Re: Trophy Leaderboards VI

46
Tis sowieso niet makkelijk vind ik. Ik heb er ook last van. Ik zit alweer goed over halfweg in TLOU (University), maar ik merk dat ik s'avonds dan moeite heb er aan te beginnen. Ik wil dan voor mezelf echt een ganse chapter uitspelen. En aangezien ik nog parts heb te vinden voor alle weapon upgrades (ben er bijna, daar niet van), en het de bedoeling is de chapter te eindigen met zoveel mogelijk loot om daarna grounded+ aan te vatten, ben ik er dan altijd wel even mee zoet. Nu, ik hoop dit weekend de easy+ playthrough te beëindigen.
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

47
paveman wrote: 14 Oct 2021 12:35 De DQ hoofddelen zijn allemaal turn-based inderdaad. Misschien qua tempo wel weer goed... :P
Dus... ik ga serieus even kijken naar de Dragon Quest serie op PSNProfiles en dan blijkt dat het grootste deel enkel een Japanse release (met trophies) heeft gehad? :think:

Voor het Westen is er eigenlijk enkel 2 keer Dragon Quest Heroes, 2 keer Dragon Quest Builders en 2 versies van Dragon Quest XI.

https://psnprofiles.com/series/109-dragon-quest
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

48
Heeft er vooral ook mee te maken dat er behoorlijk veel tijd tussen de voorgaande delen zat. DQ X kwam in 2012 oorspronkelijk alleen op de Wii uit, XI in 2009 voor de DS en VIII in 2004 voor de PS2. Dus tussen nieuwste deel op PS (XI, 2017) en vorige zat 13 jaar... blijkbaar zijn er in Azië inderdaad wat heruitgaves geweest die (helaas) hier niet zijn uitgebracht.
Image