Re: Pronken met je Platinums

601
Plat #61 Niet In Kaart Gebracht: Drake's Fortuin
Image
Leuk om hem na al die jaren nog eens te spelen. Direct op Verpletterend uitgespeeld, stukje taart. Wel kort vergeleken met toen. Zal komen omdat ik nu veel beter kan gamen na die 8 jaar en ouder ben :D Wist elke schat nog vanbuiten liggen :nerd: Op negen uurtjes gehaald in twee dagjes :cool: Of ik aan Wreed ga beginnen weet ik niet direct en die speedrun om die extended trophies te halen. Die frustratie laat ik me gespaard :saint:
Image

Re: Pronken met je Platinums

602
Haha! Blijft leuk die letterlijke vertalingen van je Roy! :)
Ik zal er binnenkort ook weer aan beginnen. Ben benieuwd of die Brutal wat te doen is inderdaad. Ik hou helemaal niet van speedruns, dus denk eigenlijk niet dat ik daar aan zal gaan beginnen...
Image

Re: Pronken met je Platinums

603
Ja ik doe dat vaak zo wat belachelijk hè dan zie je hoe onnozel die titels zijn. Op café ook liedjes meezingen in het NL dan slaagt het op niks spontaan lachen dan. Volgende week begin ik aan Ongekaart 2: Onder Dieven ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

607
fsterchele23 wrote:plat 15 : far cry 3 had al de grotendeel gedaan eigenlijk 2 jaar geleden ofzo in men playthrough :) ma kwas dan nog nie zon trophyhuntertje
Is ie moeilijk? Mijn broer heeft hem kan hem ook spelen maar geen shooter fan mss ga ik hem niet goed vinden en dan staat ie daar met 10 percent ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

608
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:plat 15 : far cry 3 had al de grotendeel gedaan eigenlijk 2 jaar geleden ofzo in men playthrough :) ma kwas dan nog nie zon trophyhuntertje
Is ie moeilijk? Mijn broer heeft hem kan hem ook spelen maar geen shooter fan mss ga ik hem niet goed vinden en dan staat ie daar met 10 percent ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Far Cry 3 is echt een gemakkelijke. Is ook 1 van de eersten die ik had
Image

Re: Pronken met je Platinums

610
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:plat 15 : far cry 3 had al de grotendeel gedaan eigenlijk 2 jaar geleden ofzo in men playthrough :) ma kwas dan nog nie zon trophyhuntertje
Goed dat we toen al die co-op missies hadden gespeeld, dan had ge die trophies toch al :p
Uhu goed dak die al had. Was tof om nog es fc 3 op te nemen zo kun je eigenlijk pas echt de vooruitgang ivm Fc4 zien :-)
En Roy tis een leuke gemakkelijke plat. Tspel zelf is ook awesome of is da nie de hoofdvereiste van een spel als je het speelt xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

612
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:plat 15 : far cry 3 had al de grotendeel gedaan eigenlijk 2 jaar geleden ofzo in men playthrough :) ma kwas dan nog nie zon trophyhuntertje
Goed dat we toen al die co-op missies hadden gespeeld, dan had ge die trophies toch al :p
Uhu goed dak die al had. Was tof om nog es fc 3 op te nemen zo kun je eigenlijk pas echt de vooruitgang ivm Fc4 zien :-)
En Roy tis een leuke gemakkelijke plat. Tspel zelf is ook awesome of is da nie de hoofdvereiste van een spel als je het speelt xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Zo is dat. Enkel ziet die co op er lastig uit veel bugs lees ik. Dan heb ik jullie nodig ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

613
RoyVdW wrote:Zo is dat. Enkel ziet die co op er lastig uit veel bugs lees ik. Dan heb ik jullie nodig ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik mankeer er denk ik nog eentje om plat te behalen daar. Ook zo'n Mp-trophy. Zeer vervelende verbindingen enzo verhinderden mij altijd van hem binnen te halen.
Image