Re: Pronken met je Platinums

481
Marty wrote:Heeft even geduurt voor mijn nieuwste platinum, maar hier is ie: Numero 146:
Image
Dragon Quest Heroes
Gefeliciteerd! :cool:

Het vergt wat inzet merk ik om al die spullen en zo te verzamelen . . . :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

486
Proficiat mooie plats die AC's! Unity en Syndicate komen ook nog voor mij. (tenzij ze glitched zijn :D )
Rogue en Black Flag zijn twijfelgevallen want die spreken me niet echt aan door de piratensetting. Anders zou ik ze allemaal hebben de AC plats want ze zijn niet moeilijk.
Weer een nieuwe NFS? Wist ik niet ik kende enkel Rivals. Al een eeuw geleden dat ik nog een racegame heb gespeeld buiten Rocket League dan.
Image

Re: Pronken met je Platinums

489
Ligeiro wrote:Rogue is de eerste sinds AC2 die ik plat haal. ik haat die AC multiplayer :p
en Rogue is veel minder piratensetting. ok, ge moet wel bootje varen, maar ge zit ook n groot stuk in New York
Amen to that!
Die overbodige noodzaak om aan elke game een MP toe te voegen... Ik was zo blij als een kind toen ik hoorde dat de Uncharted Collection geen MP had. Wat ik er minder om heb? Niets. Behalve dat ik toch het idee heb dat de SP vaak kwalitatief minder wordt doordat de nadruk op de MP gaat liggen. Zeker bij UC en AC.
Image

Re: Pronken met je Platinums

490
Klopt die MP zijn een hel vooral die van Brotherhood tot level 50 die ook de moeilijkste plat is om die reden. Speel nooit MP als dat niet hoeft voor plat :L:

Ah dus zo is dat? Op welke AC is Rogue dan een vervolg en over wat gaat deze? Waarom is die PS3 exclusief? Mss eens overwegen om te kopen dan ofzo?
Image

Re: Pronken met je Platinums

491
RoyVdW wrote:Klopt die MP zijn een hel vooral die van Brotherhood tot level 50 die ook de moeilijkste plat is om die reden. Speel nooit MP als dat niet hoeft voor plat :L:

Ah dus zo is dat? Op welke AC is Rogue dan een vervolg en over wat gaat deze? Waarom is die PS3 exclusief? Mss eens overwegen om te kopen dan ofzo?
Het moeilijke aan de platinum van Brotherhood vond ik absoluut niet tot level 50 raken; dat is eenvoudig en vergt gewoon wat tijd. Het moeilijke was voor mij die ene trophy waarbij je een 15-tal bonussen diende te halen in één spelletje (Abstergo Employee of the Month, als ik mij goed herinner?).

Rogue speelt zich af na Assassin's Creed IV: Black Flag en vóór Assassin's Creed III. Het gaat over hoe de orde van Assassins ten onder is gegaan in de Verenigde Staten (toen nog de kolonies...) onder leiding van Achilles Davenport (die oude man uit AC: III).

Rogue was PS3 exclusief om zo ook een game te hebben voor de vele PS3 eigenaars die de overstap nog niet hadden gemaakt naar PS4 en bijgevolg Unity nog niet konden spelen. Bovendien wisten ze dat velen ook gewoon beide games zouden kopen. Alleen jammer dat Rogue (naar mijn mening althans) beter was dan Unity...
Image

Re: Pronken met je Platinums

492
Ja ik bedoelde over het algemeen dat die MP moeilijk was ivm die trophies. Weet nog dat ik die met hulp van sommige hier heb gehaald voor die ontsnappingen enzo en die bonussen variatie in een match. Maar die lvl 50 was een ongelofelijke grind die ik tegen mijn zin deed. Wel vreemd dat die Rogue zich tussen dan afgespeeld zo onlogisch. Hmm beter dan Unity dan zal ik eens nadenken als ik die uit heb.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image