Re: PlayStation Plus

2867
In je puntenhistorie als je klikt op een aankoop staat er letterlijk een datum bij wanneer de punten verlopen. Dus kun je maar beter tijdig die punten inwisselen.

Ik zou graag naar 5000 punten gaan, dan kan ik tegoed van 20 euro kopen. Misschien dat ik er binnenkort wel geraak.
En zoals je zegt, meestal is het beter om in te wisselen voor tegoed, want die games die je met punten kan kopen vallen nog altijd duurder uit, zelfs als je punten genoeg hebt. Plus, het aanbod aan games om met punten te kopen zijn nu niet direct games dat ik graag zou willen :P

Voor GM zou ik inderdaad mss nog 10 euro PSN tegoed kopen. Ik zag dat Mafia III Definitive edition in sale staat, maar ik kom 3 euro tekort.. :q:
Ik zou dan alledrie de Mafia Definitive edition in bezit hebben.

@Marty: ok thanks! Maar even in de gaten houden dan als ik die punten krijg. 72 euro betekent 720 punten? Ongeveer?
Image

Re: PlayStation Plus

2868
Ja 10 punten per euro als het goed is.

Je kan ook gewoon €5 tegoed halen. Zoals Kolm zei: zit geen verschil in of je nou 4x€5 haalt of ineens €20. Is beide 5000 punten.

Ik moet ze zelf idd even inwisselen. Heb er bijna 7000 :lol:

Nu is er een campagne als je een game koopt uit die lijst je 250 punten krijgt. Natuurlijk heb ik bijna alle games al. De enige die ik niet heb heb ik ook nog nooit van gehoord.
Image

Re: PlayStation Plus

2871
Haha het was een teken Gamerke! :D

Nog steeds niet de punten gekregen voor mijn aankopen gisteren...

Edit: punten zijn er nu bijgekomen. Heb nu iets meer dan 4000 punten. Goed voor 15 euro PSN tegoed. Maar eens zien als er nog iets van games is dat mij interesseert.
Image

Re: PlayStation Plus

2872
Hier willen de punten van vandaag van het completen van 2 campaigns precies ook niet binnen komen in de punten logging. Maar bij het totaal leken ze al wel bijgeteld.
Dus alvast maar weer 5 euro ingewisseld na weer is de hele riedel van inloggen en 2-factor te doorlopen => waarom een vinkje 'trust this browser' als je er ogenschijnlijk toch niks mee doet... :(
Image

Re: PlayStation Plus

2874
Kolm wrote: 05 Dec 2023 16:09 Hier willen de punten van vandaag van het completen van 2 campaigns precies ook niet binnen komen in de punten logging. Maar bij het totaal leken ze al wel bijgeteld.
Dus alvast maar weer 5 euro ingewisseld na weer is de hele riedel van inloggen en 2-factor te doorlopen => waarom een vinkje 'trust this browser' als je er ogenschijnlijk toch niks mee doet... :(
Ik ga het binnenkort proberen om met PS stars eens wat punten in te wisselen. Nog nooit gedaan eigenlijk.

Vanaf vandaag start seasonal play als je PS+ hebt. 50 gratis punten te verdienen als je in de maand december één van de PS+ games speelt. Er zijn ook 5 gratis avatars te verkrijgen. Als het goed is zou je een bericht ervan moeten krijgen in de PS App.

Voor Kolm :lol: : hier is de link: https://www.playstation.com/nl-be/ps-plus/whats-new/?
Image

Re: PlayStation Plus

2875
NTGSruler wrote: 05 Dec 2023 17:45 Ik ga het binnenkort proberen om met PS stars eens wat punten in te wisselen. Nog nooit gedaan eigenlijk.

Vanaf vandaag start seasonal play als je PS+ hebt. 50 gratis punten te verdienen als je in de maand december één van de PS+ games speelt. Er zijn ook 5 gratis avatars te verkrijgen. Als het goed is zou je een bericht ervan moeten krijgen in de PS App.

Voor Kolm :lol: : hier is de link: https://www.playstation.com/nl-be/ps-plus/whats-new/?
Die 50 punten als je een maandelijkse game start hebben ze al een tijdje.

Ik heb sinds een paar maanden een telefoon die wel ondersteund wordt door de app en ik merkte dat je wel af en toe de app moet openen om de zogenaamd automatische dingen, toch actief te maken. En dan zijn er nog veel challenges waar je zelf op 'Start' moet klikken voor hij ze gaat registreren. Zo had ik AC Mirage uit en kwamen er daarna 2-3 challenges live om AC Mirage te spelen... :L:

Maar als je de app niet hebt ben je nog altijd de lul voor Sony, nog steeds geen ondersteuning op de PS5 zelf of op PC. Je kan dan dus niet eens die punten inruilen die na 2 jaar vervallen.

Punten van aankopen komen er wel bij als je de app niet hebt, maar je kan er dus niks mee.
Image

Re: PlayStation Plus

2877
NTGSruler wrote: 05 Dec 2023 18:55 Ah tof te horen dat het nu wel lukt voor je met de app!

Ging PS Stars ook niet naar de console komen? Duurt nogal lang om dat te integreren :q:
Alleen maar omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht :q:

Die afhankelijk van telefoons vind ik echt gewoon rot. Ik weiger er bankzaken/betalingen op te doen.
De bank 'ja maar veilig, code, blabla...'
Mijn reactie: Als er eentje met een mes/wapen naast je staat, ga je dan zeggen 'nee ik geef de code niet in'?
Als de app er in zijn geheel niet op staat dan kan er niks of duurt het ze te lang.

En ja, het is hier in de wijk ondertussen gewoon realistisch dat je vroeg of laat met een mes bedreigd wordt, zelfs 12 jarigen worden betrapt met machetes in hun broek. Wat Antwerpen nu meemaakt qua drugs incidenten, is wat hier al enkele jaren geleden speelde en erger is geworden. Antwerpen volgt hetzelfde verhaal maar loopt een paar episodes achter op Rotterdam.
Image

Re: PlayStation Plus

2878
Kolm wrote: 06 Dec 2023 11:34
NTGSruler wrote: 05 Dec 2023 18:55 Ah tof te horen dat het nu wel lukt voor je met de app!

Ging PS Stars ook niet naar de console komen? Duurt nogal lang om dat te integreren :q:
Alleen maar omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht :q:

Die afhankelijk van telefoons vind ik echt gewoon rot. Ik weiger er bankzaken/betalingen op te doen.
De bank 'ja maar veilig, code, blabla...'
Mijn reactie: Als er eentje met een mes/wapen naast je staat, ga je dan zeggen 'nee ik geef de code niet in'?
Als de app er in zijn geheel niet op staat dan kan er niks of duurt het ze te lang.

En ja, het is hier in de wijk ondertussen gewoon realistisch dat je vroeg of laat met een mes bedreigd wordt, zelfs 12 jarigen worden betrapt met machetes in hun broek. Wat Antwerpen nu meemaakt qua drugs incidenten, is wat hier al enkele jaren geleden speelde en erger is geworden. Antwerpen volgt hetzelfde verhaal maar loopt een paar episodes achter op hier.
En dat allemaal voor een paar PS punten :lol:

Ben blij dat ik daar nooit in de buurt moet zijn in Antwerpen. Laat staan dat je daar ergens in de haven zou werken.
Vroeger was het 50000 euro dat ze voorstelden om drugs uit te halen, tegenwoordig bieden ze blijkbaar 200000 euro. Wie kan daar neen tegen zeggen?
Image
cron