Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

61
Het is niet zo dat ik het niet meer wil doen maar de groep lijkt me erg klein geworden. Misschien een inventarisatie starten van de nog geïnteresseerde mededingers? :smug:

Uit het voorgaande meen ik te mogen opmaken dat de volgende mensen nog willen meedoen:
1. Paveman
2. NTGSruler
3. Met0t0
4. Marty
5. . . . .

Laat je stem maar horen. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

63
Ik zal dit een tijdje laten staan en zien wie er nog willen meedoen. Tot voor enkele maanden waren we met 22 mededingers en ik vermoed dat het er wat minder worden. Momenteel staan we op 3 plus mezelf als het door gaat. :)

In de mogelijke nieuwe lijsten worden alleen die leden opgenomen die zich hier hebben aangemeld. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

65
Marty wrote: 24 Jul 2021 19:23 Ah geen podium plek voor mij ;( Maar zet me er maar bij :cool:



doe maar een droge boterham
1. Paveman
2. NTGSruler
3. Met0t0
4. Marty
5. . . . .
Je staat er bij!

Mocht het niet geheel duidelijk zijn, de nieuwe deelnemerslijst geldt dan ook voor de 'gewone' Trophy Leaderboards in de toekomst. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

66
Jammer dat er zo weinig animo voor is. Uiteraard zeer te begrijpen dat je er daarom minder moeite voor wilt doen. Het is toch een heel gedoe elke keer. Zou mooi zijn als er voor een kleiner groepje (mag ik aannemen dat kolm en jij ook nog altijd mee willen doen?) alsnog kan. Voor mij gaat het niet om de grootte van de groep, maar ik vind het leuk om m'n eigen voortgang te kunnen zien ten opzichte van anderen. Los van de leuke verhaaltjes, maar dat kost ook een hoop tijd en met nog minder lezers is dat misschien ook nog wat teveel van het goede.
Image

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

69
Ach, weet je, kortere lijstjes nemen ook minder tijd in beslag. Ik ga er ook vanuit dat Kolm nog meedoet en ik, zei de gek, zal overal wel de rode lantaarn willen dragen. Wellicht dat ook Gamerke nog wil meedoen? :think:

De verhaaltjes zijn een hoofdstuk apart. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn gedachten toch erg veel bezig zijn met corona en alles wat daarmee te maken heeft. En dat is nu precies waarover ik het liefst niet wil schrijven.
Een ander actueel onderwerp is de opwarming van de aarde. Ook weer een onderwerp waar de wappies een rol spelen. Waanzinnige neerslag in Europa, tropische temperaturen in Canada enz, enz. Gezien het aantal slachtoffers in België, Nederland en Duitsland lijkt me een lollig stukje hierover geen geslaagd idee.

Andere onderwerpen zullen zich mogelijk bij toeval melden. Ik zie wel wat ervan gaat komen. :D

Nieuw overzicht van de deelnemers:
1. Paveman
2. NTGSruler
3. Met0t0
4. Marty
5. Kolm (heeft zich zojuist gemeld)
6. Sora
7. Gamerke (heeft zich ook zojuist gemeld!)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

71
In het nieuwe lijstje van deelnemers ontbreken de "platinumineenkwartierjagers". Daarom lijkt me de toch wat omslachtige manier van omrekenen naar platinumpunten niet langer noodzakelijk. Scheelt me ook weer wat werk. :D

We vinden onder platinums dan weer gewoon het echte aantal platinums.

Maar laat eens horen wat jullie ervan vinden. :nerd:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

72
Lijkt mij gewoon goed zo Sora ( zonder de berekening van het "soort" platinum). Ik denk dat dit topic gewoon voor velen een leuke en makkelijke manier is om zich te vergelijken kwam statistieken met anderen. Bijkomend dan nog een leuk verhaaltje wat gewoon mooi meegenomen is en wat tof is.
Ik vind het vooral leuk dat mede dankzij dit topic ( en nog andere topics), maar desondanks het lage aantal accounts hier, we elkaar meestal wel vinden om elkaar te helpen of tips and tricks te geven. Gewoon fantastisch en dan ook nog eens mensen dat we "kennen".
Voor wat het waard is: gewoon dit rustig verder doen zonder véél druk van dan of dan een update.
Image

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

74
zenmaster wrote: 26 Jul 2021 17:45 Oeh statistieken. 😍 Ik zal wel onderaan bengelen, maar als ik nog erbij mag dan graag.
In een ver verleden heb je al eens meegedaan. Daarna verdween je uit ons blikveld. Mijn gedachten gaan echter nog verder terug naar Bawzmayne (als ik het me goed herinner) tijdens de eerste BBQ. ^^

Dat laatste geeft voor mij de doorslag om jou als laatste alsnog mee op te nemen. Je PSN naam is nu ippikitako! :lach:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron