Re: PlayStation Plus

64
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Wat Dishonored. Al veel positiefs over gehoord.
Dat is ook een schitterende game die veel te weinig aandacht heeft gekregen. Hopelijk door PS+ wat meer :)
In OPM werd er anders wel zeer veel aandacht aan besteed, zelfs tot in de edito van Youri herinner ik me.
Image

Re: PlayStation Plus

65
Toon8 wrote:
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Wat Dishonored. Al veel positiefs over gehoord.
Dat is ook een schitterende game die veel te weinig aandacht heeft gekregen. Hopelijk door PS+ wat meer :)
In OPM werd er anders wel zeer veel aandacht aan besteed, zelfs tot in de edito van Youri herinner ik me.
Ja natuurlijk, als een game goed is, dan krijgt die wel eventjes aandacht in de reviews enz. Ik bedoel maar dat er niet zo al te veel promotie rond was en dat het na de reviews ook heel stil bleef ;)

Re: PlayStation Plus

68
RoyVdW wrote:Ok die Sherlock Holmes is al maanden uit, maar heb net pas opgemerkt dat die 'i' in crimes en punishments een mes is :p
Woops, zie ik ook nu pas :L:

Is net zoiets als de 'i' in 'Dead Island' die eigenlijk een man is die zich heeft opgehangen aan een palmboom. :(
Image

Re: PlayStation Plus

69
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Ok die Sherlock Holmes is al maanden uit, maar heb net pas opgemerkt dat die 'i' in crimes en punishments een mes is :p
Woops, zie ik ook nu pas :L:

Is net zoiets als de 'i' in 'Dead Island' die eigenlijk een man is die zich heeft opgehangen aan een palmboom. :(
Bij sommige is ie opgehangen en bij andere niet, was me ook nooit opgevallen :P
Image

Re: PlayStation Plus

71
Toon8 wrote:
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Ok die Sherlock Holmes is al maanden uit, maar heb net pas opgemerkt dat die 'i' in crimes en punishments een mes is :p
Woops, zie ik ook nu pas :L:

Is net zoiets als de 'i' in 'Dead Island' die eigenlijk een man is die zich heeft opgehangen aan een palmboom. :(
Bij sommige is ie opgehangen en bij andere niet, was me ook nooit opgevallen :P
Daar was indertijd heel wat commotie rond en ik geloof dat de boxart daarom in bepaalde landen aangepast werd. Het is door die commotie dat het me toen is opgevallen, anders had ik het waarschijnlijk nooit gezien! :)
Image

Re: PlayStation Plus

73
De playstation plus update gaat niet volgende week woensdag komen, maar een week later. Want de Amerikanen krijgen altijd op dinsdag hun update en dan is het daar nog steeds maart en niet april. De aankondiging van de games komt daardoor ook later en zal ergens volgende week gepost worden.
Image