Re: PlayStation Plus

602
Sanity penguin wrote:
redphilly wrote:Hopen op Infamous. Heb hem al een paar x willen kopen maar verwacht hem 1 v.d maanden op de +
Zou leuk zijn. Heb net First Light uitgespeeld, dus kan er perfect op volgen.
Ik heb hem al, dus ik hoop eigenlijk dat die niet komt :-"
Image

Re: PlayStation Plus

604
RoyVdW wrote:Als je die nu nog niet gespeeld hebt of in je bezit hebt ben je er wel erg laat bij en hij is te krijgen voor een prikje :-"
Tjah, nog maar pas een PS4 :D
Gelukkig altijd wel mooi de games "aangekocht" via de store, dus ik heb wel wat om mij al mee te amuseren :lol:
Image

Re: PlayStation Plus

605
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:Als je die nu nog niet gespeeld hebt of in je bezit hebt ben je er wel erg laat bij en hij is te krijgen voor een prikje :-"
Tjah, nog maar pas een PS4 :D
Gelukkig altijd wel mooi de games "aangekocht" via de store, dus ik heb wel wat om mij al mee te amuseren :lol:
Ah dat wist ik niet. Goede keuze een PS4 is de shiiit zoals Adil El Arbi het zou zeggen.
Image

Re: PlayStation Plus

609
Marty wrote:de complete lijst voor januari:

Grim Fandango (ps4 en vita)
Hardware Rivals (ps4)
Medal of honor warfighter (ps3)
Dragon age Origins (ps3)
Nihilumbra (vita)
Legends of War Patton (vita)
Redelijk onbekende games. Medal of Honor vind ik wel een vette game. Maar ik heb die al. Geen idee hoe het precies zit, maar ik dacht dat de MP voor deze ondertussen zo goed als dood is....
Image

Re: PlayStation Plus

610
MP Medal of Honor komt inderdaad op boosten aan en daar heb ik me nog niet aan kunnen zetten... Lees: Ik ken weinig mensen met de game...

Grim Fandango heb ik al een paar keer willen kopen dus leuk dat die er nu bij zit! Dragon age heb ik al en de andere ken ik eigenlijk niet echt... Even afwachten ;)
Image

Re: PlayStation Plus

613
Grim Fandango: Heb hier al veel goeie dingen van gehoord. Ben is benieuwd
Hardware Rivals: Mhhh, niet echt iets voor mij
Medal Of Honor Warfighter: Heb ik al
Dragon Age Origins: Heb ik ook al
Nihilumbra: Geen idee wat ik moet verwachten
Legends Of War Patton: Ik ben niet zo in turn based dingen

Conclusie: Weinig deze maand voor mij. Ps3 games zijn wel de moeite voor degene die ze nog niet hebben
Image
cron