Re: PlayStation Plus

16
met0t0 wrote:
Elexus wrote:Als er nu weer een lading matige games komen, dan zou dat wel een serieuze anti-climax betekenen. :p
Verwacht ge dan iets anders? :p
Mochten ze in onderhandeling zijn voor gigantische games, dan hadden ze waarschijnlijk al een teaser geplaatst.
Bwaja, ze hebben mij toch al een paar keer aangenaam verrast.
Image

Re: PlayStation Plus

17
Elexus wrote:Bwaja, ze hebben mij toch al een paar keer aangenaam verrast.
Mij ook, maar dat was dan een verrassing die er op het gewone moment van aankondiging kwam. Daarom dat ik er nu iets minder vertrouwen in heb :p

Re: PlayStation Plus

18
met0t0 wrote:
Elexus wrote:Bwaja, ze hebben mij toch al een paar keer aangenaam verrast.
Mij ook, maar dat was dan een verrassing die er op het gewone moment van aankondiging kwam. Daarom dat ik er nu iets minder vertrouwen in heb :p
Ah op die manier. :p

Ja ik hoop gewoon dat er toch iets tofs bijzit, ook al is het maar 1 echte topper, op any platform! Mag natuurlijk ook een steengoede indie zijn, allemaal geen problemen mee. Maar ze doen me iets te mysterieus over heel de zaak, hmmmm.

Ik weet wel dat de PlayStationblog gaat ontploffen in een rage-war als het weer allemaal indies blijken te zijn. xD
Image

Re: PlayStation Plus

28
Entering PS Plus:

4th March: Oddworld: New ‘n’ Tasty
4th March: Valiant Hearts
4th March: Papo and Yo
4th March: Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
4th March: OlliOlli 2: Welcome to Olliwood (PS4/PS Vita)
4th March: CounterSpy (PS4/PS3/PS Vita)
Image

Re: PlayStation Plus

29
coolgamer wrote:Entering PS Plus:

4th March: Oddworld: New ‘n’ Tasty
4th March: Valiant Hearts
4th March: Papo and Yo
4th March: Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
4th March: OlliOlli 2: Welcome to Olliwood (PS4/PS Vita)
4th March: CounterSpy (PS4/PS3/PS Vita)
Nu had ik beter geluisterd naar het buikgevoel van NTGSruler en Valiant Hears niet gekocht in een sale... :/ Och ja, ik heb al slechtere updates gezien!
Image