Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

78
gamerke1992 wrote:Dat van die Platinums is dik oké voor mij. We zijn hier niet voor competitie, maar gewoon een leuke uitdaging onder mekaar.
Dat klopt volledig en stiekem vermoed ik dat Sora die aanpassing nu zo doet zoals het was omdat ik me nog niet gemeld had niet? ;) Al is het al maanden geleden dat ik een plat heb gehaald. Het jagen is allang over omdat het me niet meer aanspreekt ieder doet wat die wil zonder oordeel. Het gamen is me stevig geminderd. Hoewel het oorspronkelijke idee van mij kwam heeft Sora en andere voor hem dit altijd mooi uitgewerkt. Top gedaan. Het werd me te complex met al die percentages en berekeningen. Goed nieuws dus dat het beperkt blijft. Je mag me ertussen zetten om het feit dat ik hier ook nog actief lezer ben, maar aangezien ik de laatste jaren amper heb gegamed gaat dat weinig zin hebben. (diep in me lonkt die kaap van 200 en ben ik stiekem zeer gemotiveerd heheheheee ;p)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk




Image

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

79
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:Dat van die Platinums is dik oké voor mij. We zijn hier niet voor competitie, maar gewoon een leuke uitdaging onder mekaar.
Dat klopt volledig en stiekem vermoed ik dat Sora die aanpassing nu zo doet zoals het was omdat ik me nog niet gemeld had niet? ;) Al is het al maanden geleden dat ik een plat heb gehaald. Het jagen is allang over omdat het me niet meer aanspreekt ieder doet wat die wil zonder oordeel. Het gamen is me stevig geminderd. Hoewel het oorspronkelijke idee van mij kwam heeft Sora en andere voor hem dit altijd mooi uitgewerkt. Top gedaan. Het werd me te complex met al die percentages en berekeningen. Goed nieuws dus dat het beperkt blijft. Je mag me ertussen zetten om het feit dat ik hier ook nog actief lezer ben, maar aangezien ik de laatste jaren amper heb gegamed gaat dat weinig zin hebben. (diep in me lonkt die kaap van 200 en ben ik stiekem zeer gemotiveerd heheheheee ;p)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Zenmaster was de laatste die ik nog heb opgenomen, zie onderstaande quote. De vraag heeft 2 dagen online gestaan en dat lijkt me lang genoeg voor de echt geïnteresseerden om zich aan te melden.
Sora_Lizard wrote: 26 Jul 2021 18:12
zenmaster wrote: 26 Jul 2021 17:45 Oeh statistieken. 😍 Ik zal wel onderaan bengelen, maar als ik nog erbij mag dan graag.
In een ver verleden heb je al eens meegedaan. Daarna verdween je uit ons blikveld. Mijn gedachten gaan echter nog verder terug naar Bawzmayne (als ik het me goed herinner) tijdens de eerste BBQ. ^^

Dat laatste geeft voor mij de doorslag om jou als laatste alsnog mee op te nemen. Je PSN naam is nu ippikitako! :lach:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron