Re: Pronken met je Platinums

20
Sanity penguin wrote:Soms inderdaad wat saai om een bepaald stuk weer opnieuw te moeten doen, maar de eindes waren telkens wel interessant om te zien. Uiteindelijk zo'n 18 uur over gedaan, dus valt wel mee.
Oh, das inderdaad nog doenbaar :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

21
Sanity penguin wrote:Soms inderdaad wat saai om een bepaald stuk weer opnieuw te moeten doen, maar de eindes waren telkens wel interessant om te zien. Uiteindelijk zo'n 18 uur over gedaan, dus valt wel mee.
Dat valt inderdaad heel goed mij :o als er 6 eindes zijn duurt elke playthrough dus maar 3 uur?
Image

Re: Pronken met je Platinums

22
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:Soms inderdaad wat saai om een bepaald stuk weer opnieuw te moeten doen, maar de eindes waren telkens wel interessant om te zien. Uiteindelijk zo'n 18 uur over gedaan, dus valt wel mee.
Dat valt inderdaad heel goed mij :o als er 6 eindes zijn duurt elke playthrough dus maar 3 uur?
Je moet gelukkig niet altijd helemaal opnieuw doorlopen. Chapter select for the win!
Image

Re: Pronken met je Platinums

24
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:Soms inderdaad wat saai om een bepaald stuk weer opnieuw te moeten doen, maar de eindes waren telkens wel interessant om te zien. Uiteindelijk zo'n 18 uur over gedaan, dus valt wel mee.
Dat valt inderdaad heel goed mij :o als er 6 eindes zijn duurt elke playthrough dus maar 3 uur?
Je moet gelukkig niet altijd helemaal opnieuw doorlopen. Chapter select for the win!

Aah op die manier :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

25
Heb die Heavy Rain plat ook. Voor de mensen zonder interesse in thophies. Zeker spelen voor het verhaal, echt goed. Degene met interesse voor trophies. Het is een simpele plat en praktisch alles is story related naargelang uw keuzes. Chapter select moet je veel gebruiken en voor die eindes veel keer opnieuw spelen. Een guide heb ik ook gevolgd is het snelst en overzichtelijkst ivm uw eindes, maar na een tijd werd het saai net zoals in Beyond waar je ook dat laatste chapter bijna een dozijn keer moet doorlopen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

26
RoyVdW wrote:Heb die Heavy Rain plat ook. Voor de mensen zonder interesse in thophies. Zeker spelen voor het verhaal, echt goed. Degene met interesse voor trophies. Het is een simpele plat en praktisch alles is story related naargelang uw keuzes. Chapter select moet je veel gebruiken en voor die eindes veel keer opnieuw spelen. Een guide heb ik ook gevolgd is het snelst en overzichtelijkst ivm uw eindes, maar na een tijd werd het saai net zoals in Beyond waar je ook dat laatste chapter bijna een dozijn keer moet doorlopen.
Net daarom heb ik bij zowel Heavy Rain als Beyond bewust de keuze gemaakt om mij niks aan te trekken van trophies. Ik vond het alletwee echt goede verhalen, ik wou die ervaring niet verpest zien worden door de saaiheid om op zoek te gaan naar trophies.
Maar voor mensen die er echt alles uit willen halen, zijn de trophies natuurlijk wel leuk om toch te proberen verzamelen :)

Re: Pronken met je Platinums

28
inFAMOUS: First Light
Image
Er zijn platinums waar ge helemaal niks voor moet doen buiten de game uitspelen, maar bij deze is het ook niet al te veel meer :p
Echt ongelofelijk makkelijk, ik had niet gedacht dat die arena's zo vlot gingen gaan en dat die challenges ook zo makkelijk zouden zijn.

Re: Pronken met je Platinums

30
met0t0 wrote:inFAMOUS: First Light
Image
Er zijn platinums waar ge helemaal niks voor moet doen buiten de game uitspelen, maar bij deze is het ook niet al te veel meer :p
Echt ongelofelijk makkelijk, ik had niet gedacht dat die arena's zo vlot gingen gaan en dat die challenges ook zo makkelijk zouden zijn.
Welcome to the First Light club! :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron