Re: Pronken met je Platinums

663
Gamefreak wrote:Soul Calibur 2 HD zonder het zelf te beseffen eigenlijk, dat brengt het totaal plats op welgeteld 4, niet slecht als het je geen jaap interesseert :smug:
Congrats! Misschien je profiel es openbaar zetten? Kan het niet bekijken ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

665
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:Soul Calibur 2 HD zonder het zelf te beseffen eigenlijk, dat brengt het totaal plats op welgeteld 4, niet slecht als het je geen jaap interesseert :smug:
Congrats! Misschien je profiel es openbaar zetten? Kan het niet bekijken ;)
als ik eens euh goesting heb daarin :nerd:

Re: Pronken met je Platinums

669
paveman wrote:Wat is dit coolgamer? Ga je nu ineens platinum trophies halen...? :P
Congrats aan iedereen!
Had het ook gezien. Heb zijn PSN eens gecheckt en dat zijn de easiest platjes der platten. Zou ze ook graag halen, maar dan wordt het wel ongeloofwaardig of ik nog een degelijke casual gamer ben en aan zo'n games wil ik geen geld geven zo goed zijn ze niet :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

671
coolgamer wrote:Terminator salvation en ncis waren maar 7€. En zo slecht zijn ze nou ook niet als je van de films en serie een fan bent.
Heb die van Terminator ook, maar ik had die gratis geleend. Van NCIS nog nooit iets gezien, maar ik kijk altijd YouTube filmpjes vantevoren en die game ziet er toch saai uit point en click. :) MAar toch proficiat met de plat je hebt hem al zie ik :cool: Verkoop je hem voor een vijfje die is moeilijk te vinden of bedoel je €7 samen ipv apart :girl:
Image

Re: Pronken met je Platinums

672
RoyVdW wrote:
coolgamer wrote:Terminator salvation en ncis waren maar 7€. En zo slecht zijn ze nou ook niet als je van de films en serie een fan bent.
Heb die van Terminator ook, maar ik had die gratis geleend. Van NCIS nog nooit iets gezien, maar ik kijk altijd YouTube filmpjes vantevoren en die game ziet er toch saai uit point en click. :) MAar toch proficiat met de plat je hebt hem al zie ik :cool: Verkoop je hem voor een vijfje die is moeilijk te vinden of bedoel je €7 samen ipv apart :girl:
Nee ik bedoel apart
Image

Re: Pronken met je Platinums

673
coolgamer wrote:Terminator salvation en ncis waren maar 7€. En zo slecht zijn ze nou ook niet als je van de films en serie een fan bent.
Termiator Salvation vond ik ook helemaal niet zo slecht. OK, hij was niet echt goed maar ik vond het zeker geen 'kwelling' om te spelen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image