Re: Trophy Leaderboards IV

303
De huidige versie is gebaseerd op een telling van 2 mei 2020.


Een boek schrijven. Daar heb ik vaker aan gedacht. Het is ook al vaker tegen me gezegd. Maar waarover dan? Niet over het welks naam de laatste tijd al teveel genoemd wordt. Over mijn eigen leven dan? Een biografie dus.
Ik heb in mijn leven genoeg meegemaakt, stof te over. In een biografie ontkom je echter niet aan privé details lijkt me. Geen haar op mijn hoofd die daar over denkt. Dat is privé en dus heeft niemand daar ene sodemieter mee te maken.
Een fantasie verhaal dan? Voer voor psychologen wordt het dan. Want het is mijn fantasie en daarom toch ergens gestoeld op mijn ervaringen. Mijn leven dus. Een dilemma en dit leidt tot een impasse. Of toch niet?

Een boek over mijn werk? Hmm, welk werk? Ik heb zoveel gedaan, van elektromonteur tot timmerman, van workforce management planner tot vestigingsmanager en van docent tot directeur bij een groot software bedrijf. Bij schrijven over je werk ontkom je toch niet aan het noemen van man en paard. Anders lijkt het toch weer fantasie.
Misschien over mijn loopbaan? Nee, dat is niet hetzelfde als over mijn werk. Mijn loopbaan begint ergens als kleuter denk ik toch. Vervolgens alle fasen in de studie, mijn verschillende banen en beroepen, dus toch weer over mijn leven. Verdraaid. Het leven dat eindigt in de fase waarin ik nu zit. Lekker genieten van mijn pensioen. De laatste fase.
De laatste fase waar ik tijdens mijn werkzaam leven voortdurend voor betaald heb. De fase waarvan ik het slot al weet terwijl ik het nog niet heb meegemaakt.

Als je dan na zoveel jaren van leren en maken, van onderwijzen en besturen denkt dat je toch wel iets van mensenkennis hebt opgedaan, blijkt dat vooral vies tegen te vallen. Stel, je wordt geconfronteerd met een wereldwijde ramp. Je wilt je voorbereiden op langere tijden van mogelijke schaarste, wat haal je dan in huis? Conserven? Andere soorten van houdbaar voedsel en drank? O god nee, van alle denkbare mogelijkheden kiest men voor wc-papier! We pakken onze huizen vol met wc-papier! In Nederland, in België, in Australië. Overal! Ongelooflijk. Echt waar. Hele veldslagen werden en worden gevoerd in de supermarkten om wc-papier. Terwijl ik denk dat als je niets te eten hebt je ook niet hoeft te schijten.

Denk eraan dat je handen schoon zijn en zoveel mogelijk schoon blijven. Dus kocht men vrachtwagens vol antibacteriële gels. Mensen, het gaat om een virus! Net alsof je met een spuitbus insectenspray een woedende olifant te lijf gaat. In Amerika heeft men blijkbaar andere plannen. Daar is naar het schijnt de verkoop van vuurwapens sinds het begin van de viruscrisis met maar liefst dertig procent gestegen! Nu is in Amerika alles groter dus kun je daar wellicht op de virussen schieten? Of denken velen daar dat het een soort Russen is?

Uit diezelfde contreien twittert een oranje gezind heerschap al meerdere boeken bij elkaar. De nood is hoog in verband met verkiezingen dit jaar en de meningen in die tweets zijn wisselvalliger dan het weer in de Benelux. ‘Pandemie? Wat pandemie? Er is geen pandemie en er komt geen pandemie dus de groep die dat bestudeert kan weg. Prachtige bezuiniging toch? Ik ga golfen.’

Een aantal landen zuidelijker meent een expert dat we moeten stoppen met seks want het zou kunnen zijn dat het virus door sperma-afscheidingen wordt overgebracht. Nu weet ik natuurlijk weer eens niet hoe ze in Argentinië seks bedrijven maar ik weet wel dat ik met die van mij de anderhalve meter niet overbrug.

Ik heb me dus duidelijk vergist in mezelf. Ik hield de mensheid voor slimmer maar ik schatte een groot deel van die mensheid compleet verkeerd in. Daar kunnen zij natuurlijk niets aan doen. Mijn eigen schuld.

En dan zou ik een boek moeten gaan schrijven? Wat zou ik de mensen dan nog te vertellen hebben? Niets. Helemaal niets. Deze oorlog win je tenslotte met wc-papier en tweets, niet met hersens.


