Re: Playstation plus

2
M-power wrote:De plus games van maart zijn nog steeds niet bekend, volgens twitter zal het voor maandag zijn.
Hopelijk krijgen we deze maand wat mooie games :smug:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Playstation plus

3
dividedx11 wrote:
M-power wrote:De plus games van maart zijn nog steeds niet bekend, volgens twitter zal het voor maandag zijn.
Hopelijk krijgen we deze maand wat mooie games :smug:
Er zijn al zoveel mooie games, ik kan het echt niet meer bijhouden :O
Ik moet dringend eens een lijst maken van de games die nog in mijn downloadlijst staan. Die kunnen al lang niet meer op de harde schijf van de PS4... :|

Re: PlayStation Plus

5
M-power wrote:Ik weet wel 1game dat we gaan krijgen, namelijk olli olli 2 voor ps4.
Er zijn screenshots van een plus versie, wat dit dan concreet is, de volledige game of niet, weet ik ook niet
Oh, hopelijk komt hij ook voor Vita via PS+. De eerste game vond ik er al leuk uit zien, maar nooit gekocht.

Re: PlayStation Plus

6
met0t0 wrote:
M-power wrote:Ik weet wel 1game dat we gaan krijgen, namelijk olli olli 2 voor ps4.
Er zijn screenshots van een plus versie, wat dit dan concreet is, de volledige game of niet, weet ik ook niet
Oh, hopelijk komt hij ook voor Vita via PS+. De eerste game vond ik er al leuk uit zien, maar nooit gekocht.
Ik dacht dat deze game niet kwam voor vita? ZOu wel awesome zijn.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

7
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:
M-power wrote:Ik weet wel 1game dat we gaan krijgen, namelijk olli olli 2 voor ps4.
Er zijn screenshots van een plus versie, wat dit dan concreet is, de volledige game of niet, weet ik ook niet
Oh, hopelijk komt hij ook voor Vita via PS+. De eerste game vond ik er al leuk uit zien, maar nooit gekocht.
Ik dacht dat deze game niet kwam voor vita? ZOu wel awesome zijn.
Hij komt naar Vita ;)

Re: PlayStation Plus

10
Elexus wrote:Allez, 't zal dus aankondiging zijn en iets later de games al downloaden, da's nu ook niet zo slecht. :p
Kheb dat nog 't liefst!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

13
Lol @ hierboven, we wish! :p

Ot:

Sony mag nu toch wel stilletjesaan de aankondiging doen. :p Precies of ze hebben zo'n megadeal in petto dat ze nu nog aan het fixen zijn ofzo. xD

Als er nu weer een lading matige games komen, dan zou dat wel een serieuze anti-climax betekenen. :p
Image

Re: PlayStation Plus

14
Elexus wrote:Lol @ hierboven, we wish! :p

Ot:

Sony mag nu toch wel stilletjesaan de aankondiging doen. :p Precies of ze hebben zo'n megadeal in petto dat ze nu nog aan het fixen zijn ofzo. xD

Als er nu weer een lading matige games komen, dan zou dat wel een serieuze anti-climax betekenen. :p

Ze hebben blijkbaar wat problemen met de contracten :think:
Image

Re: PlayStation Plus

15
Elexus wrote:Als er nu weer een lading matige games komen, dan zou dat wel een serieuze anti-climax betekenen. :p
Verwacht ge dan iets anders? :p
Mochten ze in onderhandeling zijn voor gigantische games, dan hadden ze waarschijnlijk al een teaser geplaatst.