Re: PlayStation Plus

2914
Raar maar waar heb ik in mijn uitgangsleven vroeger zéér weinig schuimparties bijgewoond :lol:

Op Playstation zegt het mij al helemaal niks! Zeker als je de SoP bekijkt en er duidelijk staat: in season 1. Geen zin om in deze live-service-game tijd te steken.
Image

Re: PlayStation Plus

2915
Foam stars online gedoe mogen ze houden
Rollerdrome dacht ik dat het online gedoe was zoals foam stars, maar blijkbaar is het offline te spelen. Dus misschien toch nog is bekijken.
Steelrising had ik zelf een hele tijd geleden al gekocht maar anders had ik daar wel blij mee geweest.

Dus niet super voor mij maar ach... kan niet altijd feest zijn ;)
Image

Re: PlayStation Plus

2919
Marty wrote: 01 Feb 2024 18:45 Dacht hetzelfde: Geven ze nu een free to play game weg met ps+.
Maar dat was het dus niet.
Roller Champions is een free to play onlinr game.
Aah, ik denk dat ik hem daarmee aan het verwarren was! Mysterie opgelost :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

2923
Sifu
F1 23
Hello Neighbours 2
Destiny 2: The Witch Queen.

Jammer dat F1 23 zo'n belachelijke trophy heeft waarbij je online bepaalde Tier moet behalen. Je moet dus punten winnen maar je verliest er ook als je resultaten minder zijn. Meh

Voor de rest moet ik eens zien wat Hello Neighbours is. Staat regelmatig in sale in de store.
Image

Re: PlayStation Plus

2924
NTGSruler wrote: 28 Feb 2024 17:51 Sifu
F1 23
Hello Neighbours 2
Destiny 2: The Witch Queen.

Jammer dat F1 23 zo'n belachelijke trophy heeft waarbij je online bepaalde Tier moet behalen. Je moet dus punten winnen maar je verliest er ook als je resultaten minder zijn. Meh

Voor de rest moet ik eens zien wat Hello Neighbours is. Staat regelmatig in sale in de store.
Die trophy klinkt als wat Motorstorm Pacific rift ooit als trophy had... Ergens ooit nog geboost richting de shutdown en dat was een hele organisatie :O

Hello Neighbours heb ik met een paar geprobeerd om die ene online variant ervan te doen. Na 2-3u zijn we gestopt en had gelukkig nog niemand een trophy. Zelfs als we de hele lobby voor ons hadden, konden we nooit een ronde uitspelen en dan bedoel ik echt 'ver van uitspelen'. De items die je nodig hebt liggen daar altijd op andere plekken en je moet dan alles van kasten opentrekken en goed rondkijken en hopen dat je niks over het hoofd ziet.

Voor de singleplayer versies zou ik er enkel aan beginnen als de items op fixed plaatsen liggen en er een guide beschikbaar is voor als je vast zit.
Image