Re: Pronken met je Platinums

76
Wow Marty dat was super snel :silly: Hoe 2 keer popte? Dubbel getelt? Zou mogen gebeuren bij een platinum :lol:

#47 Sherlock Holmes: C&P
Image
Makkelijk. A complex mind is moeilijkste trophy. Gelukkig had ik een lijstje gemaakt met alle conclusies uit een guide en afgevinkt welke ik had. Moest case 1 en 2 herspelen. Ging snel aangezien alle dialogen en puzzels geskipped kunnen worden. Een mindere en saaie game, maar gratis via PS+ toch de moeite. Mysteries zijn mooi opgebouwd. Toch content met de plat, ben ik ervan af :D Redelijk korte game. Voltooid op drie dagen spelen over periode van zes dagen. Twee cases per sessie.
Image

Re: Pronken met je Platinums

78
Marty wrote:Grappige is dat de trophy voor het completen van chapter 8 2 keer popte :p
Ah, ik ben niet de enige die dat soms heeft. Mijn platinums van inFAMOUS: Second Son en die van inFAMOUS: First Light popten beiden twee keer, al telden ze uiteraard slechts één keer mee.

Re: Pronken met je Platinums

79
met0t0 wrote:
Marty wrote:Grappige is dat de trophy voor het completen van chapter 8 2 keer popte :p
Ah, ik ben niet de enige die dat soms heeft. Mijn platinums van inFAMOUS: Second Son en die van inFAMOUS: First Light popten beiden twee keer, al telden ze uiteraard slechts één keer mee.
Dat is spijtig hé :lol: Volgende keer mss meer geluk als er een bug optreedt :cup:
Image

Re: Pronken met je Platinums

81
RoyVdW wrote:Wow Marty dat was super snel :silly: Hoe 2 keer popte? Dubbel getelt? Zou mogen gebeuren bij een platinum :lol:

#47 Sherlock Holmes: C&P
Image
Makkelijk. A complex mind is moeilijkste trophy. Gelukkig had ik een lijstje gemaakt met alle conclusies uit een guide en afgevinkt welke ik had. Moest case 1 en 2 herspelen. Ging snel aangezien alle dialogen en puzzels geskipped kunnen worden. Een mindere en saaie game, maar gratis via PS+ toch de moeite. Mysteries zijn mooi opgebouwd. Toch content met de plat, ben ik ervan af :D Redelijk korte game. Voltooid op drie dagen spelen over periode van zes dagen. Twee cases per sessie.
Nice one en idd niet moeilijk :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

82
Trophies zouden allemaal zoals deze shared moeten zijn als ze op meerdere platformen verkrijgbaar zijn. Want bij Murdered bv. kan je dus dubbele plat halen als je de game twee keer koopt of zoals bij Sound Shapes cross-buy drie met zelfs auto pop plat als je alle platformen hebt dat gaat erover.
Image

Re: Pronken met je Platinums

83
RoyVdW wrote:Trophies zouden allemaal zoals deze shared moeten zijn als ze op meerdere platformen verkrijgbaar zijn. Want bij Murdered bv. kan je dus dubbele plat halen als je de game twee keer koopt of zoals bij Sound Shapes cross-buy drie met zelfs auto pop plat als je alle platformen hebt dat gaat erover.
Ochja, ik heb met Sound-Shapes geen probleem :lol: :cool: :P :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

84
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Trophies zouden allemaal zoals deze shared moeten zijn als ze op meerdere platformen verkrijgbaar zijn. Want bij Murdered bv. kan je dus dubbele plat halen als je de game twee keer koopt of zoals bij Sound Shapes cross-buy drie met zelfs auto pop plat als je alle platformen hebt dat gaat erover.
Ochja, ik heb met Sound-Shapes geen probleem :lol: :cool: :P :D
Jij hebt met geen enkele trophy een probleem denk ik :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

85
dividedx11 wrote:Ochja, ik heb met Sound-Shapes geen probleem :lol: :cool: : P : D
Haal dan eindelijk eens die plats :q:

Congrats @iedereen met plat. Ik hoop eindelijk terug wat meer tijd te hebben om te gamen en dus ook eindelijk nog eens een game uit te spelen en de plat te halen :love:
Image

Re: Pronken met je Platinums

87
RoyVdW wrote:Oneerlijk dat jij er dan drie bijkrijgt dat is 1/4 van je plat totaal nu. Zou ook wel 12 extra plats in verhouding willen :lol:
Hehe, ik wacht nog wat met de plats omdat ik eerst mijn totaal wat wil opbouwen en de game me nu toch even beu is. Heb trouwens deze week m'n 2000 trophy behaal en level 16 ook :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

88
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Oneerlijk dat jij er dan drie bijkrijgt dat is 1/4 van je plat totaal nu. Zou ook wel 12 extra plats in verhouding willen :lol:
Hehe, ik wacht nog wat met de plats omdat ik eerst mijn totaal wat wil opbouwen en de game me nu toch even beu is. Heb trouwens deze week m'n 2000 trophy behaal en level 16 ook :D
Goed bezig dan! En euh, plats bouwen je totaal ook op hoor! ;)
Image
cron