Re: PlayStation Plus

916
Ik zal dan nog maar goed uitkijken voor promoties om een jaar PS+ te kopen, want ik twijfelde nu al of het voor mij nog de moeite is om PS+ te hebben :O
Ach, we zullen eerst wel zien of het hier ook snel duurder wordt.

Re: PlayStation Plus

923
Perfecte moment om Journey eens te spelen, iedereen is daar toch altijd zo lyrisch over :P
Is lords of the fallen niet een zeer moeilijke game? Toen ik de preview las in OPM had ik wel interesse voor deze game, misschien toch eens proberen.
Image

Re: PlayStation Plus

925
De gameplay van Lords of the Fallen bleek zeer log en repetitief te zijn, en dus saai, net als de omgevingen.
Journey en PoP: The Forgotten Sands zijn aanraders, maar heb ik allebei al.
Badland heb ik ooit nog op iOS gespeeld en was wel leuk tussendoor.
De andere twee interesseren mij niet.

Re: PlayStation Plus

927
Lords of the Fallen: Is misschien wel wat maar zou wel behoorlijk wat last hebben van bugs en glitches?
Journey: Heb ik al op PS3 en enkel op PS3 gespeeld (geloof dat het bij release op PS4 geen cross-buy was, nu weet ik niet)
Prince of Persia: The Forgotten Sands: Heb ik al maar nog niet gespeeld
Datura: Heb ik al en ik herinner me dat je bij gebruik van de move dat ding echt elke paar minuten moest kalibreren omdat er duidelijk ergens een rekenfout zit in de positiebepaling en hij steeds naar 1 kant gaat afwijken en op den duur echt compleet fout zit. Los daarvan was de game wel leuk om te spelen en te ontdekken.
Badland: Geen idee van wat het is
Amnesia: Memories: Dit lijkt me nog wel wat maar wanneer ik er aan ga toekomen...
Image

Re: PlayStation Plus

928
Kolm wrote:Lords of the Fallen: Is misschien wel wat maar zou wel behoorlijk wat last hebben van bugs en glitches?
Journey: Heb ik al op PS3 en enkel op PS3 gespeeld (geloof dat het bij release op PS4 geen cross-buy was, nu weet ik niet)
Prince of Persia: The Forgotten Sands: Heb ik al maar nog niet gespeeld
Datura: Heb ik al en ik herinner me dat je bij gebruik van de move dat ding echt elke paar minuten moest kalibreren omdat er duidelijk ergens een rekenfout zit in de positiebepaling en hij steeds naar 1 kant gaat afwijken en op den duur echt compleet fout zit. Los daarvan was de game wel leuk om te spelen en te ontdekken.
Badland: Geen idee van wat het is
Amnesia: Memories: Dit lijkt me nog wel wat maar wanneer ik er aan ga toekomen...
Kun je de game ook spelen zonder Move vraag ik mij af?
Image

Re: PlayStation Plus

929
Kun je de game ook spelen zonder Move vraag ik mij af?[/quote]
Dat kan, voor sommige dingen gaat die dan de sixaxis gebruiken. Maar uit reviews blijkt dat het met de dualshock niet noodzakelijk beter gaat dan met de move...
Image

Re: PlayStation Plus

930
Kolm wrote:Lords of the Fallen: Is misschien wel wat maar zou wel behoorlijk wat last hebben van bugs en glitches?
Journey: Heb ik al op PS3 en enkel op PS3 gespeeld (geloof dat het bij release op PS4 geen cross-buy was, nu weet ik niet)
Prince of Persia: The Forgotten Sands: Heb ik al maar nog niet gespeeld
Datura: Heb ik al en ik herinner me dat je bij gebruik van de move dat ding echt elke paar minuten moest kalibreren omdat er duidelijk ergens een rekenfout zit in de positiebepaling en hij steeds naar 1 kant gaat afwijken en op den duur echt compleet fout zit. Los daarvan was de game wel leuk om te spelen en te ontdekken.
Badland: Geen idee van wat het is
Amnesia: Memories: Dit lijkt me nog wel wat maar wanneer ik er aan ga toekomen...
Heb zover ik mij kan herinneren geen problemen met de game gehad. Misschien een paar keer een vastloper, maar dat heb ik bijna met alle games wel een keer.
Image