Re: Trophy Leaderboards II

61
Dacht altijd dat completion berekend werd aan de hand van je trophy totaal, maar dat is dus niet zo. Heb namelijk 13090 trophies behaald en 13077 niet gehaald. Misschien toch meer spellen completen :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

62
Mij staat bij dat het op basis van trophypoints is, een paar laatste trophies + bijhorende platinum zou dus goed moeten helpen :p

Edit: En games met 0% telden vroeger niet mee, geen idee of dat nu nog zo is.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

63
Kolm wrote:Mij staat bij dat het op basis van trophypoints is, een paar laatste trophies + bijhorende platinum zou dus goed moeten helpen :p

Edit: En games met 0% telden vroeger niet mee, geen idee of dat nu nog zo is.
Volgens mij nog steeds niet: de laatste paar keer dat ik een game opgestart had met 0%, telde deze niet mee voor completion.
DLC telt wél mee voor completion, toch?
Image

Re: Trophy Leaderboards II

64
DLC telt inderdaad wel mee. Vaak zie ik aan mijn completion dat er ergens een game nieuwe DLC trophies heeft gekregen... ;(
Image

Re: Trophy Leaderboards II

65
Kolm wrote:DLC telt inderdaad wel mee. Vaak zie ik aan mijn completion dat er ergens een game nieuwe DLC trophies heeft gekregen... ;(
Ja dat was laatst met Payday 2. Uit de basis game heb ik maar 1 trophy. En laatst kwamen er dus 40 dlc trophies bij :eek:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

67
Kolm wrote:Laatste keer dat het mij echt opviel was met de DLC van Watch Dogs 2... Dat zijn er gelukkig maar 6 zilveren :p
En die haal je echt heel makkelijk :)
Image

Re: Trophy Leaderboards II

68
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Laatste keer dat het mij echt opviel was met de DLC van Watch Dogs 2... Dat zijn er gelukkig maar 6 zilveren :p
En die haal je echt heel makkelijk :)
I know, gewoon te druk met andere games voor de moment :P
Image

Re: Trophy Leaderboards II

69
Afgelopen week hebben we niet veel verandering gezien. Stilte voor de (trophy)storm of doet de zon de zin in gamen afnemen? Blijkbaar hebben nog maar weinigen hun koelinstallatie voor de zomer geïnstalleerd. Eén persoon heeft dat waarschijnlijk wel al gedaan, of hij is bezig met zijn consoles gruwelijk te mishandelen :O

Overall:
In deze categorie maken 2 leden vooruitgang. Coolgamer blijft naar goede gewoonte druk bezig en stijgt naar level 37. Tjeefkeuh stijgt naar level 24.

Platinums:
Het hoeft niet te verbazen: ook hier stijgt Coolgamer het sterkst. Hij behaalde net zoals voor de vorige update maar liefst 4 nieuwe platinums! Ook Paveman heeft afgelopen week met Life Is Strange een mooie game afgerond met een blinkende platinum als beloning.

Completion:
Enkel kleine verschuivingen op dit vlak, maar niet genoeg waardoor mensen van plaats wisselen in de tussenstand. Op naar meer platinums, speel jullie games maar volledig uit! ;)

Rarity:
In deze tussenstand wordt wel van plaats gewisseld: billie91 springt over Sora_Lizard en bereikt zo de twaalfde plaats. Kan hij deze positie behouden of start Sora binnenkort een game met veel meer zeldzame trophies? Verder zitten Marty en Tjeefkeuh ook heel dicht tegen elkaar, dus het kan nog spannend worden!

Kijk zeker nog eens bij de overzichten op de eerste pagina voor de volledige stand ;)

Re: Trophy Leaderboards II

73
Het is weer tijd voor de Trophy Leaderboards II update! Wel jammer dat de deelnemers weinig rekening houden met mensen die een leuk stukje over zo’n update mogen schrijven. Er wordt maar weinig gegamed op het moment, mensen! Uitschieters in deze collectieve zomerslaap zijn toch wel Rushifel en zenmaster: de laatstgenoemde is blijkbaar niet alleen inactief op dit forum.

Een aantal mensen had dan wel weer een goed excuus om het even rustig aan te doen: zo kon Stany wel eens op vakantie geweest zijn, was Roy te druk met biertappen (en -proeven?) en is onze favoriete dronkenlap ShAmPi bezig met knutselen tijdens het drinken van zijn lievelingsbier (en misschien zit de schrik van bijna een platinum er nog steeds flink in?). Tot slot is onze favoriete Pinguin met FIFA bezig: het gaat vaak niet al te snel met dat soort games, dus kunnen we hem ook weinig kwalijk nemen.

Daar waar velen dus onder dwang van het warme weer een zomerstop hebben ingelast verwelkomen we weer een paar gouwe ouwe leden terug in de update. Elexus is uitgestudeerd en NTGSRuler is back in business!

Laten we afsluiten met de goede gewoonte om elke categorie nog even bij langs te gaan op opvallende zaken:

Overall:
Geen bijzonderheden

Platinum:
Coolgamer blijft zijn hoofd koel houden ondanks de opwarming van de aarde en heeft weer 4 plats gehaald

Leaderboard god Tjeefkeuh heeft zich volledig door Just Cause 3 heen weten te worstelen met een platinum trophy als gevolg

Elexus heeft het studiejaar afgesloten met ook een platinum (verwijst de titel van de game This War of Mine wellicht naar haar thesis?) en komt daarmee op gelijke hoogte als met0t0. We verwachten dat laatstgenoemde hiermee kwaad gemaakt is en dit vlot zal gaan herstellen. Of zal Elexus haar verveling overwinnen en haar net veroverde plek veiligstellen en wellicht voorgoed overnemen? Oeh! The plot thickens!

Onze ouwe baas Sora zal balen dat de Doodle games geen platinum hebben…

Completion:
Geen bijzonderheden

Rarity:
Hybris (die nog steeds verborgen is), schiet qua rarity heel stiekem over met0t0 heen

Fun fact:
Er zijn twee mensen waarbij (op het moment van opname van deze gegevens) het levelpercentage gelijk is aan het level… :D (37/37% en 23/23%)
Image

Re: Trophy Leaderboards II

74
paveman wrote:Het is weer tijd voor de Trophy Leaderboards II update! Wel jammer dat de deelnemers weinig rekening houden met mensen die een leuk stukje over zo’n update mogen schrijven. Er wordt maar weinig gegamed op het moment, mensen! Uitschieters in deze collectieve zomerslaap zijn toch wel Rushifel en zenmaster: de laatstgenoemde is blijkbaar niet alleen inactief op dit forum.

Een aantal mensen had dan wel weer een goed excuus om het even rustig aan te doen: zo kon Stany wel eens op vakantie geweest zijn, was Roy te druk met biertappen (en -proeven?) en is onze favoriete dronkenlap ShAmPi bezig met knutselen tijdens het drinken van zijn lievelingsbier (en misschien zit de schrik van bijna een platinum er nog steeds flink in?). Tot slot is onze favoriete Pinguin met FIFA bezig: het gaat vaak niet al te snel met dat soort games, dus kunnen we hem ook weinig kwalijk nemen.

Daar waar velen dus onder dwang van het warme weer een zomerstop hebben ingelast verwelkomen we weer een paar gouwe ouwe leden terug in de update. Elexus is uitgestudeerd en NTGSRuler is back in business!

Laten we afsluiten met de goede gewoonte om elke categorie nog even bij langs te gaan op opvallende zaken:

Overall:
Geen bijzonderheden

Platinum:
Coolgamer blijft zijn hoofd koel houden ondanks de opwarming van de aarde en heeft weer 4 plats gehaald

Leaderboard god Tjeefkeuh heeft zich volledig door Just Cause 3 heen weten te worstelen met een platinum trophy als gevolg

Elexus heeft het studiejaar afgesloten met ook een platinum (verwijst de titel van de game This War of Mine wellicht naar haar thesis?) en komt daarmee op gelijke hoogte als met0t0. We verwachten dat laatstgenoemde hiermee kwaad gemaakt is en dit vlot zal gaan herstellen. Of zal Elexus haar verveling overwinnen en haar net veroverde plek veiligstellen en wellicht voorgoed overnemen? Oeh! The plot thickens!

Onze ouwe baas Sora zal balen dat de Doodle games geen platinum hebben…

Completion:
Geen bijzonderheden

Rarity:
Hybris (die nog steeds verborgen is), schiet qua rarity heel stiekem over met0t0 heen

Fun fact:
Er zijn twee mensen waarbij (op het moment van opname van deze gegevens) het levelpercentage gelijk is aan het level… :D (37/37% en 23/23%)
Volgens mij heeft ie sinds de 18de geen platinum meer gehaald ;) Staat al in het stuk van Met0t0
Image

Re: Trophy Leaderboards II

75
Hahaha ik moest lachen bij het lezen van de commentaar bij This War of Mine! :p De vergelijking met mijn thesis is geniaal.

Bedankt voor alweer een fantastische update! Dat geldt natuurlijk ook voor de vorige updates ook! :cool:
Image
cron