Re: PlayStation Plus

2896
A Plague Tale is een aanrader zoals de prequel. Enkel jammer dat ik deze net op disc had gekocht ;p Mooie maand, al is mijn PS+ afgelopen. Verleng enkel met een deal en als het interessant is.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: PlayStation Plus

2900
Dit had gewoon een Free to play game moeten zijn en niet eens bij PSPlus moeten zitten.

Ziet eruit als weer een gevalletje dat hoopt op de Fall Guys achtige hype te kunnen inspringen. Maar ze hebben heel veel geluk nodig om echt wat te worden dat een jaar na release nog steeds veel gespeeld wordt.
Image

Re: PlayStation Plus

2901
Ik peins dat het aantal pre orders hier wat tegengevallen is en dat ze het dan maar via deze weg willen proberen. Wss zit het spel dan ook nog eens propvol met microtransacties enzo om er toch nog wat aan te verdienen.
Neen, ik ga het in ieder geval al niet spelen :p
Image

Re: PlayStation Plus

2905
Sanity penguin wrote: 18 Jan 2024 09:09 Not my jam. Dat is toch ook gewoon fortnite in een ander - vermoedelijk ook net iets slechter - jasje?
Ik ga echter niet alle free-to-play zaken afschieten. DIsney Speedstorm heeft mij bv. aangenaam verrast en speel ik ook wel vaak met dochter.
Denk dat je het eerder kunt vergelijken met Splatoon op de nintendo :p Een beetje de shooter van Nintendo zelf.
Ik denk ook niet dat Foamstars free-to-play is. Komt nu toevallig day 1 op ps+, maar denk ook dat je het gewoon kan kopen in de store. Misschien idd een gevalletje als Fall Guys dat het pas na een tijdje free to play gaat worden?
Image

Re: PlayStation Plus

2908
Sanity penguin wrote: 18 Jan 2024 13:39 Dus live service is niet free-to-play? Pff, ik word oud :shhhh:
Of wrs eerder een geval van elke FTP is live service maar niet elke live service is FTP.
Live service betekent idd niet direct free to play al kan het idd wel free to play zijn. Mooiste voorbeeld van live service is Destiny 2 waar je ooit de base game had, maar het verhaal gaat verder in dlc's en season passes en wat je nog allemaal kan verzinnen. Ondertussen is Destiny 2 wel free to play geworden, maar in het begin kostte dit spel gewoon de volle pot. Een kameraad van mij speelt dit regelmatig en hoe ik het begrijp is dat je elk jaar dan 100 euro betaalt voor een grote dlc en 4 seasons. Daarbovenop verdwijnt er ook om de zoveel tijd content weer zoals de eerste dlc pakketten. Deze worden dan in een vault ofzo gestoken waardoor je deze niet meer kunt spelen.
Een ander subtieler voorbeeld was Assassin's Creed Valhalla. Deze game is 2 of 3 jaar ondersteund geweest waarbij je 3 grote dlc pakketten hebt gekregen en tussendoor ook nog gratis dlc hebt gekregen. Om de zoveel tijd was er dan ook in je nederzetting vanalles te doen en versierd en kreeg je dus nieuwe quests. Ik was erg in de war na het "uitspelen" van Valhalla, omdat dit niet echt een einde had. Er was geen aftiteling of niks. Uiteindelijk werd er dus na een paar jaar een einde voorzien via een update :p
In gevallen zoals Destiny is het dus grote geldklopperij, want je betaalt telkens weer voor hetzelfde spel.
Image

Re: PlayStation Plus

2909
Met Valhalla is het evengoed ook wel geldklopperij met flinke DLC pakketten die ook aan de prijs waren. Aan de andere kant: de game zelf is behoorlijk groot en ook de DLC daar ben je wel even zoet mee. Maar goed, alsnog houd ik niet zo van het model en telkens nieuwe uitbreidingen...
Image
cron