Re: Pronken met je Platinums

497
RoyVdW wrote:Goed zot dat je dat geld eraan geeft :dizzy: Mijn Huawei van 250 euro is even goed wat op zich ook al duur is voor een mobiel 10000 BEF.
Bedankt. We zijn weer vriendelijk vandaag. Nuja jouw opmerking zegt al genoeg dat je er niks van kent. Huawei even goed. Lol.
Image

Re: Pronken met je Platinums

498
Niet onvriendelijk bedoeld he ieder zijn zin ;) Ken er idd niks van zolang ik maar kan bellen en sms. Zou niet weten wrm die drie keer zo duur moet zijn. Gsm's interesseren me niet zou nooit een iPhone kopen bv. begrijp niet wat daar wauw aan is.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

499
fsterchele23 wrote:9de platinum is ook binnen se, need for speed
keileuk spel en een ultra-easy platinum voor de geïntresseerden :p
Mooi zo!! Mss toch ook maar eens aanschaffen die game. Had gekozen voor Black Ops 3 en heb er zeker geen spijt van! Zalige game. Maar NFS spreekt mij ook wel aan. Anyway goed gedaan! ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

501
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:9de platinum is ook binnen se, need for speed
keileuk spel en een ultra-easy platinum voor de geïntresseerden :p
Mooi zo!! Mss toch ook maar eens aanschaffen die game. Had gekozen voor Black Ops 3 en heb er zeker geen spijt van! Zalige game. Maar NFS spreekt mij ook wel aan. Anyway goed gedaan! ;)
urgh COD daar moek nu echt niks van hebn e. paar online matchkes gespeeld in gm en al beu. nie voor mij al die campers :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

503
Hybris wrote:#65: Game of Thrones (Telltale)
Image
Makkelijke platinum, zoals altijd bij Telltale games dezer dagen. Het verhaal sprak me meer aan dan The Walking Dead, maar dat is wellicht het geval omdat ik meer into GoT ben dan TWD...
ook deze plat gehaald ondertss :) en het was mijn 10de, op naar nr 11 :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

508
Deze moet ik eig ook eens halen als R&C fan... Het probleem is dat ik zo stom ben geweest om in R&C 1 op PS3 challenge mode te starten en op de vita had ik hem bijna uit maar heb ik m'n data per ongeluk overschreven... ZO gaat de fun er ook snel af. Maar ik denk dat ik toch nog es terug ga beginnen voor de plat.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

509
dividedx11 wrote:Deze moet ik eig ook eens halen als R&C fan... Het probleem is dat ik zo stom ben geweest om in R&C 1 op PS3 challenge mode te starten en op de vita had ik hem bijna uit maar heb ik m'n data per ongeluk overschreven... ZO gaat de fun er ook snel af. Maar ik denk dat ik toch nog es terug ga beginnen voor de plat.
Ik vond de platinums niet moeilijk en ik vond ook dat het niet verveelde. Al was bij r&c 1 die platinum van 10 miljoen bolts echt veel te veel.
Image

Re: Pronken met je Platinums

510
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:Deze moet ik eig ook eens halen als R&C fan... Het probleem is dat ik zo stom ben geweest om in R&C 1 op PS3 challenge mode te starten en op de vita had ik hem bijna uit maar heb ik m'n data per ongeluk overschreven... ZO gaat de fun er ook snel af. Maar ik denk dat ik toch nog es terug ga beginnen voor de plat.
Ik vond de platinums niet moeilijk en ik vond ook dat het niet verveelde. Al was bij r&c 1 die platinum van 10 miljoen bolts echt veel te veel.
Daar eb je een glitch voor :p en ik heb alle games wel al een stuk of 7 keer gespeeld dus het verveel wel een beetje :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron