Re: Trophy Leaderboards V

151
Ik kan de rust hier 's avonds ook wel appreciëren. Niet tot 1-2u allerlei rare gastjes in hun auto voor de deur. Geen auto's die aan en af rijden voor de avondwinkel/new york pizza en daarbij soms uren blijven hangen en de afvalbak recht voor hun auto blijkbaar te ver lopen vinden. Geen dragraces voor de deur want ja, ze moeten toch hun luide uitlaat onder hun spiksplinter nieuwe mercedes van 100.000+ euro even laten horen terwijl ze amper oud genoeg zijn om over het stuur te kijken. Echt... sinds die avondwinkel/pizzading er is, is het hier 's avonds altijd 'feest'. Doe mij die videotheek van vroeger maar, die vertrokken tenminste meteen naar huis.

Ik had helemaal niet door dat ik zoveel platinums heb gehaald... De afgelopen weken toch vooral met GTA en Sackboy bezig geweest en op Maquette na niet zo heel veel trophies gehaald.

Over de sims gesproken...

Image
Image

Re: Trophy Leaderboards V

152
:lol: :lol:
Ik heb wel wat moeite met de avondklok, maar dat is vooral omdat ik aan het klussen ben en hierna nog 30-40 minuten moet rijden naar mijn ouders toe. Ik werk tot ongeveer 18:00, dan ben ik om 18:30 in mijn huis en kan ik na snel omkleden aan de slag. Nog geen 2 uur later moet ik al snel weer stoppen om op tijd weer bij mijn ouders te zijn... Zou de avondklok om 22:00 in gaan zou mij dat al een stuk meer ruimte geven, alhoewel om 21:00 avondeten al niet ideaal is. Laat staan 22:00 :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards V

153
Hehe mooie tekst weeral! Ik begon het al te missen :lol:

De laatste weken was het gamen wat minder na een goede start in 2021. Ben nu wel bezig met Puppeteer dat kwam trophies halen niet simpel is vind ik en waar je heel wat tijd moet insteken. PS3 games krijgen voorlopig wat de voorkeur nu ( is toch de bedoeling).
Image

Re: Trophy Leaderboards V

154
Bedankt voor de update alweer! :cool:
Ik moest zelf al even denken welke platinum ik gehaald had, oeps :-"

Het enige voordeel voor mij aan deze coronacrisis is dat ik 's avonds vroeger thuis ben omdat mijn hobby's allemaal gestopt zijn. Nadeel is wel dat er meer werk is op kantoor en ik dus meer werk i.p.v. naar huis te komen... Bijgevolg geen nieuwe trophies meer :gosh:
Na de verhuis gaat de nieuwe gamekamer mij misschien wel terug zin doen krijgen om meer te gamen (en vooral om er meer tijd voor vrij te maken) :)

Re: Trophy Leaderboards V

155
De tellingen zijn inmiddels verricht. Deze tellingen vormen het einde van Trophy Leaderboards V en tevens de begincijfers van het volgende seizoen.
Gezien de verschillen met vorige overzichten erg groot zijn start ik voor zowel Trophy Leaderboards VI als voor de Seizoen tabellen een nieuw topic! ;)

Nog even geduld aub voor de overzichten en de samenvatting omdat alles nieuw gemaakt dient te worden. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron