Re: PlayStation Plus

904
In de laatste psplus blogpost van de EU is er inderdaad geen sprake van. Ik heb niet zo lang geleden 2 keer een verlenging gekocht toen er bij Bol wat korting op was. Mogelijk een soort van aankondiging van de verhoging? Want hoe gaat Bol kaartjes aan 60 euro verkopen terwijl er 50 euro op het fysieke kaartje staat dat je in de bus krijgt... Maar kan ook gewoon toeval zijn uiteraard, teveel watch dogs gespeeld de afgelopen weken :p
Image

Re: PlayStation Plus

905
Belachelijk, maar onvermijdelijk het leven zal nu eenmaal oneindig blijven duurder worden. Hoe is dit mogelijk zouden mensen over 100 jaar €7500 netto per maand verdienen dan en een brood €12,50 kostten. Dat zal ik gelukkig - of juist niet - niet meemaken :relief: :|

Chance dat het dan €60 is voor hetzelfde geld was het meer ze kunnen vragen wat ze willen met hun monopolie toestanden ik protesteer :L:
Image

Re: PlayStation Plus

906
@Kolm: Geen idee maar je zal dan een PSN card van 50 en 20 moeten kopen? Sony zal er wel wat op vinden. Ik zou het wel raar vinden dat ze een verhoging doen in de US en niet in de EU. Denk dat de grootste consumenten toch zich in de US bevinden, dus daar zou dan toch de grootste protest moeten van komen.

@Roy: denk dat protesteren weinig zin zal hebben moesten ze hier een prijsverhoging doorvoeren. En wees nu eerlijk: Wij gamertjes gaan allemaal 60 euro neertellen om online te kunnen gamen en Sony weet dat goed genoeg. An sich heb ik daar dan ook niet echt een probleem mee. Wel verwacht ik dan dat de kwaliteit van de gratis games dan terug omhoog geschroefd wordt, dat de stabiliteit en de snelheid van het PSN dan onder handen genomen wordt en dat er gewoon algemeen een verbeterde service tegenover staat.
Image

Re: PlayStation Plus

914
NTGSruler wrote: @Roy: denk dat protesteren weinig zin zal hebben moesten ze hier een prijsverhoging doorvoeren. En wees nu eerlijk: Wij gamertjes gaan allemaal 60 euro neertellen om online te kunnen gamen en Sony weet dat goed genoeg. An sich heb ik daar dan ook niet echt een probleem mee. Wel verwacht ik dan dat de kwaliteit van de gratis games dan terug omhoog geschroefd wordt, dat de stabiliteit en de snelheid van het PSN dan onder handen genomen wordt en dat er gewoon algemeen een verbeterde service tegenover staat.
Dat zal niet beter worden hé dat kan je al raden. En ja idd je kan er geen problemen mee hebben omdat het toch zo is en niemand heeft er iets op te zeggen wij westerlingen of nog meer de Belgen laten ons doen en zijn te braaf. Binnenkort vragen ze €80 en later €100 de mensen betalen het toch is dan de uitleg. €60 is nog cava de prijs van een game maar meer moet dat echt niet worden als je kijkt wat voor zogezegd gratisse crap ertussen zit elke maand met die game collection.
Image

Re: PlayStation Plus

915
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote: @Roy: denk dat protesteren weinig zin zal hebben moesten ze hier een prijsverhoging doorvoeren. En wees nu eerlijk: Wij gamertjes gaan allemaal 60 euro neertellen om online te kunnen gamen en Sony weet dat goed genoeg. An sich heb ik daar dan ook niet echt een probleem mee. Wel verwacht ik dan dat de kwaliteit van de gratis games dan terug omhoog geschroefd wordt, dat de stabiliteit en de snelheid van het PSN dan onder handen genomen wordt en dat er gewoon algemeen een verbeterde service tegenover staat.
Dat zal niet beter worden hé dat kan je al raden. En ja idd je kan er geen problemen mee hebben omdat het toch zo is en niemand heeft er iets op te zeggen wij westerlingen of nog meer de Belgen laten ons doen en zijn te braaf. Binnenkort vragen ze €80 en later €100 de mensen betalen het toch is dan de uitleg. €60 is nog cava de prijs van een game maar meer moet dat echt niet worden als je kijkt wat voor zogezegd gratisse crap ertussen zit elke maand met die game collection.

Hehe ik begrijp je. Al kan ik enigszins voor mezelf wel relativeren dat het niet elke maand triple AAA games zijn die we krijgen dat ik nog nooit gespeeld heb. Ik ben volledig ok met het type en het genre games dat we krijgen. Niet elke maand zit er iets tussen, maar voorlopig nog altijd meer dan genoeg jaarlijks om er een jaarabonnement voor over te hebben. Zelfs al waren er geen gratis games meer dan nog deed ik het om online te kunnen gamen. Maar dan wel zonder lag en downloadproblemen.
Image