Re: Pronken met je Platinums

3229
Goed bezig geweest sterche!!
En dat we Sanity Penguin hier nog eens mogen zien...! :P

#161 Tomb Raider
Image

6 jaar en 4 maanden later.... :lol:
Na AC Revelations de smaak te pakken gekregen om nog wat PS3 games op te pakken. Toen bleek dat deze mp zo goed als volledig in je eentje te halen valt was ik om. Ik vond het destijds een erg goeie game (nu snel doorgespeeld voor wat laatste trophies en sta daar nog steeds achter ;)), dus vind ik dit ook een mooie om nu te hebben!
Image

Re: Pronken met je Platinums

3234
#33 Rise Of The Tomb Raider
Image

Buiten de verschrikkelijke time trials was deze best simpel. Het hoogste niveau was zelf een grap :p

#34 Call Of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered
Image

Hier toch wat meer op liggen vloeken! Hemel en aarde verzet om de trainig firing range onder de 30 sec te doen! Blij dat het gelukt was, moest ik deze hierna onder de 19.8 sec uitspelen. Heel wat liggen zweten en puffen, maar toch deze hel van een trofee weten te bemachtigen. Veteran was verdacht simpel nog!

#35 2064: Read Only Memories
Image

Deze dan ook nog maar met de rapte gedaan :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

3239
Mr.Wolf wrote:#34 Call Of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered
Image

Hier toch wat meer op liggen vloeken! Hemel en aarde verzet om de trainig firing range onder de 30 sec te doen! Blij dat het gelukt was, moest ik deze hierna onder de 19.8 sec uitspelen. Heel wat liggen zweten en puffen, maar toch deze hel van een trofee weten te bemachtigen. Veteran was verdacht simpel nog!
Goed gedaan :cool:
De firing range van deze vond ik ook veel moeilijker dan die van de voorafgaande game. Ik ben nog niet met de remaster begonnen, zal wel zien of ik er mij nu wel door wil zetten :q:

Re: Pronken met je Platinums

3240
Zeker doorzetten Met0t0. Game is gewoon goed. Veteran is niet echt lastig.

#127 F1 2020.

Image


Bedankt aan Fsterchele om samen de online trophies te doen incluis de League. Was plezant! :D

MyTeam mode is wel een mooie toevoeging aan de game. Vergelijk het met een Fifa FUT mode, maar dan veel meer basic nog. Leuk.
Image
cron