Re: Trophy Leaderboards VI

31
Hmm. Het is maar goed dat ik voornamelijk elektrisch rijd... mijn schoenmaat is 47/48... Aangezien er voorheen niet altijd schoenen in mijn maat te verkrijgen waren heb ik aardig ervaring met te kleine schoenen.... ik zou dat niemand aanraden moet ik zeggen!
Alweer 4 platinums? Jeetje, dat had ik niet verwacht. Mijn laatste platinum voelt ook al eeuwen geleden! Nu bijna klaar met Borderlands 3 DLC (wat flinke sprong in completion heeft gegeven), dan maar weer es eentje voor platinum spelen
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

32
paveman wrote: 25 Sep 2021 00:15 Hmm. Het is maar goed dat ik voornamelijk elektrisch rijd... mijn schoenmaat is 47/48... Aangezien er voorheen niet altijd schoenen in mijn maat te verkrijgen waren heb ik aardig ervaring met te kleine schoenen.... ik zou dat niemand aanraden moet ik zeggen!
Alweer 4 platinums? Jeetje, dat had ik niet verwacht. Mijn laatste platinum voelt ook al eeuwen geleden! Nu bijna klaar met Borderlands 3 DLC (wat flinke sprong in completion heeft gegeven), dan maar weer es eentje voor platinum spelen
Ik probeer een game te vinden voor platinum in wat je al gestart hebt... Misschien Tales of Berseria afwerken? :think:
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

34
Bedankt voor alweer een update en leuk tekstje! :cool:
Ik heb sinds eind januari geen gametijd meer gehad, dus ja, ik blijf mooi volharden met mijn huidige statistieken :lol:
Maar! Onze keuken wordt volgende week eindelijk afgewerkt, dus kunnen de laatste verhuisdozen uit de gamekamer en dan kan ik die eindelijk inrichten om terug te kunnen gamen :D

Re: Trophy Leaderboards VI

35
Goede tekst alweer. Als het op kinderen aankomt is mijn ecologische voetafdruk zéér goed: ik heb geen kinderen! :lol:

Kwestie de rankings hier: ok, ik neem mij voor om TLOU te platten in oktober. Heb daarna nog een aantal games dat ik wil afwerken vooraleer Gran Turismo 7 komt (hopelijk geen uitstel).

Bedankt alweer voor een update van deze lijst en de moeite die je erin steekt!
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

41
Marty wrote: Ja idd. Ik moet dadelijk nog een crowdfunding starten waarmee mensen mij nog vakantie dagen doneren zodat de games ook gespeeld kunnen worden :idea:
Dat is eigenlijk nog het grootste probleem! :lol:

Ik denk erover om Far Cry 6 trophy 15.000 te maken. Trophy 10.000 was Far Cry 2 dus zou wel een leuke zijn denk ik.
Moet ik alleen nog even een kleine 150 trophies ergens anders vinden :shh:

Platinum 300 weet ik nog steeds niet wat het gaat worden... :(
Image

Re: Trophy Leaderboards VI

44
300 Max Payne 3 zou zeker een mooie zijn maar ik merk dat ik op dit moment door vermoeidheid niet de bandbreedte heb voor games met hoge actie of die heel erg groot zijn.

Far Cry 6 afgelopen weekend was eigenlijk voor het eerst dat ik weer een grote open world game gespeeld heb. Nu doordeweeks lukt dat dan weer niet. Rise of the tomb raider was redelijk lineair en redelijk weinig vechten of simpel door overpowered poison arrows waardoor het wel ging maar de score attacks zou ik normaal op 2-3 avonden doen en nu was ik al blij dat ik er 2 op een avond deed.

Anderzijds zat ik te denken om misschien een andere Dragon Quest game te doen, maar staat me bij dat deze allemaal turned based zijn waar Dragon Quest Heroes dat niet was. En dan weet ik sowieso nog niet goed welke ik dan zou doen :P
Image
cron