Re: Trophy Leaderboards IV

317
Beste vrienden houden jullie er rekening mee dat ik hoogst waarschijnlijk eind van de komende week weer een telling zal uitvoeren om daar dan naar verwachting op 31 mei verslag van te doen! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards IV

321
NTGSruler wrote:Ook niet Calvin Noir nog deze week? :P
Ik heb gisteren Calvino Noir op 100% gezet maar de game heeft geen platinum :p

Overigens een game waarvan ik nooit nog verwacht had 100% te halen omdat er voor de patch 2 trophies glitched waren en ik na de patch die het fixte 1 van deze 2 niet kon unlocken. Na de patch waren er dan weer 2 coins glitched of unreachable geworden en ik wist niet of ik die al had. Dus omdat die ene trophy na de patch niet wilde lukken, had ik het toendertijd opgegeven en afgeschreven als: Ga ik nooit meer halen ;(

Op PSNP waren er dan nog 2 die toch 100% hadden gehaald door alles behalve de coins te halen met de patch en vervolgens een patch downgrade te doen voor die laatste 2 coins.
Eentje kon mij ook meer uitleg geven over die trophy die bij mij niet lukte en ik bedacht me: Wat als ik die ene trophy nu een keer op een nieuwe savefile probeer... En toen unlockte die wel! Dat gaf een boost om alsnog verder te proberen met de rest en ik had geluk ik blijkbaar voor de patch al de 2 coins had opgeraapt die glitched waren. Dus ik hoefde niet eens een downgrade van de patch te doen! :party:
Image

Re: Trophy Leaderboards IV

323
RoyVdW wrote:Wat een moeite voor een trophy. Daar is een heel vies Engels woord voor. Toch mooi gedaan hoor Kolm je kan waardig sterven
Image
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Niet iedereen wil zijn of haar platinums of 100% games binnen een uur halen. Zij toont doorzettingsvermogen en weet iets te bereiken in het leven. Om waardig te kunnen sterven moet je wel iets bereiken en niet alleen onzinnige posts op een forum plaatsen. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards IV

324
RoyVdW wrote:Wat een moeite voor een trophy. Daar is een heel vies Engels woord voor. Toch mooi gedaan hoor Kolm je kan waardig sterven
Image
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Wat is dit nu voor een rotopmerking? Happy Birthday to me I guess... :q:

En zelfs als de emoij's van tapatalk die niet zichtbaar zijn op PC, het moeten laten uitschijnen als een grapje, blijft het een rotopmerking.

Overigens heb ik uiteindelijk alleen de game gespeeld zoals het hoorde en geen downgrade van de patch hoeven te doen omdat op mijn oude savefile alles al had wat glitched was door de patch. Enkel even een nieuwe game starten voor die ene trophy die je in chapter 1 bij de eerste vijand kan halen, dat is soms zelfs gewoon standaard voor sommige trophies.
Image

Re: Trophy Leaderboards IV

325
Dat is idd een klote opmerking als je dat zo interpreteert. Bewust. Omdat ik die uitleg overdreven vond en een spontane lach kreeg omdat het een heel verhaal is voor een trofee. Ben zelf ook een completionist dus mooi. En ik weet dat je die emoticons niet kan zien via Tapatalk zonde. Het is dan ook geen persoonlijke aanval maar zwarte humor.

Proficiat voor je verjaardag dat wist ik niet. En Sora ik zou het ook appreciëren dat je niet meer spreekt over die dingen van een uur want dat is ook de enige opmerking die je onthoud van me terwijl ik even goed allerlij andere dingen heb behaald omtrent trofeeën. Hopelijk kan ik hier een kleine meerwaarde zijn op dit forum dan heb ik dat toch al bereikt. Hoewel niemand me zal missen als ik weg ben daar ben ik me van bewust. Soms is zwijgen goud en lees ik vaak.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Trophy Leaderboards IV

327
RoyVdW wrote:Dat is idd een klote opmerking als je dat zo interpreteert. Bewust. Omdat ik die uitleg overdreven vond en een spontane lach kreeg omdat het een heel verhaal is voor een trofee. Ben zelf ook een completionist dus mooi. En ik weet dat je die emoticons niet kan zien via Tapatalk zonde. Het is dan ook geen persoonlijke aanval maar zwarte humor.

Proficiat voor je verjaardag dat wist ik niet. En Sora ik zou het ook appreciëren dat je niet meer spreekt over die dingen van een uur want dat is ook de enige opmerking die je onthoud van me terwijl ik even goed allerlij andere dingen heb behaald omtrent trofeeën. Hopelijk kan ik hier een kleine meerwaarde zijn op dit forum dan heb ik dat toch al bereikt. Hoewel niemand me zal missen als ik weg ben daar ben ik me van bewust. Soms is zwijgen goud en lees ik vaak.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Laten we zeggen Roy dat jouw resultaten een onuitwisbare indruk op me hebben gemaakt. Van de 16 games die je sinds januari 2019 hebt gespeeld waren er 10 die je binnen 2 uur had afgerond. En dat met een gemiddelde van 94% rarity!
Dat is echt moeilijk om te vergeten. :smug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards IV

328
Ja dat is omdat ik nieuwigheden wou probleren met geen moeilijke plat en ik er niet veel tijd in wou steken of had en gewoon een snelle bevrediging wou :P Ik heb hier nog een grote backlog liggen trouwens die niet zo snel is afgerond maar eerst 'werk' ik die kleine dingen af om met een mooie lijn aan de grote 'projecten' te beginnen om het zo te zeggen. Die bevrediging kan ik uitstellen naar mijn QLED HDR :love: Leuk dat ik op jouw alvast een onvergetelijke indruk heb gemaakt ik zal dat positief opvatten Sora. Maar goed je zei ooit dat ik het beheers en het in me zit dat onthoud ik van jou mooie uitspraken. Natuurlijk heb ik respect voor jullie en is het eens leuk dat ik hier soms is kan zeveren. :hi5:
Image
cron