Re: Pronken met je Platinums

692
Amai gasten, aan zo'n plat begin ik niet eens al die moeite en hatelijke dingen zoals niet dood mogen gaan en gezondheid verliezen pff. Dat zijn de klote bekers. Dan vraag ik me het nut van een plat wel af al die effort dat ze hem zelf halen :L: :D Maarja achteraf is de voldoening des te groot :relief: Mirror's Edge, LBP en COD WaW zijn er bv. die ik heb opgegeven. Te frustrerend moeilijk en niet meer plezant. Vind het wel spijtig.Maar heb ooit een spreekwoord gelezen dat zei "If you fail, try to try again, but if you fail again then quit. You know you don't have to be foolish about it because you're not." Die onthoud ik zeker wel en dat geld ook zo voor hoger onderwijs.
Image

Re: Pronken met je Platinums

693
RoyVdW wrote:Amai gasten, aan zo'n plat begin ik niet eens al die moeite en hatelijke dingen zoals niet dood mogen gaan en gezondheid verliezen pff. Dat zijn de klote bekers. Dan vraag ik me het nut van een plat wel af al die effort dat ze hem zelf halen :L: :D Maarja achteraf is de voldoening des te groot :relief: Mirror's Edge, LBP en COD WaW zijn er bv. die ik heb opgegeven. Te frustrerend moeilijk en niet meer plezant. Vind het wel spijtig.Maar heb ooit een spreekwoord gelezen dat zei "If you fail, try to try again, but if you fail again then quit. You know you don't have to be foolish about it because you're not." Die onthoud ik zeker wel en dat geld ook zo voor hoger onderwijs.
Hahaha ik vind je reactie wel top eigenlijk ;)

Ben blij dat je zelf zegt dat de voldoening daarna des te groter is om de platinum te halen. En daar doen we het toch voor niet? Een mooie simpele platinum is altijd leuk, maar af en toe jezelf eens uitdagen vind ik wel plezant. Ik beweer dan ook niet dat ik die platinum van black ops 3 zal behalen. Maar ik wil wel proberen. En voor mij persoonlijk is dat plezier om het te proberen al goud waard voor mijn game-hobby!
Image

Re: Pronken met je Platinums

694
Die plats van coolgamer zijn leuke tussendoortjes die ik ook wel wil halen als hij ze wil opsturen via Kiala stuur ik ze wel terug kosten zijn voor mij ;p

Jullie denken dat jullie veel plats hebben zie hier maar eens die gast Hakoom heeft eergisteren zijn 1000ste plat gehaald :O Wist niet dat er zoveel games bestonden en er zijn toch maar 24 uren in een dag :lol:



Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

695
RoyVdW wrote:Die plats van coolgamer zijn leuke tussendoortjes die ik ook wel wil halen als hij ze wil opsturen via Kiala stuur ik ze wel terug kosten zijn voor mij ;p

Jullie denken dat jullie veel plats hebben zie hier maar eens die gast Hakoom heeft eergisteren zijn 1000ste plat gehaald :O Wist niet dat er zoveel games bestonden en er zijn toch maar 24 uren in een dag :lol:



Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
die heeft gewoon geen leven denk ik en kan nie slapen snachts :p

ondertss plat 19 behaald: far cry primal
Image

Re: Pronken met je Platinums

697
RoyVdW wrote:Wow Sterchele mijn oprechte felicitaties. Nu wil ik die plat ook als jij hem kan halen ;p De laatste tijd aan het hunten heb ik de indruk? Yeah!

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
en wa wil je daarmee zeggen ' als ik hem kan halen' ben ik geen goei gamer mss? :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

698
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Wow Sterchele mijn oprechte felicitaties. Nu wil ik die plat ook als jij hem kan halen ;p De laatste tijd aan het hunten heb ik de indruk? Yeah!

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
en wa wil je daarmee zeggen ' als ik hem kan halen' ben ik geen goei gamer mss? :p
Neu maar ik dacht dat trophies jou niet veel boeiden en dat je niet de moeite deed voor platinums dus deze zal wel niet moeilijk zijn :P

En deze heeft al zeker geen leven met 1700 plats :O Onmogelijk :? Hij staat ook op de 'dirty cheater' lijst en die Hakoom is blijkbaar verwijderd.
http://psnprofiles.com/shakka26-2
Image

Re: Pronken met je Platinums

699
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Wow Sterchele mijn oprechte felicitaties. Nu wil ik die plat ook als jij hem kan halen ;p De laatste tijd aan het hunten heb ik de indruk? Yeah!

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
en wa wil je daarmee zeggen ' als ik hem kan halen' ben ik geen goei gamer mss? :p
Neu maar ik dacht dat trophies jou niet veel boeiden en dat je niet de moeite deed voor platinums dus deze zal wel niet moeilijk zijn :P

En deze heeft al zeker geen leven met 1700 plats :O Onmogelijk :? Hij staat ook op de 'dirty cheater' lijst en die Hakoom is blijkbaar verwijderd.
http://psnprofiles.com/shakka26-2
uhm moest et mij nie boeien zou ik nie als een zot al die plats halen en al zeker nie vo de lol gravity rush en fifa15 behaald en dying light was ook éne van lange adem. kben gegroeid naar een trophyhunterke :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

700
paveman wrote:@Kolm: congrats met het prachtige aantal van 100!!
Maar samen met Marty een feestje geven zodra hij straks op 150 zit (zal snel genoeg zo ver zijn neem ik aan.. ;))
Feestje mag komen hoor, heeft alleen wat langer geduurd :p

Platinum 150 :party:

Apex Predator:
Image
Farcry Primal

En allemaal klappende handjes in de afbeelding :silly:
Image

Re: Pronken met je Platinums

704
NTGSruler wrote:Proficiat hier met de behaalde mooie platinums!!!

Voor die Hakoom: is dat eigenlijk geen groep met dezelfde account die dag en nacht spelen? Die halen ook altijd de meest onmogelijke (zéér zelfdzame uiterst moeilijke games) platinums.
Volgens mij moet dat wel een groep zijn. Heb ooit een filmpje gezien toen ze met 8 à 10 man in die kleine kamer zaten. Zijn profiel is gebanned vaan PSN dus ze zullen wel cheaten want als je kijkt naar de tijdspanne waarin hij bepaalde en hoeveelheid plats haalt lijkt dit niet legit haalbaar of alleen. De PS3 (of thophies) bestaat sinds 2006 dus dat zijn 10 jaren maal 365 dagen delen door 1000 is om de vier dagen een plat.
Image

Re: Pronken met je Platinums

705
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:Proficiat hier met de behaalde mooie platinums!!!

Voor die Hakoom: is dat eigenlijk geen groep met dezelfde account die dag en nacht spelen? Die halen ook altijd de meest onmogelijke (zéér zelfdzame uiterst moeilijke games) platinums.
Volgens mij moet dat wel een groep zijn. Heb ooit een filmpje gezien toen ze met 8 à 10 man in die kleine kamer zaten. Zijn profiel is gebanned vaan PSN dus ze zullen wel cheaten want als je kijkt naar de tijdspanne waarin hij bepaalde en hoeveelheid plats haalt lijkt dit niet legit haalbaar of alleen. De PS3 (of thophies) bestaat sinds 2006 dus dat zijn 10 jaren maal 365 dagen delen door 1000 is om de vier dagen een plat.
en volgens mij waren er nie direct trophies op de ps3... :p
Image