Re: Pronken met je Platinums

905
Proficiat allemaal!

@sterchele: Des te beter ;) Ik heb jammer genoeg vaak dat ik bij een game op een punt komt dat het me niet echt meer interesseert hoe ik het haal zolang ik er maar zo snel mogelijk vanaf ben... Ik begon me echt te ergeren aan alle rommel die op de track ligt en het nogal random effect als je er iets van raakt.
Image

Re: Pronken met je Platinums

908
#31 Assassin's Creed Syndicate
Image
De trophy waarbij je 5000 paaltjes, bomen,... omver moet rijden is echt wel grinden. Gelukkig had ik halverwege de story al door dat ik als een zot moest beginnen rijden omdat ik anders nog lang ga bezig zijn na het verhaal.
Image

Re: Pronken met je Platinums

910
Tjeefkeuh wrote:
Marty wrote:Platinum 155: One Last Time
Image
Uncharted 4
Das wel erg snel
Simpel of veel gespeeld?
Beide :p Je kunt veel battles gewoon door heen rennen(niet op crushing) of er stealthy doorheen gaan. Heb er denk ik zon 35-40 uur over gedaan.
Image

Re: Pronken met je Platinums

911
Proficiat Lex, Daviduvel en Marty dat zijn mooie plats :smug:

@Lex; Blijkbaar niet zo'n moeilijke dan want velen halen die precies :p

@Marty; Dus die speedrun heb je in 1 nacht gedaan zie ik? Hard voltooid op 14/05 om 22u35 en dan de volgende morgen om 8u die speedrun?? Is die niet moeilijk en heb je die in 1 sitting gedaan? :O
Image

Re: Pronken met je Platinums

912
RoyVdW wrote:Proficiat Lex, Daviduvel en Marty dat zijn mooie plats :smug:

@Lex; Blijkbaar niet zo'n moeilijke dan want velen halen die precies :p

@Marty; Dus die speedrun heb je in 1 nacht gedaan zie ik? Hard voltooid op 14/05 om 22u35 en dan de volgende morgen om 8u die speedrun?? Is die niet moeilijk en heb je die in 1 sitting gedaan? :O
Ik haat speedruns, dus die trophy heb ik niet helemaal legaal binnen gehengeld :shh:

Crushing was wel goed te doen op paar stukje na. Je kunt namelijk gewoon de ingame cheats gebruiken. (infinite ammo)
En nu heb ik alle Uncharteds platinum behalve deeltje 1 :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

913
Marty wrote:
Ik haat speedruns, dus die trophy heb ik niet helemaal legaal binnen gehengeld :shh:

Crushing was wel goed te doen op paar stukje na. Je kunt namelijk gewoon de ingame cheats gebruiken. (infinite ammo)
En nu heb ik alle Uncharteds platinum behalve deeltje 1 :lol:
Das wel veel simpeler dan in de vorige dan, daar kon ge enkel cheats gebruiken op moeilijkheidsgraden die ge al voltooid had toch.

Re: Pronken met je Platinums

914
Dus als ik het goed lees heb je dus Verpletterend met een cheat gehaald of bedoel je die speedrun op makkelijk dan ofzo? Dat is oneerlijk :P Raar dat het mogelijk is in tegenstelling tot de vorige delen. Haal deel 1 ook maar over het algemeen zijn de U-games niet moeilijk :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

915
RoyVdW wrote:Dus als ik het goed lees heb je dus Verpletterend met een cheat gehaald of bedoel je die speedrun op makkelijk dan ofzo? Dat is oneerlijk :P Raar dat het mogelijk is in tegenstelling tot de vorige delen. Haal deel 1 ook maar over het algemeen zijn de U-games niet moeilijk :)

De cheats (alle wapens, unlimited ammo, enz) zitten in de game en tja dan mag ik ze gebruiken. En zolang ze geen trophies disablen... :cool:

De speedrun heb ik "geglitched" laat maar zeggen. Die had ik in een tijd van minder dan 20 minuten

Uncharted 1 kom ik niet eens door hard heen. De controls liggen me daar niet zo

@ Tjeefkeuh
Dat klopt maar dat is/was ook te omzeilen bij Uncharted 1. Bij 2 en 3 weet ik dat zo niet
Image