Re: PlayStation Plus

781
Voor de mensen die niet op de link willen klikken :p

Tropico 5 (PS4)
Table Top Racing: World Tour (PS4)
Bionic Commando Rearmed 2 (PS3)
LocoRoco Cocoreccho! (PS3)
Switch Galaxy Ultra (PS Vita, PS4)
God of War: Ghost of Sparta (PSP, PS Vita)

Volgens mij de eerste keer dat ps+ games geeft voor de ps4 die ik nog niet heb :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

783
Marty wrote:Voor de mensen die niet op de link willen klikken :p

Tropico 5 (PS4)
Table Top Racing: World Tour (PS4)

Bionic Commando Rearmed 2 (PS3)
LocoRoco Cocoreccho! (PS3)
Switch Galaxy Ultra (PS Vita, PS4)
God of War: Ghost of Sparta (PSP, PS Vita)

Volgens mij de eerste keer dat ps+ games geeft voor de ps4 die ik nog niet heb :cool:
die zal ik wel proberen denk ik :) eerste keer in maanden dat er iets "deftig" bij zit

Re: PlayStation Plus

784
Watch Dog vond ik ook meh, maar dat lag niet zozeer aan de gameplay, maar aan de motion sickness die ik kreeg telkens ik die speelde. Geen idee waaraan dat lag, een bepaalde grafische filter ofzo. Bij Far Cry 2 had ik net hetzelfde probleem toen ik die gekocht had zo vele jaren terug.

OT:

Helaas heb ik de beste game al die er tussenzit, zijnde God of War: Ghost of Sparta. Die had ik al gekocht voor mijn Vita, supergame!
Na lange tijd eindelijk zit er ook nog eens een game tussen die ik effectief ga spelen en niet gewoon kopen en achteraf gewoon voor eeuwig in de downloadlijst laat staan, en dat is Tropico 5. Nog nooit een Tropico game gespeeld, maar wel al veel positieve dingen over gehoord. Ideaal ook voor een city-builder lover als ik. :D
Image

Re: PlayStation Plus

785
Er is ook maar 1 game die mij interesseert en dat is ghost of sparta. Heb op mijn psp nog chains of Olympus gespeeld (wat ik 1 van de beste games vond voor op mijn psp) en wou dan ook sowieso deze kopen toen hij uitkwam, heb zelf de demo gespeeld die voor het eigenlijke spel beschikbaar was maar uiteindelijk nooit deze gekocht :(
Maar nu heb ik hem "gratis" :P
De rest vind ik zelfs niet eens de moeite om op te zoeken, sony kennende met al hun brol. Tropico kende ik al maar niet geïnteresseerd.
Image

Re: PlayStation Plus

788
Tropico 5: Eindelijk is een spel dat ik zelf wil spelen
Table Top Racing: World Tour: Ik hou niet zo van racegames
Bionic Commando Rearmed 2: Hier zit ik niet zo op te wachten
LocoRoco Cocoreccho!: Ziet er weer iets raar uit
Switch Galaxy Ultra: Geen idee wat ik hier weer van moet verwachten
God of War: Ghost of Sparta: YES, de enigste god of war die ik nog niet gespeeld heb!!!
Image

Re: PlayStation Plus

791
NTGSruler wrote:Vind het alleszins "beter" dan de voorbije maanden. Iemand die kan bevestigen dat we de Vita game MET trophies krijgen van God of War en niet de PSP versie?
Staat er op de blog niet tussen haakjes dat het de psp versie is? Allez kweet het niet zeker maar had dat ergens zien staan.
Image

Re: PlayStation Plus

792
Elexus wrote:
NTGSruler wrote:Vind het alleszins "beter" dan de voorbije maanden. Iemand die kan bevestigen dat we de Vita game MET trophies krijgen van God of War en niet de PSP versie?
Staat er op de blog niet tussen haakjes dat het de psp versie is? Allez kweet het niet zeker maar had dat ergens zien staan.
Idd. Ik heb het ook zien staan, daarmee dat ik dus de vraag stel... Dan had ik toch liever dat ze gewoon de Vita versie hadden gegeven.
Image

Re: PlayStation Plus

795
Pffff eigenlijk is Tropico naar mijn gevoel nog niet zolang uit en ik heb er na release 60 euries voor neergeteld, en nu is hij al gratis,

Wel heb ik veel plezier ermee beleefd.
Mensen die deze game spele krijgen zin in vakantie door de muziek :jip: kan hem wel dromen!
Image