als ik verbinding krijg tenminste. Heb wel hoop want er is een nieuwe update sinds de laatste keer dat ik speelde.
Edit: En die drones kan ook in botzone blijkbaar :p

@paveman: Jep! Meestal lukt me dat uiteindelijk wel maar ik moet ook wel een beetje aan mijn huisgenoot denken :shhhh:
Image

Re: Pronken met je Platinums

582
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:@Kolm: je hebt al online gespeeld, met mij oa., dus ik vermoed dat je de ene trophy voor online match te spelen al hebt. Normaal gezien zou je kunnen die 100 matches afwerken in Botzone. Het is ook makkelijker in die mode die 10 kill streak te halen.
Ik dacht dat die 10 kill streak niet te halen was in botzone... maar blijkbaar dus toch lees ik net :p En er stond mij iets bij dat je in elk mp-type moest winnen en ik dacht dat ik die nog niet had, blijkbaar wel :D Maar ik moet nog wel de trophy voor 10 VAN-Guard drones neerschieten. Zou niet te moeilijk mogen zij als ik verbinding krijg tenminste. Heb wel hoop want er is een nieuwe update sinds de laatste keer dat ik speelde.
Edit: En die drones kan ook in botzone blijkbaar :p

@paveman: Jep! Meestal lukt me dat uiteindelijk wel maar ik moet ook wel een beetje aan mijn huisgenoot denken :shhhh:
Voila. Dus geen idee als je die Contracts al gedaan hebt? Die duren het langst eigenlijk. Als je je daar doorspartelt is de platinum in zicht ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

585
Kolm wrote:
@Roy: Grats! En is die dan zo makkelijk?? :shhhh:
Ja iets voor u want ik dacht dat jij die al had :lol:

Leuke platinum omdat het een goede en redelijk korte lineaire game is. Aanrader toch. Ik verkoop hem voor €20 ;)
Met behulp van een trophyguide stelt het niets voor gewoon weten wnr je welke keuzes moet maken en de collectibles liggen meestal te blinken voor je voeten dus die had ik zonder guide gewonden op enkelen na. En het is niet omdat ik die haal dat die persé makkelijk is hé Kolm maar wel heel snel ja op 3 speelbeurten in 2 dagen :D Een echte game is het niet eerder een interactieve thriller gwn point en click zoals Beyond of Heavy Rain.
Last edited by RoyVdW on 15 Jan 2016 21:05, edited 1 time in total.
Image