Re: Trophy Leaderboards V

25
Dus toch terug een tekstje, ik dacht het al! :cool:

Rarity blijft mijn enige strijdpunt, al zal het er niet veel op verbeteren met de makkelijkere trophies die ik in het vooruitzicht heb :-"
Misschien dat ik in The Last of Us Part II mij eens aan de trophies zet, valt te zien hoe moeilijk ze deze keer zullen zijn.

Re: Trophy Leaderboards V

26
Thanks weer voor de update Sora! De discussie omtrent corona vind ik persoonlijk wel een lastige: er zijn veel verschillende standpunten (Trump overdrijft het natuurlijk weer graag), waar voor veel wel wat te zeggen valt. Ik zou het zelf in ieder geval jammer vinden als straks kwantiteit van leven (zo oud mogelijk worden) boven kwaliteit van leven (niet eens zozeer de economie, maar elkaar aan kunnen raken: vooral mensen die al aan het eind van hun leven zitten) zou worden gesteld.

Ik kan mij trouwens niet heugen dat ik 4 platinums heb gehaald in mei... :think: Even in mijn lijst nakijken zegt dat ik er 'maar' eentje heb gehaald...
Image

Re: Trophy Leaderboards V

27
Ik kan mij trouwens niet heugen dat ik 4 platinums heb gehaald in mei... : Even in mijn lijst nakijken zegt dat ik er 'maar' eentje heb gehaald...
World :Tp: of :Tp: Final :Tp: Fantasy :Tp: zijn wel 4 woorden he :lol:

Bij mij dat ik een platinumpunt zakt valt natuurlijk op omdat ik deze periode geen enkele platinum heb behaald. Zou ik er wel wat gehaald hebben dan valt dat natuurlijk minder snel op
Image

Re: Trophy Leaderboards V

28
Mea culpa. :girl:

In de samenvatting van 2 mei heb ik je wel genoemd met 3 behaalde platinums. Om de een of andere onverklaarbare reden is het aantal behaalde platinums niet in de tabellen meegenomen. Daar heb ik blijkbaar ergens een fout gemaakt hoewel ik het tweemaal tel. Een keer door de aantallen per categorie (Ultra rare, enz) en een keer direct aflezen van PSNProfiles. Indien er een verschil is met de kolom 'check#' kleurt het getal in de tabel in de kolom 'platinums behaald' rood. Jammer alleen dat we mijn fout niet meteen hebben vastgesteld.

Deze fout heeft echter mogelijk nog consequenties voor de seizoentabellen. Hier kom ik later nog op terug.

Wat Trump betreft zijn we allen afhankelijk wat we te horen en lezen krijgen via de media. Ik heb mijn mening in ieder geval gebaseerd op video opnamen van "toespraken" van de man zelf en de gepubliceerde tweets. Wat mij betreft houden we het bij onze verschillen in mening. Ik blijf hem een klootzak vinden maar beroep me op mijn telkens terugkerende slotzin "Veel plezier met lezen van deze zin en onzin, blijf gezond, keep your distance en game virtueel gezellig verder!"
;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

29
Het heeft inderdaad consequenties gehad voor de seizoentabel 2019 - 2020. Tegelijkertijd ook voor de platinum tabellen in de eindstand van seizoen IV. :silly:

Om een lang verhaal en veel herstelwerkzaamheden kort te maken: per 2 mei 2020 had Paveman 156 platinums behaald en dat had zijn gevolgen ook voor de platinum detail tabel en de seizoentabel IV.
De platinumscore van Paveman gaat daarbij omhoog en hij passeert zo NTGSruler. Paveman heeft nu de vierde plaats en daarmee een bronzen medal. Daar het echter mijn fout was wil ik de medal van Ruler niet afnemen maar laten behouden. Overigens betekent het dat Paveman met 3 platinums meer in de eindstand van seizoen IV het volgende seizoen '20 - '21 ingaat. Dit is dan weer nadelig voor zijn vorderingen over seizoen V.

Daar ik veel cijfers nogmaals gecontroleerd heb, vooral die recht zouden geven op medals, vond ik nog een fout. In Overall is het niet Fsterchele die de tweede plaats heeft behaald maar Kolm. Geen rekenfout maar een afleesfout mijnerzijds. Dit betekent dat Kolm ipv zilver nu goud krijgt. Ook dit was weer een fout van mij en ik laat Fsterchele ook zijn goud behouden.

Alle betrokken tabellen zijn inmiddels aangepast. :)

Nu had ik natuurlijk makkelijk kunnen zeggen dat dit een test was voor jullie. Hoewel ik zou willen vragen om de cijfers te controleren op het moment dat ze geplaatst worden. Ik heb zelf slechts een (zwak) excuus en dat is dat ik dit meestal in de uren doe waarin ik niet kan slapen en blijkbaar zijn fouten dan toch sneller gemaakt. Nou ja, shit happens.
:dizzy:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards V

30
Misschien even herinneren dat dit een vriendschappelijke "competitie" ( of hoe je het ook wil noemen) is.

Ik ben alvast blij dat er elke maand een leuke update is waar ik toch wel iedere keer naar uitkijk.
De persoon die dit dan ook nog eens vrijwillig op zich genomen heeft om dit hier allemaal wat bij te houden, dan afbreken, dat zou echt ongelooflijk kut zijn van ons.

Van mijn kant wil ik dan ook voorstellen om ieder te geven waar ze recht op hebben. Paveman heeft een hogere platinumscore dan mij, dus is het maar normaal dat hij die medaille krijgt.
Image