Re: PlayStation Plus

1366
Kolm wrote:Er is nog tot 23 maart een 25% kortingsactie voor 12 maanden PSPlus in de PSN-store zelf. 44,99 nu ipv 59,99euro.
In gamemania is er ook nog actie of net gepasseerd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Edit tis dus nog bezig en is 40 euro via onlineshop gamemania
Image

Re: PlayStation Plus

1368
oxiraantje wrote:Heeft er nog iemand het probleem dat je heel lang moet wachten tot het onderdeel van de ps plus geladen is ?
In welke PS Store bedoel je? Op PS4 of via pc?
Op mijn PS4 gaat het toch vlot en ik heb gisteren de games binnengehaald via de Store op pc.

Re: PlayStation Plus

1369
met0t0 wrote:
oxiraantje wrote:Heeft er nog iemand het probleem dat je heel lang moet wachten tot het onderdeel van de ps plus geladen is ?
In welke PS Store bedoel je? Op PS4 of via pc?
Op mijn PS4 gaat het toch vlot en ik heb gisteren de games binnengehaald via de Store op pc.
Sinds dit weekend gaat het veel vlotter. Soms was het tot 2-3 min wachten tot dat deel opende. Het had misschien te maken met de nieuwe update.

Re: PlayStation Plus

1370
oxiraantje wrote:
met0t0 wrote:
oxiraantje wrote:Heeft er nog iemand het probleem dat je heel lang moet wachten tot het onderdeel van de ps plus geladen is ?
In welke PS Store bedoel je? Op PS4 of via pc?
Op mijn PS4 gaat het toch vlot en ik heb gisteren de games binnengehaald via de Store op pc.
Sinds dit weekend gaat het veel vlotter. Soms was het tot 2-3 min wachten tot dat deel opende. Het had misschien te maken met de nieuwe update.
Is idd vaak zo net nadat de PS+ games beschikbaar zijn gekomen. Dan wil iedereen de games gelijk binnenhalen, waardoor de servers het moeilijk aan kunnen. Een soort van DDOS aanval waar ze zelf om vragen :lol:
Het downloaden duurt dan ook tijden.... Dagje later de games uit de Store pikken en je hebt nergens last meer van.
Image

Re: PlayStation Plus

1373
Mad Max stond op mijn lijstje om sowieso eens te kopen, dus zeer mooi dat hij bij ps+ zit :D

Track Mania heb ik al, af en toe speel ik ook nog eens de multiplayer maar dan zijn er amper mensen online (30 ofzo). Dus hopelijk straks hier voor een pak meer volk, is trouwens echt een zeer leuke arcade racer.
Image

Re: PlayStation Plus

1375
NTGSruler wrote:Vrij onbekende games vind ik persoonlijk. Mad Max lees ik overal wel redelijk positieve commentaren.
Mad max heb ik heel graag gespeeld maar mss een probleem voor anderen is dat het wat repetitief wordt op Den duur.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1377
RoyVdW wrote:Dat zijn geen makkelijke platinums als ik dat zo opzoek :P Mad Max trekt ook mijn aandacht. Mss zal ik die eens spelen moest ik eraan toekomen door werk en de grote backlog.
Mist zeker wat waardering want is in mijn ogen bijzonder goed spel. Tijdrovende plat maar niet bepaald moeilijk te noemen.
Image
cron