Re: Pronken met je Platinums

782
Ze gaven de platinum een tijd van 150-200 uur om te halen, voordat het tegen (online)bots te doen was. Ik heb er in totaal iets minder dan 35 uur over gedaan. (dat is alleen het online gedeelte. Maar zonder te boosten is het haast niet te doen, want je moet echt geluk hebben dat teammates meewerken
paveman wrote:Het begint weer langzaam op gang te komen, of niet Marty? ;)
Zo ongeveer, Dit was mijn 5de platinum in 32 dagen :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

788
Marty wrote:Ze gaven de platinum een tijd van 150-200 uur om te halen, voordat het tegen (online)bots te doen was. Ik heb er in totaal iets minder dan 35 uur over gedaan. (dat is alleen het online gedeelte. Maar zonder te boosten is het haast niet te doen, want je moet echt geluk hebben dat teammates meewerken
Hmm, ik ga gewoon nog eens de game opstarten en zien hoe leuk ik het nog vind in botzone. Dan kan ik misschien toch nog eens voor de platinum proberen gaan.

Re: Pronken met je Platinums

789
met0t0 wrote:
Marty wrote:Ze gaven de platinum een tijd van 150-200 uur om te halen, voordat het tegen (online)bots te doen was. Ik heb er in totaal iets minder dan 35 uur over gedaan. (dat is alleen het online gedeelte. Maar zonder te boosten is het haast niet te doen, want je moet echt geluk hebben dat teammates meewerken
Hmm, ik ga gewoon nog eens de game opstarten en zien hoe leuk ik het nog vind in botzone. Dan kan ik misschien toch nog eens voor de platinum proberen gaan.
Als je er voor gaat zorg dan wel dat je in ONLINE botzone. In de offline botzone werkt het namelijk niet. Enige wat kan gebeuren is dat er andere mensen je game kunnen joinen, maar dat heb ik maar 2 keer gehad ofzo en ze waren meestal ook snel weer weg
Image

Re: Pronken met je Platinums

795
zenmaster wrote:Zoveel plats hier seg... ;( Ik heb precies wel het meeste % completion. Maar ja, met 9 games... :P


Sent from my Computer using Keyboard.
Nope :q: :P
NTGSruler, Roy en ik doen harder ons best > Roy heeft zelfs 89%! :O
Maar just kidding, 70+ is al best veel. Ik heb er lange tijd over gedaan om van ergens 65 naar 75 te komen. Erg veel games en dan gaat het traag tenzij je begonnen games eindelijk gaat uitspelen maar daar heb ik vaak geen zin in xD
Image
cron