Re: Pronken met je Platinums

1996
Ik zie dat hier weer een aantal zeer mooie platinums gehaald zijn! Gefeliciteerd! :jip: :flow:

Kolm plant ze allemaal lang van te voren, ze kan alleen niet precies vertellen om hoe laat ze de trophy gaat halen. Ik durf te wedden dat haar balboekje zeker tot platinum 200 al helemaal vol staat en gepland is. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1997
Kolm wrote:
Image
Platinum #160 en trophy #9000: Evolve

De grind om 3 monsters en 12 hunters te masteren is erg lang en dat is een understatement... Blij dat deze klaar is! :relief:
De laatste hunter was met 3-4u zelfs onverwacht kort. Er waren hunters waar je eerder 10-12u mee bezig was.
Zotn kolm proficiat

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

2000
Thanks allemaal! :cool:
Sora_Lizard wrote:Ik zie dat hier weer een aantal zeer mooie platinums gehaald zijn! Gefeliciteerd! : jip: :flow :

Kolm plant ze allemaal lang van te voren, ze kan alleen niet precies vertellen om hoe laat ze de trophy gaat halen. Ik durf te wedden dat haar balboekje zeker tot platinum 200 al helemaal vol staat en gepland is. : D
Zo erg is nu ook weer niet :P Maar ik geef toe dat ik al weet wat trophy 9001 wordt (erg duidelijk als je naar mijn lijst kijkt) en voor trophy 10000 heb ik ook al een kandidaat. Is een game die online ook een enorme grind is en offline zou toch ook al snel 60-80u zijn. Gelukkig heb ik het online gedeelte in een ver verleden al gedaan. Het is dus ook een vorm van backlog opruimen :p
paveman wrote:Kolm heeft gelijk een paar dagen pauze gepakt : D
Congrats! Dit is eentje die pijn heeft gedaan, maar misschien is daarmee de voldoening wel des te groot...
Die pauze was eerder een noodzakelijk kwaad... Moest nog naar ziekenhuis in België en daardoor al twee avonden weg deze week. Daarnaast heb ik ook nog een zieke te verzorgen die ik ook niet aan zijn lot kan overlaten :p
En thanks! Elke platinum waar je voor hebt moet werken geeft altijd veel voldoening. Deze viel in de categorie enorme grind die vooral doorzettingsvermogen vraagt. Er zijn ook wat lastige trophies, maar die zijn makkelijk in co-op. De categorie met echt lastige trophies geeft nog veel meer voldoening! Alleen merk ik dat ik daar de laatste jaren moeite mee heb door vermoeidheid en minder geduld.
Image

Re: Pronken met je Platinums

2001
Sterkte d'r weer mee Kolm!
Ik merk zelf idd ook dat ik aan de ene kant het meest geniet van lastige trophies/plats, maar er aan de andere kant steeds minder geduld voor heb: vooral door vermoeidheid ook (maar dan gelukkig veroorzaakt door gezinsleven/positieve zaken) en de oplopende backlog die daar mee gepaard gaat.
Image

Re: Pronken met je Platinums

2003
paveman wrote:Sterkte d'r weer mee Kolm!
Ik merk zelf idd ook dat ik aan de ene kant het meest geniet van lastige trophies/plats, maar er aan de andere kant steeds minder geduld voor heb: vooral door vermoeidheid ook (maar dan gelukkig veroorzaakt door gezinsleven/positieve zaken) en de oplopende backlog die daar mee gepaard gaat.
Kan ik inkomen. Ik heb het ook. Ik moet (wil) nog minstens 3 en een halve seizoenen F1 afwerken om mijn R&D tree op 75% te hebben (trophy). Dat zijn minstens 70 races en dan nog practice verplicht omdat je daar het meeste van je punten haalt om dus R&D te kunnen doen. De game staat ondertussen kwa trophies op meer dan 90% dus ik wil het ook zo niet laten :silly: Maar ik heb er dus ook minder geduld voor. CoD WW2 houdt mij super goed bezig kwa multiplayer. Je kan direct aan de slag en je ziet vooruitgang. Al stel ik de singleplayer ook altijd maar uit net omdat ik liever grote stukken na elkaar speel dan hier een uurtje en daar. Dan heb ik meer moeite om bij het verhaal te blijven en dat vind ik zonde.
Image
cron