Re: Je nieuwste trophies

661
Thanks @NTGSruler
@paveman: Zeker. Is ook gewoon een leuke game vind ik. Het is een specialleke. Puzzelgame met een thema dat je zelden ziet in een game (relaties en overspel). Ik hou persoonlijk heel erg van de muziek (in de bar).
Image

The Legendary Prince in Catherine voor het uitspelen van de Rapunzel mini-game.

Blij dat ik daar vanaf ben. ✊🏻🤣
Last edited by zenmaster on 11 Nov 2021 19:24, edited 1 time in total.
Image

Re: Je nieuwste trophies

662
Nice, congrats!!
Ja, inderdaad: het 'bijzondere' thema sprak mij wel aan. Morele keuzes te over had ik gedacht (al ga ik in de games, net als in het 'echte' leven vaak alsnog voor de 'goede' keuzes), maar het puzzelen kon ik totaal niet inkomen. Nu is het een van de vele games met lage completion, maar nog altijd de interesse.
Image

Re: Je nieuwste trophies

664
Betere focus s' morgens. Heb ik ook al ervaren. Maar in de voormiddag spelen moet ik al speciaal tijd voor gaan voorzien. Ik doe liefst van al het huishoudelijk werk en dergelijke s'morgens zodat ik de namiddag vrij heb. By the way fantastisch goed bezig. Ik moet zeggen dat je echt wel zéér moeilijke trophies behaald en games platinum haalt. Chapeau!
Image

Re: Je nieuwste trophies

665
Ik probeer het ook zo. 😅 Zeker op zondag, is zowat de enige dag dat ik een paar uur aan een stuk kan gamen.
En merci! Ik heb het al eens gezegd, ik speel bewust alleen nog games die mij echt interesseren door tijdgebrek, toevallig wel een paar moeilijke, en als ik dan deze trophies haal geeft het mij ook meer voldoening.
Zou gestoord zijn als ik deze platinum haal. 😂 Had ik in de verste verte niet zien aankomen toen ik hem de eerste keer speelde.
Image

Re: Je nieuwste trophies

667
Image

The Golden Child in Catherine.
Earn gold prizes on all hard difficulty stages.

Deze is ni normaal. Mijn tijd in de game is nu wel nimeer representatief, had de console de helft van de dag aan laten staan om niet steeds alle puzzels van de laatste stage opnieuw te moeten doen.
Laatste trophy is onmogelijk. 😖
Image

Re: Je nieuwste trophies

668
Goed bezig Zenmaster. Kwestie in hoeveel tijd ik trophies haal hou ik mij (gelukkig) niet zo mee bezig. Het is al goed genoeg de tijd dat we in sommige trophies games steken om de platinum of een bepaalde trophy te behalen.

Misschien even de game laten rusten en binnenkort opnieuw proberen voor die laatste trophy!
Image

Re: Je nieuwste trophies

672
Kolm wrote: 24 Nov 2021 13:33 Gewoon blijven proberen :P

Ik las ergens dat sommige babel dingen makkelijker zijn met 2 controllers, zelfs als je alleen speelt omdat je dan kortere puzzels hebt. Misschien is er iemand in je buurt nog wel te overtuigen? :P
Iemand hier in de buurt ga ik eerst moeten opleiden, haha. 😅 Die andere persoon zou ook goed genoeg moeten zijn.
Is inderdaad zo, met 2 controllers is het (relatief) makkelijker, maar het is ook op tijd en dan is het wat onhandig en nog even stresserend. Maar het zou makkelijker moeten zijn dan solo.

Merci paveman! Ik ga eens kijken of het online wel kan. Anders gaan we moeten afspreken thuis. 🤣

Dit is waar de laatste trophy over gaat. Lijkt zo makkelijk, maar is het echt niet.

https://m.youtube.com/watch?v=p5L0D6IkaI4&t=159s
Image