Laten wij de coronacrisis overwinnen door te gamen!!


Korte samenvatting:
De tijdspanne was nu ruim een maand. Een restje maart en geheel april van (om nooit meer te vergeten) 2020 staan nog steeds in het teken van een minuscuul hoopje RNA/DNA ‘Made in China’.

We hebben gezamenlijk 29 platinums behaald en zijn we 6 levels gestegen. Een geducht hoog resultaat.
- Fsterchele, Gamerke, Hybris, Marty, Met0t0 en NTGSruler zijn elk een level gestegen. Marty voor de tweede keer opeenvolgend.
- Negen mensen verdelen samen de 29 verdiende platinums. Koploper van de maand is opnieuw Marty met maar liefst 8 platinums, hij wordt op enige afstand gevolgd door Fsterchele met 5 platinums en door Kolm met 4 platinums.
Drie gamers verdelen 9 platinums eerlijk onder elkaar: Hybris, NTGSruler en Paveman. Nog drie andere gamers doen hetzelfde maar met slechts 3 platinums: Daviduvel, Gamerke en Met0t0.
Gefeliciteerd beste platinummers! :party:

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Hier geen wijzigingen behalve dan de mensen die een level wisten te klimmen, Fsterchele, Gamerke, Hybris, Marty, Met0t0 en NTGSruler.

Platinums:
Hier zien we niet de echt behaalde platinums maar de punten waar ze voor staan. Er is wel een overzicht waarin het echte aantal en de verdeling over de verschillende classificaties zijn terug te vinden.
Met0t0 stijgt een plaatsje ten koste van Elexus en Stany.

Completion:
Kolm neemt ondertussen duidelijk afstand van Ruler en lijkt jacht te gaan maken op Roy. Het verschil tussen een en twee lijkt nog erg groot maar Kolm wist de afgelopen twee seizoenen bijna 5(!) procentpunten goed te maken! Verder geen wijzigingen.

Rarity:
Hier zakt Elexus een plaatsje, Maxidomino scoorde net iets beter. Miner schrijft inmiddels groene cijfers!


Veel plezier met lezen van deze zin en onzin, blijf gezond, keep your distance en game virtueel gezellig verder!

Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards IV

306
Ach het was slechts een tipje van de sluier. ;)
Misschien dat anderen beschikken over een radiografisch bestuurde top maar dat bestond in mijn tijd nog niet. ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards IV

307
Is een kwestie van met de zwaartekracht mee te werken... Vanaf de overloop of het balkon naar beneden kom je al een heel eind :lol:


Gaan we deze maand proberen de 30 platinums te doorbreken? Ik vraag me eigenlijk af wat het record was in 1 maand :think:
Image

Re: Trophy Leaderboards IV

308
Kolm wrote:Is een kwestie van met de zwaartekracht mee te werken... Vanaf de overloop of het balkon naar beneden kom je al een heel eind :lol:


Gaan we deze maand proberen de 30 platinums te doorbreken? Ik vraag me eigenlijk af wat het record was in 1 maand :think:
Ik ben goed opweg met ASTRO bot. Dus ik kan 1 platinum in de pot smijten :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards IV

309
Het record tussen twee tellingen waar Kolm naar gevraagd heeft staat op 48 platinums! :O

Ik moet hierbij wel vaststellen dat de periode tussen de tellingen ongeveer 2 maanden bedroeg. Ik kende in die periode wat gezondheidsproblemen en ik, en niet alleen ik, was wat van slag door het overlijden van ons forumlid Coolgamer.
Zie hier: https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... =90#p70082

De meeste platinums over een normale periode was overigens 31.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards IV

310
31 platinums? Dat zal volgende maand niet verbroken worden denk ik. Alhoewel.. Hoe sommige hier gamen tegenwoordig? :P

Alweer pracht update. Persoonlijk heb ik vorige week beetje minder gegamed. Maar daarvoor niet minder plezier gehad. Proberen in mei ergens weer een platinum te halen ;)
Image

Re: Trophy Leaderboards IV

315
Kolm wrote:Misschien als Marty en fsterchele opnieuw heel erg hun best doen, dat ik dan beslis om naast mijn 2 grinds in WRC6 en Max Payne 3, ook wat anders te spelen! En dan moet al de rest er ook nog eentje halen :P
Nee ik heb het juist verminderd nu. Ik MOEST 299 plats hebben voordat ik met Final Fantasy 7 aan de slag ging. En dat was op 1 plat na gelukt. Dus nu zal het een stuk minder worden
Image