Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

31
Dit geeft inderdaad verrassende resultaten! :lol:

Hier merk je echt dat bepaalde voortgang moeilijker/makkelijker is afhankelijk van je huidige waarde. Zo zal het voor mij eigenlijk nooit mogelijk zijn om de platinum te halen in bv completion. Afgelopen jaar had ik een completion voortgang van 2,19% en dat is heel veel voor het aantal games dat ik heb en de hoge completion die ik al heb. Door de hoge completion sta ik al hoog in een maandelijks leaderboard, maar wordt het seizoens leaderboard lastig. Dat was precies de intentie van de seizoensleaderboards en werkt dus perfect! :cool:

Of ik moet beslissen om al mijn games in mijn lijst te zetten en 1 trophy te halen zodat volgend jaar mijn completion enorm laag is en dan het jaar daarop heel hard mijn best doen om die games dan uit te spelen en mijn completion te fixen. Gelijkaardig aan de 'Kill your completion' events op PSNP, maar dan op jaarbasis :think:

Ik vind het vooral opvallend dat Shampi een medal krijgt ivm de trophyleaderboard :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

34
Zo, dat is ook weer geregeld. Als ik het correct heb gedaan heeft iedereen zijn of haar medals ontvangen. Controleer het aub nog even want een foutje is zo gemaakt. :)

Alle winnaars gefeliciteerd! :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

37
Ik had et wel ergens gedacht dat ik een beetje ging scoren. Ik ben meer dan ooit plats aan het bijeenrapen en ik zet ook altijd een stapje verder in moeilijkheid. Ale nie te zeggen dat ik heel moeilijke plats probeer, zo goe ben ik nie, maar probeer me wel beetje meer in te zetten voor een game zoals vampyr.

Ik speel nog altijd wat ik wil en laat trophies niet beslissen om een game niet te kopen of om games te kopen enkel voor trophies.

Het is vooral dat ik niets anders heb in mijn leven dat mij het mogelijk maakt om geen leven te hebben zeker :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

38
@fsterchele, jouw laatste zin is er een om in te lijsten.

Wat voor jou op het ogenblik belangrijk is in het leven bepaal je zelf. Kijk nog maar eens naar de slotzin in mijn sig. Ik denk serieus dat jouw verhuizing bijvoorbeeld een heel goede beslissing was om je lekkerder in je vel te voelen. Mocht je toch niet helemaal lekker in je vel zitten dan zijn er vast mensen die met je van gedachten willen wisselen. Je mag me ook altijd een pm sturen.

;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

44
Seizoen 2019 – 2020

Een seizoen begint in mei van enig jaar en eindigt in mei van het erop volgende jaar.
Het vierde seizoen hebben we bij dezen afgerond en dat betekent dat de eindstanden van nu meteen de beginstanden vormen voor seizoen nummer vier!

Het houdt dus ook in dat zojuist de laatste aflevering van Trophy Leaderboards IV geplaatst is. Het principe van de seizoenen is heel simpel: Eindstand – Beginstand = Vorderingen. Hierbij zijn twee opmerkingen te plaatsten:
1. Bij de platinums wordt ook een weegfactor meegerekend, zie de eerste post van dit topic.
2. Bij rarity vindt de berekening precies omgekeerd plaats omdat een zo laag mogelijk percentage het doel is.

Image


Het leuke van de seizoenstabel is dat nu eens ook andere gamers goede resultaten kunnen behalen. Toeval of niet, het maakt het voor meer mensen interessant.
Middenmoter is Daviduvel neemt zilver naar huis. Elexus valt op met een gouden en een zilveren medal. Mijns inziens zeker verdiend omdat zij toch vaak wat onbekendere en soms ook wat mindere games op de pijnbank legt voor onze blog. Zelfs Sora_Lizard krijgt een bronzen medal hoewel hij bij zijn laatste game de Stig heeft ingehuurd.

Winnaars van een medal in de categorie Level zijn:
Platinum: Marty
Goud: Kolm
Zilver: Fsterchele
Brons: Stany7

Winnaars van een medal in de categorie Plats zijn:
Platinum: Marty
Goud: Kolm
Zilver: Fsterchele
Brons: Paveman

Winnaars van een medal in de categorie Completion %C zijn:
Platinum: Fsterchele
Goud: Kolm
Zilver: Elexus
Brons: Paveman

Winnaars van een medal in de categorie Rarity %R zijn:
Platinum: Fsterchele
Goud: Elexus
Zilver: Daviduvel
Brons: Sora_Lizard

En weer scoort Fsterchele23 in alle vier de categorieën een medal. Voor het tweede seizoen in successie.

Van harte gefeliciteerd allemaal!

Van elke kleur medal, platinum, goud, zilver of brons kun je er maar een krijgen, er over heen hoveren laat het aantal medals zien. Dit geldt voor Marty (platinum), Fsterchele (platinum) en Kolm (goud). De medals zijn gereed maar nog niet geladen. Ik heb onze technicus gevraagd de medals te laden. Zodra ze beschikbaar zijn ontvangt iedere winnaar de medal(s).

PS, de technicus heeft ze geladen nu hoef ik ze alleen in het overzicht op te nemen en vervolgens aan de winnaars toe te kennen. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu