Re: PlayStation Plus

2371
NTGSruler wrote: 23 Feb 2022 09:10 Een deel van de games zouden gelekt zijn, dus onder voorbehoud:

Ark Survival Evolved

Team Sonic Racing

En ja hoor, ze gaan het weer flikken vermoedelijk:

GTA Online (wat maar op 15 maart uitkomt, het vermoeden is dat dit als bonus zou kunnen komen).
=> echt dus om nogmaals mensen aan te sporen GTA V aan te schaffen. Wat ik dus NIET zal doen.
Als dit waar is hé...
Ik zou denken dat Sony iets geleerd heeft na de negativiteit rond dat Godfall disaster
Image

Re: PlayStation Plus

2374
Via pushsquare lees ik toch dat die 15 maart zou komen.

https://www.pushsquare.com/news/2022/02 ... -announced

Die Ghost of Tsushima Legends is dat die DLC van de main game? De main game is dus niet inbegrepen vermoed ik?

Ark Survival ga ik niet spelen.

Team Sonic Racing zet ik uiteraard wel in mijn bibliotheek. Als ooit iemand wil samen de online doen... (geen idee als je effectief online moet spelen).

Ghostrunner zegt mij niets.
Image

Re: PlayStation Plus

2375
Tsja... via de officiële blog/twitter/facebook van PlayStation is er nog niks te vinden... lijkt me dat ze daar toch al mee zouden pronken nu.
Kan ook zijn dat ze er bij pushsquare dan vanuit gaan dat het hele gerucht correct was en dat GTAV deel dus ook. Of misschien hebben ze nog een ander mailtje gehad van playstation zelf ofzo.

Of was er bij de aankondiging van GTAV voor PS5 ooit al iets gezegd dat deze gratis bij PSPlus zou zitten? :?
Image

Re: PlayStation Plus

2377
NTGSruler wrote: 23 Feb 2022 18:24 Via pushsquare lees ik toch dat die 15 maart zou komen.

https://www.pushsquare.com/news/2022/02 ... -announced

Die Ghost of Tsushima Legends is dat die DLC van de main game? De main game is dus niet inbegrepen vermoed ik?

Ark Survival ga ik niet spelen.

Team Sonic Racing zet ik uiteraard wel in mijn bibliotheek. Als ooit iemand wil samen de online doen... (geen idee als je effectief online moet spelen).

Ghostrunner zegt mij niets.
Het is niet de Iki island dlc die een tijdje geleden is uitgekomen. Het is een soort van gratis multiplayer die is verschenen voor als je het spel had gekocht al! Geen idee hoe of die de moeite is of niet (heb die legends niet gespeeld dus). Maar de main game is niet bij inbegrepen!
Image

Re: PlayStation Plus

2381
Kolm wrote: 27 Feb 2022 13:41Vergeet niet om hem toe te voegen via de site of app dan :P
Ik probeer dat inderdaad altijd te doen, zo heb ik al een mooie collectie om mee te beginnen :)
Doorgaans lukt het mij, maar soms vergeet ik wel eens een maand :gosh:

Re: PlayStation Plus

2382
De nieuwe PSPlus is bekend gemaakt:

PlayStation Plus Essential
Benefits:
Provides the same benefits that PlayStation Plus members are getting today, such as:
  • Two monthly downloadable games
  • Exclusive discounts
  • Cloud storage for saved games
  • Online multiplayer access

    There are no changes for existing PlayStation Plus members in this tier.
Price* for PlayStation Plus Essential remains the same as the current price for PlayStation Plus.
Europe
€8.99 monthly / €24.99 quarterly / €59.99 yearly

PlayStation Plus Extra
Benefits:
  • Provides all the benefits from the Essential tier
  • Adds a catalog of up to 400* of the most enjoyable PS4 and PS5 games – including blockbuster hits from our PlayStation Studios catalog and third-party partners. Games in the Extra tier are downloadable for play.
Price*:
Europe
€13.99 monthly / €39.99 quarterly / €99.99 yearly

PlayStation Plus Premium**
Benefits:
  • Provides all the benefits from Essential and Extra tiers
  • Adds up to 340* additional games, including:
    PS3 games available via cloud streaming
    A catalog of beloved classic games available in both streaming and download options from the original PlayStation, PS2 and PSP generations
  • Offers cloud streaming access for original PlayStation, PS2, PSP and PS4 games offered in the Extra and Premium tiers in markets** where PlayStation Now is currently available. Customers can stream games using PS4 and PS5 consoles, and PC.***
  • Time-limited game trials will also be offered in this tier, so customers can try select games before they buy.
Price*:
Europe
€16.99 monthly / €49.99 quarterly / €119.99 yearly

PlayStation Plus Deluxe (Select Markets) For markets without cloud streaming, PlayStation Plus Deluxe will be offered at a lower price compared to Premium, and includes a catalog of beloved classic games from the original PlayStation, PS2 and PSP generations to download and play, along with time-limited game trials. Benefits from Essential and Extra tiers are also included. Local pricing will vary by market.


PS Now verdwijnt en wordt bij release automatisch omgezet naar PSPlus Premium zonder extra kost op launch.

De omzetting van het systeem wordt gefaseerd gedaan vanaf Juni. Beginnend in Azië en dan Noord-Amerika, EU en de rest van de wereld.

https://blog.playstation.com/2022/03/29 ... than-ever/
Image

Re: PlayStation Plus

2383
Ik denk dat ik dan ga landen bij de PS plus extra.
Die cloud gaming service (inclusief PS3 games) is niet bepaald iets wat ik nodig vind. Heb een tijdje PS now gehad en vond het sowieso beter om de games te downloaden dan ze te streamen. Misschien als ze hier in ons godvergeten boeregatdorp ooit een fiber aanleggen, maar high speed games streamen en tegelijk vrouw/dochter die bv. via tablet iets streamen, loopt toch niet bepaald lekker.
Image

Re: PlayStation Plus

2384
Ik blijf gewoon bij Essential. Mij gaat het vooral om de cloud back-up en online heb je nu eenmaal nodig als je is met vrienden wil spelen. Van de extra games zijn er elk jaar wel een paar die ik nog niet heb en wel de moeite zijn waardoor ik op die manier eigenlijk het geld er al uit haal zelfs al zou ik cloud en online niet hebben.

Maar PSNow of toegang tot een hoop extra games die je kan downloaden en spelen is niet zo nuttig. Mijn backlog is groot genoeg dat ik zelf al zo'n collectie heb en dat er waarschijnlijk een hele grote overlap is. Ik kan dan beter gewoon mijn eigen games spelen ipv in die collectie te gaan zoeken naar een game die ik nog niet heb maar wel wil spelen...

Streamen van games gaat hem bij mij nooit worden... Bij de PSTV heb ik genoeg gezien. De PS4 stond in een huis met een verbinding die toen 500+Mbps als download EN upload had. De PSTV stond in een huis met iets van 100Mbps download (upload geen idee, maar is enkel voor inputs te sturen). Zodra er quick time events waren (Telltale batman) dan was het alleen mogelijk om die te halen als je ze van tevoren wist en ze dus niet random waren. Iets van racen of shooter was ook niet te doen door de input lag.

Ik wil best geloven dat dat probleem een stuk minder is als je via bv PS Now gaat streamen dan een PS4 die ergens staat. Maar de input lag wordt nooit zo laag als bij lokaal spelen. Bij een game als Jetpack Joyride kon ik het kleine verschil aan input lag tussen een iets oudere en iets nieuwe tv al merken. Waar ik op de ene uitzonderlijk 3000 meter haalde, had ik bij de andere na 4-5 pogingen al de 5000 meter voor de trophy. En over internet is die input lag groter want die komt bovenop de input lag van je tv.
Image

Re: PlayStation Plus

2385
Essential houd ik ook nog ff aan. Als er echt een vette game in de collectie zit kan ik wel een keer een maandje upgraden naar extra.

Premium kan ook leuk zijn voor een maandje om Motorstorm: Arctic Edge een keer te spelen gezien ik die altijd al eens binnen wou halen maar geen PS2 of PSP heb. Voor de rest kan premium mij een worst wezen. Breng gewoon een speciale Playstation uit die iets duurder is maar backwards compatibel is met alle Playstation games, alle fans kopen dat sowieso.


PSPlus games
Image
Ohja, als dit gerucht weer klopt zal de kans ook klein zijn dat ik volgend jaar nog lid ben van Essential. Wat een bagger games de meeste maanden.