Re: PlayStation Plus

77
NTGSruler wrote:Heb zo'n gevoel dat we mss wel binnenkort ook eens Knack gaan krijgen voor de PS4. Hij staat nu in de Paassale en je weet wat dat wil zeggen... Tempting maar ik ga toch nog wat wachten.
Dat gevoel heb ik wel al wat langer :p
Image

Re: PlayStation Plus

80
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Heb zo'n gevoel dat we mss wel binnenkort ook eens Knack gaan krijgen voor de PS4. Hij staat nu in de Paassale en je weet wat dat wil zeggen... Tempting maar ik ga toch nog wat wachten.
Dat gevoel heb ik wel al wat langer :p
Ik hoop eigenlijk meer op shadowfall. Ik heb knack al, dus die hoef ik niet bij PS+ :P
Image

Re: PlayStation Plus

81
minermb wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Heb zo'n gevoel dat we mss wel binnenkort ook eens Knack gaan krijgen voor de PS4. Hij staat nu in de Paassale en je weet wat dat wil zeggen... Tempting maar ik ga toch nog wat wachten.
Dat gevoel heb ik wel al wat langer :p
Ik hoop eigenlijk meer op shadowfall. Ik heb knack al, dus die hoef ik niet bij PS+ :P
En ik heb killzone al :p Dat ze dan maar een andere geven die beide niet hebben :D
Image

Re: PlayStation Plus

85
PS+ is in principe geweldig. Ben tegen online betaling, maar heb nog nooit online gegamed sinds ik een PS4 heb. De maandelijkse games geven dat abo bedrag dubbel en dik terug en soms zitten er best verrassende games bij en echt goede. Heb mijn eerste jaarabo dan nog van Bol tegen die korting en heb er maar 35 voor betaald. Sony is goed bezig.

Die nieuwe update voegt goede extra's toe. Nu kan je eindelijk games met 0% trofeevoortgang verwijderen en selecteren welke zichtbaar zijn. Ook die tekens voor de tekst in de menu's verduidelijken elke optie.
Image

Re: PlayStation Plus

87
Mr.Wolf wrote:
ShAmPi wrote:Ze zeggen dat het Whoah Dave zal zijn voor ps4
Ik hoop echt dat je ongelijk hebt ;)
Ik zou het vreemd vinden, aangezien we die al voor de vita hebben gekregen. Niet zou een leuke game trouwens, ik heb het ongeveer een half uurtje gespeeld.
Image

Re: PlayStation Plus

89
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
ShAmPi wrote:Ze zeggen dat het Whoah Dave zal zijn voor ps4
Ik hoop echt dat je ongelijk hebt ;)
Ik zou het vreemd vinden, aangezien we die al voor de vita hebben gekregen. Niet zou een leuke game trouwens, ik heb het ongeveer een half uurtje gespeeld.
Zou bevestigd zijn in hun blogcast. Maar niet of het om een extra gaat, of dat dit daadwerkelijk de game zal zijn voor PS4. Het zou wel wat knullig zijn als eigenlijk game gezien die er inderdaad al eerder voor de vita in zat.
Image

Re: PlayStation Plus

90
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote: Ik hoop echt dat je ongelijk hebt ;)
Ik zou het vreemd vinden, aangezien we die al voor de vita hebben gekregen. Niet zou een leuke game trouwens, ik heb het ongeveer een half uurtje gespeeld.
Zou bevestigd zijn in hun blogcast. Maar niet of het om een extra gaat, of dat dit daadwerkelijk de game zal zijn voor PS4. Het zou wel wat knullig zijn als eigenlijk game gezien die er inderdaad al eerder voor de vita in zat.
Dan mogen ze zich aan boe-geroep verwachten denk ik. Woah dave kan je niet eens een game noemen vind ik. Het lijkt eerder een smartphone game die in een uurtje in elkaar is gestoken door een beginnende developer van apps.
Image