Re: Trophy Leaderboards V

76
Hmm, ik begrijp dat mijn verwachtingen daaromtrent gewoonweg te hoog gespannen waren. Laat jullie echter niet tegenhouden als je zelf een leuke reactie hebt. Resteert de spanning bij het tellen en het samenvatten. Die is er dus niet en daarbij komt dat ik vaak het gevoel heb een beetje uitgekletst te zijn. :(

Dank voor het meedenken en dank aan Gamerke voor zijn terechte vraag. :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

77
Ik ga mij proberen minder in te houden om op de tekst te reageren ;)

Wat ik ook merk bij mijzelf is dat ik vooral 's avonds wanneer ik moe ben het forum begin te lezen als ontspanning. Dit maakt dat het te vaak ook alleen bij lezen blijft of zeer korte reacties.

Ik wil zeker niet laten uitschijnen dat ik een drukkere job heb dan anderen. Maar ik werk echt veel intensieve uren. Ik wou dat ik wat meer energie overhield in de avond :P

Ik denk ook dat we niet mogen vergeten dat we een vrij beperkt groepje zijn. En dan heb je ook minder discussies.

Wat paveman als argument aanhaalt dat niet iedereen zijn mening durft of wil delen begrijp ik ook wel. Ik weet dat ik voor velen niet meer anoniem ben en dat kan mij ook iets meer tegenhouden. Ik heb meestal wel een zeer duidelijk mening, maar die deel ik niet altijd met iedereen.

Hoe dan ook blijft dit forum belangrijk voor mij. Ik blijf er na al die jaren dagelijks naar terugkeren. En dit topic helpt daar ook bij om dit plezier te behouden.
Image

Re: Trophy Leaderboards V

79
Voor wat het waard is:
Sora: jij doet dat goed!! :cool: :cool: :cool:

Paar zaken:

1. Ik heb mij volledig op Modern Warfare gestort. Ik merk dat ik terug enorm plezier beleef in het gamen, ik verlang terug mijn teergeliefde console aan te zetten en de realiteit rondom mij te vergeten. Om dan een paar uur later te ontwaken en ontspannen mijn console uit te zetten.
Trophyhunten is zeker geen verleden tijd, maar onbewust legde ik mezelf teveel druk op om trophies te behalen. Zoals ik al vaak gezegd heb: tijd is bij mij een grote boosdoener. Net zoals Gamerke de energie soms niet meer heeft hier te reageren (s'avonds na het werk), heb ik gewoon geen zin meer om een game op te starten en actief bezig te zijn met trophies te behalen. Een paar potjes multiplayer zonder druk zijn dan voor mij persoonlijk zėėr ontspannend.

2. Deze week ben ik hier weinig tot niet actief geweest. Vandaar geen reactie van mijn kant. Het hoort eigenlijk bij het "waar heb je je niet/wel aan geërgerd vandaag?" topic.
Ik ben bezig met een sollicitatie voor een andere functie (Die btw mij terug héél wat meer vrije tijd zou geven), en het vreet letterlijk al mijn tijd en gedachten op. IK WIL ABSOLUUT die functie. Maar helaas zijn we als mens weer afhankelijk van anderen met véél meer macht. Ik ga echt zėėr zwaar ontgoocheld zijn als dit niet zou doorgaan. En die kans is er zeker :( Maar ik heb ook zaken die in mijn voordeel spelen. Ik ben er echt letterlijk dag en nacht mee bezig. Het zou ook een hele ommekeer zijn van competenties in mijn huidige carrière. Maar soit.. leaderboards right?

3. Zoals Sora aanhaald: weinig kans op verschuivingen. Aantal platinums inhalen op Kolm, laat staan Marty is praktisch onmogelijk.

4,. Sora: jij doet dat goed!! Oei had ik al gezegd :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards V

81
Ik weet niet wanneer PSNprofiles het nieuwe systeem geïmplementeerd zal hebben. Ik kan me echter voorstellen dat de mensen die meedoen met de Trophy Leaderboards geinteresseerd zijn in een vergelijk van de nieuwe levels en wat er zo bij hoort met de huidige stand van zaken.

Ik wil daarom een telling uitvoeren zolang PSNprofiles nog de 'oude' stand van zaken weergeeft zodat jij zelf nog een vergelijk kunt maken zodra de nieuwe levels in PSNprofiles verwerkt zijn.
Deze tellingen voer ik dan uit zonder aan te geven of iemand t.o.v. 20 september j.l. gestegen of gezakt is en ik schrijf er ook geen samenvatting bij. Het dient alleen als basis voor de nieuwe tellingen met de nieuwe levels waarbij we wellicht toch wat verschuivingen gaan zien.
:think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

83
Beste Trophy Leaderboard vrienden,

De nieuwe veranderingen van PlayStation Network t.a.v. de trophy levels hebben ons nogal overvallen. Of het een verbetering is of niet laat ik aan ieder van ons zelf ter beoordeling over. De nieuwe getallen zijn in ieder geval indrukwekkend. In mijn kennissenkring ken ik iemand van 7 jaar die zich pas in maart dit jaar heeft ingeschreven en was opgeklommen naar level 6, ongeveer 50%, hij wordt morgen, eh deze morgen wakker en ziet dat hij level 85 is. Hij zal zijn moeder zeker om enige uitleg vragen. :D

Voor ons heb ik de meest recente standen uit PSNprofiles overgenomen zodat we makkelijk zullen kunnen vergelijken met de nieuwe situatie. De overzichten heb ik geplaatst in de eerste posten van dit topic als tweede tabel. Op die manier kan ieder voor zich ook nog zien wat hij of zij heeft bereikt de afgelopen drie weken.
De volgende telling zal met de nieuwe levels zijn maar niet eerder dan dat PSNprofiles de zaken heeft aangepast. Deze nieuwe telling zal dan geplaatst worden in de eerste tabel van de betreffende post. Dit maakt een direct vergelijk mogelijk.

Geen samenvatting deze keer ik wil er alleen nog aan toevoegen dat we samen 1 level zijn gestegen en dat er 10 platinums zijn gescoord. Hiervan heeft Marty er 3 voor zijn rekening genomen. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

86
Dat zou ik graag doen maar ik ben daarvoor afhankelijk van PSNprofiles omdat ik niet alle data van PSN zelf kan halen. :gosh:
De tijdstippen waarop de individuen worden omgezet is ook al zeer verschillend, NTGSruler en Sanity zijn bijvoorbeeld nog steeds niet bekend. :sad:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

89
Ik zal eens zien dat ik er wat tijd voor vrij maak! :cool:

Met behulp van de tool van Paveman kom jij uit op 424 7% Sanity. Met dezelfde tool komt NTGSruler op 439 48%.
Hierbij dien je wel rekening te houden dat de afronding van het laatste cijfer van het % ietwat onzeker is.

Met dank aan Paveman! :lach:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

90
Nogmaals met dank aan Paveman. :flow:

Hier een samengesteld overzicht van de oude levels tegenover de nieuwe levels.

Image


De meeste nieuwe waarden zijn overgenomen van PSN, de andere zijn mbv de tool van Paveman berekend. Daar ik niet iedereen in mijn vriendenlijst heb staan zijn sommige trophy aantallen uit PSNprofiles overgenomen. Hierbij is het mogelijk dat deze niet exact overeenkomen met de waarden op PSN. Een goede indicatie zal het toch wel zijn. :lach:

Ik zal deze tabel ook in de eerste posten opnemen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron