Trophy Leaderboards V

1
Seizoen V
Updates

Seizoen V is begonnen. Elk seizoen bestaat uit een jaar vanaf begin mei van enig jaar tot begin mei van het daarop volgend jaar. Tegelijkertijd wordt dan een nieuw seizoen opgestart.
De periode van een jaar geeft een mooi inzicht in de vorderingen (vooruitgang) van elke gamer. In een apart topic worden de tussenstanden bijgehouden en dat was aanleiding voor ons om de individuele vooruitgang onderling met elkaar te gaan vergelijken. Hieraan hebben we dan weer 'medals' verbonden!

Hidden Trophies

Zijn toegestaan in alle leaderboards, maar bij Completion en Rarity wordt dit aangeduid en kom je niet meer in aanmerking voor eender welke beloning voor een toppositie.
[+] Ingeschreven
billie91
coolgamer
daviduvel
dividedx11
Elexus
fsterchele23
gamerke1992
Hybris
Kolm
Marty
Maxidomino
met0t0
minermb
Mr.Wolf
NTGSruler
paveman
RoyVdW
Rushifel
Sanity penguin
ShAmPi
Sora_Lizard
Stany7

De leaderboards worden elke 4 tot 5 weken ge-updated.
Indien je een fout opmerkt, laat het gerust weten via pm.

Trophydata afkomstig van PSNProfiles
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

2
Image


Ter vergelijking de oude level berekening van PlayStation, dd: 20-09-20:
Image


Hier nog eens een overzicht ten tijde van de veranderingen van 9 oktober 20:
Image


Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

3
Let op: dit zijn niet de behaalde platinums maar de scores die ermee behaald zijn!

Image


Hieronder het overzicht met de werkelijk behaalde platinums per categorie. In de blauwe kolom vind je het totaal en in de kolom rechts ervan met blauwe cijfers de behaalde punten.

Image



Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

11
De huidige versie is gebaseerd op een telling van 30 mei 2020.

Geen inleidend stukje deze keer. Ik was van zins om iets leuks, iets vrolijks te schrijven maar mijn gedachten lijken wel gevangen door dat ene. Dat ene dat ons allen zo sterk bezig houdt. Dat ene dat ons allen zo zeer beperkt in onze mogelijkheden. Dat werkt toch deprimerend en maakt mij verre van vrolijk.

‘Gelukkig’ zijn er nog malloten op deze aardkloot die door hun enorme stupiditeit er nog een bijna humoristisch tintje aan weten te geven met uitspraken als: “Als wij een miljoen mensen testen in plaats van veertien miljoen, hebben we veel minder gevallen. Toch? Dus ik zie het als iets eervols. Het is echt eervol."

Ondanks het goede en warme weer zie ik veel mensen online die gamen. Maar de man die ik hier zojuist heb gequoot heeft mijns inziens teveel gegamed. Hij ziet corona helaas als een soort wedstrijdje die hij aanvankelijk afdeed als een hoax. De realiteit van honderdvierduizend doden laat hij even buiten beschouwing en toch horen die ook in het rijtje van meer dan een miljoen zevenhonderdduizend geteste en besmette mensen thuis. En dat lijkt me absoluut niet eervol.

Onze wereldrecord twitteraar dreigt nu zelfs socialemediaplatforms "streng te reguleren of te sluiten". Dat schreef hij afgelopen woensdag op Twitter. Oké dan, alweer een stap dichter naar de Democratische Volksrepubliek van Amerika.

Het spijt me maar ik zie echt geen kans om jullie op te vrolijken, er lopen teveel idioten, domme en egoïstische mensen rond op deze wereld. Mensen die door onverantwoord gedrag wellicht indirect anderen besmetten. Of die zelfs de pandemie ontkennen. Helaas ook in Nederland en België.

Wacht!


Ho!


Stop!


Ik dreig nu bijna de positieve effecten van deze crisis te vergeten. Het doet een mens toch goed om te zien hoe nood en verveling bij velen creativiteit en compassie hoogtij laten vieren.
Belangeloos naaien mensen mondkapjes voor anderen, mensen helpen ouderen of mensen uit andere risico groepen met het doen van boodschappen of het uitlaten van de hond. Over de hele wereld brengen graffiti kunstenaars enorme schilderingen aan op gebouwen en muren. Hiervan wil ik er graag een paar tonen:

Image

Image

Image

Image

Image


Gelukkig, ik voel me al een stuk beter!

Blijf gezond en game lekker thuis.


Korte samenvatting:
De tijdspanne was nu iets korter dan een maand. Vrijwel de gehele maand mei van (om nooit meer te vergeten) 2020 staat nog steeds in het teken van een minuscuul hoopje RNA/DNA ‘Made in China’.

We hebben gezamenlijk 18 platinums behaald en zijn we 4 levels gestegen. Een net resultaat.
- Billie91, Fsterchele23, Mr.Wolf en Stany7 zijn elk een level gestegen.
- Negen mensen verdelen samen de 18 verdiende platinums. Koploper van de maand is Fsterchele23 met niet minder dan 5 platinums, hij wordt op de hielen gevolgd door Paveman met 4 platinums en door Stany met 3 platinums.
Zes gamers verdelen de resterende 6 platinums eerlijk onder elkaar: Billie, Divided, Gamerke, Met0t0, Mr.Wolf en Sanity penguin (dat moge een bewijs zijn daar er daar nog iets van leven in zit).
Gefeliciteerd beste platinummers! :party:

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Hier geen wijzigingen behalve dan de mensen die een level wisten te klimmen, Billie91, Fsterchele23, Mr.Wolf en Stany7.

Platinums:
Hier zien we niet de echt behaalde platinums maar de punten waar ze voor staan. Er is wel een overzicht waarin het echte aantal en de verdeling over de verschillende classificaties zijn terug te vinden.
Fsterchele stijgt een plaatsje.
Opvallend is dat Marty een platinumpunt verliest door verschuivingen van de behaalde platinums tussen de verschillende categorieën Ultra rare, Very rare, Rare, Uncommon en Common. Dat gebeurde bij enkele anderen ook maar bij Marty gaat het meteen om ‘grotere’ aantallen en dan heeft het effect.
Daar de stand van 2 mei ook nog zichtbaar is in Trophy Leaderboards IV kan iedereen dat voor zichzelf vergelijken.

Completion:
Kolm kruipt langzaam maar zeker naar de 90% grens!
Billie schrijft inmiddels groene cijfers, D.w.z. dat Billie tot boven de 50,0% is gestegen en meteen ook nog eens Daviduvel inhaalt.

Rarity:
Tussen Met0t0, Kolm, Hybris en Marty zien we een interessante strijd om de derde en vierde plaats. Vier hunters binnen de 0,7% verschil! Hier gaat Hybris aan Marty voorbij maar omdat Hybris hidden trophy’s (H) heeft, doet hij bij Rarity buiten mededinging mee.
De afstand tussen Met0t0 en Kolm is verkleind van 0,62% tot 0,36%. Spannend!


Veel plezier met lezen van deze zin en onzin, blijf gezond, keep your distance en game virtueel gezellig verder!

Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

12
Mooi stukje tekst alweer.

Het moet gezegd zijn dat de er tussen de gewone bevolking genoeg idioten rondlopen die de regels niet respecteren. Echter zijn er in politieke kringen mijn inziens nog grotere idioten. Het tempo waarin de versoepelingen bij ons gebeuren baart mij zorgen. Het stookt vooral onrust tussen mensen waarin de ene wel bepaalde zaken kan doen en de andere zich gefrustreerd voelt omdat zijn "ding" nog niet toegestaan is. De onduidelijkheid bovenop al deze versoepelingen versterkt dit effect dan ook nog eens.

Jammer genoeg heb ik blijkbaar geen platinums behaald de laatste maand. Echter heb ik wel een serieuze "boost" gegeven aan mijn completion. Althans naar mijn gevoel toch.
Jammer dat mijn Vita het begeven heeft, anders had ik naast NFS MW ook Motorstorm RC aan mijn 100% lijstje kunnen toevoegen.
Image

Re: Trophy Leaderboards V

13
Jouw completion is met 0,36% gestegen, dat is inderdaad een flinke waarde. Met de Vita komt het uiteindelijk wel weer goed dus wellicht zien we dat de volgende maand al terug! :cool:



Nog 750!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron