Re: Pronken met je Platinums

3197
#160 AC Revelations

Image


Bijna 8 jaar later :lol: . Door het spelen van de remaster wilde ik mijn lage percentage op de PS3 wat opkrikken. Dat is aardig gelukt :lol: . Met dank aan kolm voor de hulp bij paar DLC trophies. En op haar aanmoediging heb ik hier nog een gaming sessie verzoek geplaatst om te zien of ik 'm nog op 100% kan krijgen, misschien samen met een paar andere mensen hier die de DLC eerder nog niet hadden (is nu gratis op te halen uit de Hong Kong Store).
Image

Re: Pronken met je Platinums

3210
paveman wrote:@kolm: dat is nog vlot gegaan zo!
Jep! Het scheelt dat je niet all bubbels hoeft te verzamelen want sommige ga je netjes voorlangs vliegen en dan krijg je ze nog niet...
Het lastigste was denk ik het voorlaatste level acen, daar ben ik best lang mee bezig geweest omdat het een lang level is met alle 3 de heroes dat ook nog een paar tricky/lucky dingetjes heeft en wat lag problemen. Het laatste level was ook lang, maar minder lastig, de tweede keer dat ik echt voor de ace ging, was die al gelukt.
paveman wrote:Ah sorry: ik zag in de PS App een platinum voor Watch Dogs 2 voorbij komen en dacht dat jij dat was, maar dat is met0t0 :silly:
Krijg je als iedereen zo'n sackboy als avatar kiest :P
Ik heb mijn avatar op het forum al minstens sinds ik me in mei 2009 registreerde op pure :lol:
Image
cron