Re: Trophy Leaderboards V

97
Jep, nadat hij de games had laten herberekenen kon je PSNP wel weer updaten en ondertussen was hij iedereen opnieuw aan het laten syncen met PSN. Gisterenavond zag je dan een hele mix van getallen en ook de leaderboards gingen over en weer. Ik stond op 80ste van België en zakte plots wat weg naar 84 maar nu het afgerond is ben ik naar 76 gestegen. Er stonden er blijkbaar een paar met minder platinums rond me en dat maakt dan nu ineens wel een verschil. Of toch een groter verschil dan voorheen :)

Opvallend: DaViRiuS, die jarenlang op 1 stond van België en ondertussen al 6 jaar is gestopt, staat nu 1 plekje boven me, ik was die een tijdje geleden voorbij gegaan en dat voelde best wel vreemd: Ik had gewoon 6 jaar nodig om daar bij te komen :lol:

Geen idee of ik ooit nog op plek 67 kom, dat was het hoogste dat ik ooit gestaan heb maar dan zijn ze begonnen met die makkelijke 15 min platinums en werd ik regelmatig door zo eentje ingehaald die je nooit meer terug ziet :P
Image

Re: Trophy Leaderboards V

99
Marty wrote:Ik heb volgens mij een tijdje 15e van nederland gestaan en dat is nu ondertussen 50ste :lol:
Hang on! Probeer op die eerste pagina te blijven :gosh:

Ik weet dat ik ooit wel is vergeleken heb waar ik op de Nederlandse lijst zou komen en dat was toen een stuk of 50 plekken hoger, maar volgens mij stond ik toen nog ergens 200-250 ofzo. Op een of andere manier waren er toendertijd wat meer Belgen actief aan het hunten in de hogere regionen (eerste 1-2 pagina's) en dat lijkt nu wat omgedraaid of toch meer gelijkgetrokken. Op de Nederlandse lijst zou ik nu op 88 staan :beaten:
Image

Re: Trophy Leaderboards V

101
Nu alles een beetje gestabiliseerd lijkt dacht ik binnenkort, dit weekend (?), een nieuwe telling uit te voeren. Hoeveel levels we gezamenlijk gestegen zijn zal een indrukwekkend getal worden. Ik vermoed dat de eerste schatting van Marty, als grap bedoeld, aan de lage kant zit. :lol:
Zorg dat je je trophy's synct! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron