Re: Pronken met je Platinums

589
RoyVdW wrote:Proficiat dat is toch ook snel gegaan zo te zien :smug:
superveel gespeeld en voor plat moet je een stuk minder doen dan de vorige delen waaronder geen MP en geen kistjes en nog iets waarvan de naam mij ontglipt :p

edit net gechecked op psnprofiles en kben er toch 2 weken en 2 dagen mee bezig geweest
Image

Re: Pronken met je Platinums

590
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Proficiat dat is toch ook snel gegaan zo te zien :smug:
superveel gespeeld en voor plat moet je een stuk minder doen dan de vorige delen waaronder geen MP en geen kistjes en nog iets waarvan de naam mij ontglipt :p

edit net gechecked op psnprofiles en kben er toch 2 weken en 2 dagen mee bezig geweest
Idd ik klik gwn op je signature daardoor wist ik het ik kijk daar bij iedereen op :p Maar die tijd is inclusief slapen en andere dingen. De totaaltijd van de eerste trophy tot de plat. Dus voor een AC game is dat precies kort :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

591
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Proficiat dat is toch ook snel gegaan zo te zien :smug:
superveel gespeeld en voor plat moet je een stuk minder doen dan de vorige delen waaronder geen MP en geen kistjes en nog iets waarvan de naam mij ontglipt :p

edit net gechecked op psnprofiles en kben er toch 2 weken en 2 dagen mee bezig geweest
Idd ik klik gwn op je signature daardoor wist ik het ik kijk daar bij iedereen op :p Maar die tijd is inclusief slapen en andere dingen. De totaaltijd van de eerste trophy tot de plat. Dus voor een AC game is dat precies kort :cool:
uhu op guide van playstationtrophies.org wordt ie geschat op 20-30uur spelen en lijk dak zei dat er serieus wa minder moet gedaan worden voor plat.
Image

Re: Pronken met je Platinums

593
Plat#60 Oorlogsgod III Opnieuw Gemaakt
Image
Oké pittige plat. Legit (zonde titan glitch) gehaald op 2 dagen tijd bingegamen. Mijn duimen zijn stroef nu. Mijn knopjes van de DS4 bleven soms in de controller steken man man :lol: Die uitdagingen van Olympus had ik op 2-tal uur gehaald en dan nog een playthrough in een ruk op easy voor die labyrinth trofee. Leuk om hem nog eens te spelen, maar gelukkig maar €10 voor betaald want meer is ie niet echt waard door enkel wat opgepoetste graphics. Ik ga hem terug verkopen. Vraag mij wel af of er een GoW IV komt naar PS4?
Image

Re: Pronken met je Platinums

594
RoyVdW wrote:Plat#60 Oorlogsgod III Opnieuw Gemaakt
Image
Oké pittige plat. Legit (zonde titan glitch) gehaald op 2 dagen tijd bingegamen. Mijn duimen zijn stroef nu. Mijn knopjes van de DS4 bleven soms in de controller steken man man
Image
Die uitdagingen van Olympus had ik op 2-tal uur gehaald en dan nog een playthrough in een ruk op easy voor die labyrinth trofee. Leuk om hem nog eens te spelen, maar gelukkig maar €10 voor betaald want meer is ie niet echt waard door enkel wat opgepoetste graphics. Ik ga hem terug verkopen. Vraag mij wel af of er een GoW IV komt naar PS4?
Goed bezig :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

595
RoyVdW wrote:Plat#60 Oorlogsgod III Opnieuw Gemaakt
Image
Oké pittige plat. Legit (zonde titan glitch) gehaald op 2 dagen tijd bingegamen. Mijn duimen zijn stroef nu. Mijn knopjes van de DS4 bleven soms in de controller steken man man :lol: Die uitdagingen van Olympus had ik op 2-tal uur gehaald en dan nog een playthrough in een ruk op easy voor die labyrinth trofee. Leuk om hem nog eens te spelen, maar gelukkig maar €10 voor betaald want meer is ie niet echt waard door enkel wat opgepoetste graphics. Ik ga hem terug verkopen. Vraag mij wel af of er een GoW IV komt naar PS4?
een paar daarvan zijn zooo overdreven hé :O

Re: Pronken met je Platinums

596
Niet moeilijk soms ook geluk hebben. Die versteningen waren het moeilijkste. Die uitdagingen van Ballingschap zijn pas pittig. Gelukkig niet nodig voor de plat want amai wat is dat nog maar twee van gehaald en niet veel zin om verder te doen de toetsen blijven steken van het mashen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

598
RoyVdW wrote:Niet moeilijk soms ook geluk hebben. Die versteningen waren het moeilijkste. Die uitdagingen van Ballingschap zijn pas pittig. Gelukkig niet nodig voor de plat want amai wat is dat nog maar twee van gehaald en niet veel zin om verder te doen de toetsen blijven steken van het mashen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
ik heb het bij een paar gewoon opgegeven, was gewoon insane :O
cron