Re: Pronken met je Platinums

685
@Sterchele: Bedankt!! De plat is makkelijk haalbaar, maar de career is een dooddoener. Nummer 1 worden op de lijst vraagt héél wat races. Maar beetje per beetje natuurlijk...

@paveman: gametijd veel minder natuurlijk tegenwoordig. En ik ben games dat ik begonnen ben aan het proberen afmaken (platinum halen). Ben nu terug bezig met Black Ops 3. Bekijk maar eens een trophy guide hoeveel uren dit vergt om alle trophies te halen... En dan is het nog niet zeker dat ik deze haal. Realistic playthrough en alle missions op Veteran doen zonder dood gaan staat mij nog te wachten.... Maar we proberen. Daarna wil ik MGS TPP platten :P Dus voorlopig idd rustig kwa platinums :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

686
NTGSruler wrote:@Sterchele: Bedankt!! De plat is makkelijk haalbaar, maar de career is een dooddoener. Nummer 1 worden op de lijst vraagt héél wat races. Maar beetje per beetje natuurlijk...

@paveman: gametijd veel minder natuurlijk tegenwoordig. En ik ben games dat ik begonnen ben aan het proberen afmaken (platinum halen). Ben nu terug bezig met Black Ops 3. Bekijk maar eens een trophy guide hoeveel uren dit vergt om alle trophies te halen... En dan is het nog niet zeker dat ik deze haal. Realistic playthrough en alle missions op Veteran doen zonder dood gaan staat mij nog te wachten.... Maar we proberen. Daarna wil ik MGS TPP platten
Image
Dus voorlopig idd rustig kwa platinums :lol:
Goh nummer 1 ben ik wel zeker als ik alle races in carriere doe? Beetje lijk mxgp en ride da systeem

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

687
fsterchele23 wrote: Goh nummer 1 ben ik wel zeker als ik alle races in carriere doe? Beetje lijk mxgp en ride da systeem

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Je hoeft niet alle races te doen. Je moet in totaal iets van 1.375.000 xp halen om nummer 1 te zijn.... Zo unlock je alle Loeb Events die je moet doen voor de trophy.
Image

Re: Pronken met je Platinums

688
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote: Goh nummer 1 ben ik wel zeker als ik alle races in carriere doe? Beetje lijk mxgp en ride da systeem

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Je hoeft niet alle races te doen. Je moet in totaal iets van 1.375.000 xp halen om nummer 1 te zijn.... Zo unlock je alle Loeb Events die je moet doen voor de trophy.
Uhu awel ja kdoe toch alles haha en ter info kben nu bezig me alle achievements van sebastien loeb en daarnaast al goe gevorderd me far cry primal (68%) en al een beetje begonnen me gta sa voor ps4 plat te halen. Far cry zal allicht komen dan denk ik ak nie te veel op division zit xd.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

689
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote: Goh nummer 1 ben ik wel zeker als ik alle races in carriere doe? Beetje lijk mxgp en ride da systeem

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Je hoeft niet alle races te doen. Je moet in totaal iets van 1.375.000 xp halen om nummer 1 te zijn.... Zo unlock je alle Loeb Events die je moet doen voor de trophy.
Uhu awel ja kdoe toch alles haha en ter info kben nu bezig me alle achievements van sebastien loeb en daarnaast al goe gevorderd me far cry primal (68%) en al een beetje begonnen me gta sa voor ps4 plat te halen. Far cry zal allicht komen dan denk ik ak nie te veel op division zit xd.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Game per game :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

690
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote: Goh nummer 1 ben ik wel zeker als ik alle races in carriere doe? Beetje lijk mxgp en ride da systeem

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Je hoeft niet alle races te doen. Je moet in totaal iets van 1.375.000 xp halen om nummer 1 te zijn.... Zo unlock je alle Loeb Events die je moet doen voor de trophy.
Uhu awel ja kdoe toch alles haha en ter info kben nu bezig me alle achievements van sebastien loeb en daarnaast al goe gevorderd me far cry primal (68%) en al een beetje begonnen me gta sa voor ps4 plat te halen. Far cry zal allicht komen dan denk ik ak nie te veel op division zit xd.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Game per game :P
Tgoh da ga nie want kwil et allevier spelen op dees moment :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image