Re: PlayStation Plus

47
Ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem als vorige maand, mijn aangekochte content komt niet in mijn downloadlijst en op de pc store lijkt het alsof ik ze niet gekocht heb maar ik kan ze ook niet aan mijn winkelwagen toevoegen :P
Wat was nu weer de oplossing hiervoor? :think:
Image

Re: PlayStation Plus

48
Sniper_at_w0rk wrote:Ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem als vorige maand, mijn aangekochte content komt niet in mijn downloadlijst en op de pc store lijkt het alsof ik ze niet gekocht heb maar ik kan ze ook niet aan mijn winkelwagen toevoegen :P
Wat was nu weer de oplossing hiervoor? :think:

Euh Kolm, little help please? :P
Image

Re: PlayStation Plus

49
Mr.Wolf wrote:Oddworld: New ‘n’ Tasty: Lijkt me niet echt een tof spel, maar ik ga het natuurlijk wel proberen.
Valiant Hearts: Deze had ik al een tijdje graag gehad.
Papo and Yo: Lijkt weer iets speciaal, maar wel tof.
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments: Wil ik wel eens spelen, maar had ik liever op ps4 gehad.
OlliOlli 2: Welcome to Olliwood: Ze zeggen toch dat dit goed is?
CounterSpy: Dit lijkt me het enige minder spel deze maand.

Conclusie: Weeral een zeer goede maand.
Oddworld moet je zeker een kans geven. Het kan mijn nostalgie van mijn kinderjaren zijn die spreekt, maar ik word enorm gelukkig van die game. Daarom dat ik die ook al gekocht had.
Image

Re: PlayStation Plus

52
gamerke1992 wrote: Oddworld moet je zeker een kans geven. Het kan mijn nostalgie van mijn kinderjaren zijn die spreekt, maar ik word enorm gelukkig van die game. Daarom dat ik die ook al gekocht had.
Inderdaad, goed dat ik hem nooit gekocht heb op PS4, dacht wel dat die ooit in PS+ terecht zou komen.
PSN tichke
Image

Re: PlayStation Plus

54
NTGSruler wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:Ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem als vorige maand, mijn aangekochte content komt niet in mijn downloadlijst en op de pc store lijkt het alsof ik ze niet gekocht heb maar ik kan ze ook niet aan mijn winkelwagen toevoegen :P
Wat was nu weer de oplossing hiervoor? :think:
Euh Kolm, little help please? :P
Zie vragentopic al ;)

Valiant Hearts en Sherlock had ik al. Papo en Yo is misschien nog wel wat en de rest moet ik eerst eens kijken wat het is :p
Image

Re: PlayStation Plus

56
Er zit bij mij een bug in Valiant hearts waardoor ik niet verder kan. Ik zit bij dat stukje waar je in een auto zit en dan alle bommen en kogels moet ontwijken, maar als die allemaal geweest zijn, dan blijft de auto verder rijden en gebeurt er niks. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Image

Re: PlayStation Plus

57
minermb wrote:Er zit bij mij een bug in Valiant hearts waardoor ik niet verder kan. Ik zit bij dat stukje waar je in een auto zit en dan alle bommen en kogels moet ontwijken, maar als die allemaal geweest zijn, dan blijft de auto verder rijden en gebeurt er niks. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Als dat level een naam heeft zou ik dat eens googelen ;)
Image

Re: PlayStation Plus

59
M-power wrote:De eerste game voor april is bekend, namelijk dishonored voor ps3
Er waren idd al geruchten van, ben eens benieuwd naar deze game. Bron?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image