Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

49
paveman wrote:
NTGSruler wrote:Klopt. Had helemaal niet door dat we alweer een jaar verder zijn! : O

Elk jaar zak ik wat meer weg :lol: in de ranking. Maar hey we doen wat we kunnen!
We worden ouder, ruler! :P
Maar jullie hebben toch allebei nog een medal gehaald! :cool:

Ik zal me dan alvast gaan voorbereiden op die ouderdom denk ik :think:

Sowieso ga ik die medal van completion niet elk jaar blijven halen, ergens houdt dat op! Of ik moet een jaar heel erg zakken en dan een jaar heel erg doordoen ofzo :p
Image

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

50
Het ergste is hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt tijd te vinden. Althans zo is het bij mij toch. Kwestie van prioriteiten natuurlijk. Sport heeft toch nog de voorkeur op Playstation. Werk, gezin... :P Maar we mogen niet klagen. We amuseren ons nog altijd, das het voornaamste. Backlog wegwerken zie ik wel niet direct gebeuren, dat dan weer wel.
Image

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

51
Wat een rekenwerk, waarvoor dank! :cool:
Leuk om de cijfers eens op deze manier te bekijken :)

Jammer genoeg hebben mijn 2 maanden extra gamen met mijn gebroken voet vorig jaar niet zo heel veel uitgehaald :P
Ik denk dat het dit jaar niet veel beter zal zijn qua tijd om te gamen, dus we kunnen hier blijkbaar stilaan starten met de wedstrijd 'Het minst zakken' :lol:

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

52
met0t0 wrote:Wat een rekenwerk, waarvoor dank! :cool:
Leuk om de cijfers eens op deze manier te bekijken :)

Jammer genoeg hebben mijn 2 maanden extra gamen met mijn gebroken voet vorig jaar niet zo heel veel uitgehaald :P
Ik denk dat het dit jaar niet veel beter zal zijn qua tijd om te gamen, dus we kunnen hier blijkbaar stilaan starten met de wedstrijd 'Het minst zakken' :lol:
Wellicht een idee om te onthouden, hoewel ik er vrijwel zeker van ben dat ik dat over een jaar vergeten ben. :lol:

Over het algemeen gezien met0t0 denk ik dat je niet zo slecht hebt gedaan, op Rarity na dan.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

53
Sora_Lizard wrote:Over het algemeen gezien met0t0 denk ik dat je niet zo slecht hebt gedaan, op Rarity na dan.
Nee, slecht was het zeker niet, maar rarity was net het enige waarop ik nog relatief hoog stond in de leaderboards. Helaas iets te veel makkelijke games (op vlak van trophies dan toch) gespeeld de laatste tijd... :-"

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

55
Nog een maand ongeveer en dan mag ik weer de balans opmaken over het afgelopen seizoen. :tong:

Ik hoop dat voor die tijd ook de medals weer actief zijn en ik op een betrouwbare manier de lijsten kan plaatsen. Dat zijn toch wel een paar dingen die gesneuveld zijn tijdens de updates.
Bij de "tweemaandelijkse" overzichten blijft iedereen gewoon meetellen die in de lijst staan, Bij de toekenning echter van het eremetaal zal het van belang zijn dat je toch minimaal het laatste half jaar 'actief' bent geweest op het forum! En nu maar hopen dat Sanity en de andere admins de juiste omgeving weten te scheppen voor onze traditie! :lach:

Blijf gezond! :covid:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards Seizoenen

59
Tja, er zijn de laatste tijd zoveel dingen gebeurd en tegelijkertijd ook zo weinig. We hebben nog steeds geen mogelijkheid om eigen plaatjes op te slaan, er zijn nog steeds geen 'Medals' beschikbaar en zeker niet onbelangrijk, van de oorspronkelijke enthousiaste groep mededingers zijn er nog heel weinig over. :(
Ik vraag me dan ook af of dit nog wel zin heeft. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron